- PRO
Ольга
Адміністратор офісу, 20 000 грн
- Розглядає посади:
- Адміністратор офісу, Документознавець
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 44 роки
- Місто:
- Харків
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9038689/
Досвід роботи
Заступник начальника відділу
з 10.2003 по 05.2022
(18 років 7 місяців)
Куп'янська міська рада, Харків (Послуги для населення та бізнесу)
Організація діловодства в організації (формування баз даних, електронних реєстрів, реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, контроль за строками виконання документів), робота зі зверненнями громадян (прийом, облік, надання консультацій, вирішення проблемних питань), організація особистих прийомів керівництва, надання адміністративних послуг, кадри, складання номенклатури організації, формування архіву справ. Робота з нормативно-правовими документами, вивчення, застосування, впровадження інноваційних методів в роботі. Розробка проектів рішень виконавчого комітету. Висвітлення результатів роботи на сайті.
Освіта
Харківський Національний університет
Історичний, викладач історії та суспільно-політичних дисциплін, Харків
Вища, з 1998 по 2003 (5 років)
Додаткова освіта та сертифікати
Харківський національний економічний університет
2010, 2 роки
Знання і навички
- Користувач ПК
- Робота з оргтехнікою
Знання мов
Українська — вільно
Додаткова інформація
Комунікативна, націлена на результат, швидко навчаюсь, відповідальна, уважна, пунктуальна.
Схожі кандидати
-
Адміністратор рецепції
25000 грн, Харків -
Адміністратор рецепції
Харків -
Адміністратор рецепції
35000 грн, Харків -
Администратор на ресепшн
6000 грн, Харків -
Офіс-менеджер
Харків -
Секретар
Харків