• Файл

Юлия

Продавец-консультант

Місто:
Кривий Ріг

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Черних Юлія Борисівна

Дата народження: 11.11.1978
Місто: Кривий Ріг
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ціль: Заміщення вакантної посади продавця - консультанта.

Освіта:
вересень 1996 р. – липень 2000 р., Криворізький авіаційний технічний коледж цивільної авіації за спеціальністю «Технічне обслуговування і ремонт електронно-обчислювальної техніки»,спеціальність – технік-електронік.
Досвід роботи:

Продавець-консультант

липень 2019р. – жовтень 2021 р. Магазин «Меблі-Лівс», м. Кривий Ріг.
Функціональні обов’язки:
— консультування покупців;
— робота з касою;
— викладка товару;
— робота в програмі «1С»;
— відкриття/закриття зміни;
— участь в проведенні інвентаризації;
Продавець-консультант
грудень 2018р. – травень 2019 р. Магазин « Срібло 925 », м. Кривий Ріг.
Функціональні обов’язки:
— консультування та продажі товарів ;
— оформлення розрахунків з покупцями;
— виконання плану продажів;
— інформування постійних покупців про спеціальні пропозиції та акції магазину;
— забезпечення порядку в торговому залі;
— викладка товару.
Продавець непродовольчих товарів

листопад 2012 р. – травень 2013р. ТОВ «САВ-ДІСТРІБЬЮШН»,магазин «Фокстрот», м. Ялта.

Функціональні обов’язки:
— консультування покупців;
— з’ясування потреб по асортименту товарів, підбір техніки;
— продаж та оформлення покупок;
— ведення документації;
— підтримка порядку в залі;

Продавець-консультант

травень 2010 р. – травень 2011р. магазин «Саsada», м. Кривий Ріг.
Функціональні обов’язки:
— консультування покупців;
— з’ясування потреб по асортименту товарів, підбір техніки;
— продаж та оформлення покупок;
— ведення документації;
— підтримка порядку в залі;

Професійні навички:
— володію комп’ютером та оргтехнікою;
— досвід роботи з непродовольчими товарами;
— навички роботи з касовим апаратом;
— уміння вирішувати конфліктні ситуації;
— вміння працювати в команді;
— досвід проведення інвентаризації;
— грамотна письмова і усна мова;
— знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; німецька – початковий рівень.
Особисті якості:
Ввічлива, комунікабельна, освічена,відповідальна, тактовна, націлена на досягнення результатів. мотивована працювати!

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: