• Файл

Олена

Юрист

Розглядає посади:
Юрист, Юрист-господарник, Молодший юрист, Помічник керівника, Адміністратор
Вік:
41 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Роговець Олена Миколаївна

Юрисконсульт. Помічник адвоката.
Бажана заробітна плата від 35 000 грн.
Ключові вміння
організація та контроль робочого процесу, контроль термінів та виконання
вміння працювати з людьми, вирішувати спірні питання та знаходити компроміси в конфліктних ситуаціях
організація та ведення претензійної та позовної роботи
знання етикету, ділового спілкування
Вміння працювати з технічними засобами
Робота з програмним забезпеченням: Microsoft Office (Word, Excel, Outlook), І-нет браузери.
Робота з офісною технікою: факс, копір, принтер, сканер. (Стандартний набір для офісного працівника)
Професійний досвід
Поєднання набутого досвіду, участь у міжнародних проєктах дали мені можливість набути важливі м'які навички, особисті якості тайм-менеджера та вміння бути гнучкою у виборі сфери роботи, відповідальність, уважність, високий рівень самоорганізації та бажання вчитися і розвиватися надалі та продуктивно працювати. Організація робочого процесу компанії, ведення переговорів, претензійно-позовна робота, робота с клієнтами та контроль документообігу.

вільно володію українською, російською, розмовна –англійська (В2), німецька (А2) та італійська.
Досвід роботи:
КОАС
Квітень 2025 – Червень 2025
- Секретар судових засідань
-оформлення судових викликів та повідомлень в справах, які знаходяться у провадженні судді;
- оформлення та розміщення списків справ, призначених до розгляду.
- перевірка осіб, які викликані в судове засідання, та зазначення на повістках час перебування в суді.
- здійснення фіксування судового засідання технічними засобами згідно з Інструкцією про порядок фіксування судового процесу технічними засобами.
- ведення журналу судового засідання, протокол судового засідання.
- розроблення виконавчих листів у справах, за якими передбачено негайне виконання.
- оформлення матеріалів судових справ та передача їх до канцелярії суду
- написання простих рішень
ТОВ «Національний Атестаційно-Навчальний Центр»
Січень 2024 – Лютий 2025
Провідний юрисконсульт
Від елементарних завдань юриста до підготовки проектів документів (договорів, заяв, клопотань), у т.ч. аналіз законодавства і судової практики, підготовка юридичних висновків, консультацій, контроль за судовими справами, комунікація з судами, іншими державними органами тощо.
Підготовка та аналіз різних видів договорів, складання юридичних висновків, ділових листів.
Претензійно-позовна робота. Підготовка позовних заяв, складання процесуальних документів.
Консультування клієнтів: усні та письмові консультації; аналіз справ, визначення перспективи розгляду в суді, розробка стратегії тощо.
Представництво «Б-АКТ» Спулка Акційна
Вересень 2023 – Січень 2024
Провідний юрисконсульт
Перевірка та узгодження умов договорів, відповідність законодавству;
Участь у переговорах із контрагентами щодо договірних умов;
Підготовка юридичних висновків та консультацій щодо договірної роботи;
Ведення реєстру та контроль виконання договорів;
Аналіз ризиків та розробка юридичних рекомендацій для зниження договірних загроз;
Розробка та вдосконалення стандартних форм договорів та внутрішніх юридичних документів;
Взаємодія з державними органами та юридичний супровід претензійно-позовної роботи;
Контроль дотримання договірних зобов’язань контрагентами;
Юридичний супровід фінансових та господарських угод;
Консультування внутрішніх підрозділів компанії з юридичних питань;
Виявлення та мінімізація юридичних ризиків у договірних зобов’язаннях;
Переяслав-Хмельницький міськрайонний суд Київської області
Січень 2023 – Вересень 2023
- Секретар судових засідань
-оформлення судових викликів та повідомлень в справах, які знаходяться у провадженні судді; оформлює заявки до органів внутрішніх справ, адміністрації місць попереднього ув'язнення про доставку до суду затриманих та підсудних осіб, готує копії відповідних судових рішень.
- оформлення та розміщення списків справ, призначених до розгляду.
- перевірка наявність і з'ясування причин відсутності осіб, яких викликано до суду, і доповісти про це головуючому судді.
- перевірка осіб, які викликані в судове засідання, та зазначення на повістках час перебування в суді.
- здійснення фіксування судового засідання технічними засобами згідно з Інструкцією про порядок фіксування судового процесу технічними засобами.
- ведення журналу судового засідання, протокол судового засідання.
- вручення копії вироку засудженому або виправданому відповідно до вимог Кримінально-процесуального кодексу України, за дорученням судді здійснює заходи щодо дачі підсудним або засудженим підписки про невиїзд.
- розроблення виконавчих листів у справах, за якими передбачено негайне виконання.
- оформлення матеріалів судових справ та передача їх до канцелярії суду.
ПП «РЕМВОДПЛАСТ»
Вересень 2021 - Лютий 2022
- Менеджер по адміністративній роботі
-робота з постачальниками для забезпечення офісу.
-робота з кур'єрськими службами, поштовим відділенням.
- спілкування з сервісними організаціями та комунальними службами.
- прийом, моніторинг та переадресування телефонних дзвінків та електронних листів.
- прийом відвідувачів, супровід зустрічей.
- ведення документообігу компанії (облік, реєстрація кореспонденції, робота з договорами та електронними майданчиками).
- підготовка тендерної документації.
- робота з офісної техніки.
- виконання доручень керівника.
Помічник головного юриста компанії
- організація та ведення претензійної та позовної роботи
- складання позивних заяв, захист та представлення інтересів підприємства в суді та інших установах.
ТОВ «ІНЖИНІР БУД ПРОЕКТ»
Листопад 2020 - Червень 2021
- Менеджер по адміністративній роботі
-робота з постачальниками для забезпечення офісу.
-робота з кур'єрськими службами, поштовим відділенням.
- спілкування з сервісними організаціями та комунальними службами.
- прийом, моніторинг та переадресування телефонних дзвінків та електронних листів.
- ведення документообігу компанії (облік, реєстрація кореспонденції, робота з договорами та електронними майданчиками).
- підготовка тендерної документації.
- робота з офісної техніки.
- виконання доручень керівника.
КП Переяслав – Хмельницьке виробниче управління комунального господарства цех "Благоустрій" – березень – червень 2019
Комунальне комерційне підприємство, що засноване на комунальній власності територіальної громади міста Переяслав-Хмельницького.
- юрисконсульт цеху «Благоустрій»
-підготовка кореспонденції ділового характеру (юридичні обґрунтування, відповіді на запити контролюючих та правоохоронних органів, листів, проектів запитів, узгодження організаційно-розпорядчих документів);
- правовий аналіз, узгодження, складання, супровід договорів, погодження господарських договорів, контрактів, додатків та додаткових угод до них та інших документів;
- представлення інтересів юридичної особи в суді (складання і подання позову, заперечення, письмові пояснення, клопотання та інше). Участь в судовому розгляді справи в якості представника сторони;
- досудове вирішення суперечок (складання претензій, протоколів розбіжностей та інше);
- забезпечення посадових осіб підприємства, за їх запитом, правовими консультаціями та роз’ясненнями положень чинного законодавства, практики його застосування, можливих юридичних ризиків у сфері договірної роботи тощо;
- перевірка контрагентів за відкритими базами даних;
- розробка та підготовка проектів установчих документів, протоколів тощо;
- представлення інтересів підприємства в установах, організаціях, правоохоронних органах, органах державної влади, органах місцевого самоврядування тощо;
- складання та супровід договорів, що стосуються кадрової політики.
- моніторинг чинного законодавства, практики його застосування та відповідних змін.
Переяслав-Хмельницька районна державна адміністрація- вересень 2011-2019
державний орган влади
- головний спеціаліст юридичного відділу
- забезпечення роботи з матеріалами та документами, що надходять до райдержадміністрації, в межах визначеної компетенції;
- перевірка на відповідність чинному законодавству проекти розпоряджень голови райдержадміністрації;
- перевірка законності наказів керівників управлінь, відділів та інших структурних підрозділів райдержадміністрації, які зачіпають права, свободи і законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер і підлягають державній реєстрації в управлінні юстиції. Інформує керівництво райдержадміністрації про необхідність скасування наказів керівників управлінь, відділів та інших структурних підрозділів райдержадміністрації, прийнятих з порушенням законодавства;
- надання правових висновків та зауважень на скарги громадян щодо порушення їх соціально - економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів;
- укладення та контроль за виконанням господарських договорів з іншими підприємствами, установами, організаціями, наданні правової оцінки їх проектам;
- організація та ведення претензійної та позовної роботи райдержадміністрації;
- та інші передбачені законом повноваження.
- головний спеціаліст відділу кадрів
ведення кадрового обліку,
пошук та підбір персоналу
Освіта та особисті якості.
2014-2016 (Денна форма навчання) Міжрегіональна Академія Управління Персоналом
Спеціалізація «Правознавство», кваліфікація «юрист» , освітньо-кваліфікаційний рівень «Спеціаліст».
2001-2007 (Денна форма навчання) Державний педагогічний університет імені Сковороди
Спеціалізація «вчитель трудового навчання, інформатики та економіки», кваліфікація «вчитель трудового навчання, інформатики та економіки» ,освітньо-кваліфікаційний рівень «Магістр».

Особисті якості: комунікабельність, стратегічне мислення, уважність до деталей (хобі – складати картини з пазлів), толерантність, вміння приймати ефективні та раціональні рішення, навички переконання шляхом вибудовування логічного ланцюжка з підкріпленням законодавства України, вміння організувати свою працю та працю підлеглих, педантизм. Завжди прагну до самовдосконалення, розвитку. Досвід роботи в колективі з 2001 року.

Маю посвідчення водія категорій В1 та В з 2005 року.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: