• PRO

Олеся

Менеджер із внутрішніх комунікацій, фахівець з персоналу (HR)

Розглядає посади:
Менеджер із внутрішніх комунікацій, фахівець з персоналу (HR), Поліграфолог
Вид зайнятості:
повна
Вік:
44 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з персоналу

з 04.2023 по нині (2 роки 4 місяці)
ТОВ ТД, Київ (Енергетика)

Обов'язки
• Підбір персоналу
• Прописання програм адаптації та завдань на період випробувального терміну; супроводження
• Збір документів на оформення
• Перевірка рекомендацій на нових співробітників
• Проведення опитувань
• Ведення протоколу зборів відділів
• Звіти по виконанню задач співробітниками
• Розвиток корпоративної культури
• Робота з дизайнером, підрядниками, замовлення сувенірної продукції
• Організація та участь у виставках

Менеджер з персоналу

з 11.2021 по 11.2022 (1 рік)
Urban Experts, Nai Ukraine, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Обов’язки:
• Підбір персоналу - архітектори, візуалізатори, конструктори, інженери, ГІП, ГАП, брокери, маркетинг
• Адаптація
• Розробка та вдосконалення системи мотивації
• Організація навчання та розважальних заходів
• Контроль робочого часу персоналу
• Опитування

Менеджер з персоналу

з 01.2021 по 08.2021 (7 місяців)
DOMIO Home Interiors, ELLE Decoration, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

DOMIO Home Interiors (салон преміум сегменту — італійські меблі, сантехніка, текстиль - Poliform, Gessi, Lora Piana, Herms, Trudon etc)

Обов’язки:
• Підбір вузькопрофільних спеціалістів високого рівня
• Проведння зустрічей one to one, вирішення конфліктних ситуацій, поліпшення системи мотивації
• Організація навчання
• Ведення робочіх графіків співробітників; контроль виходів, відпусток, лікарняних. Контроль за дрес кодом
• Розвиток корпортивної культури, організація заходів, написання правил та регламентів
• Вела корпоративний сайт
• Навчала співробітників роботі в CRM Бітрікс24

Провідний менеджер з персоналу, менеджер з внутрішніх комунікацій та організації заходів

з 02.2015 по 01.2021 (5 років 11 місяців)
ESTEL, Київ (Краса, фітнес, спорт)

Міжнародна компанія TM ESTEL (професійна косметика по догляду за волоссям), штат 500 чол.

Обов’язки:
• Розробила та впровадила з IT відділом job bot у Telegram з пошуку талантів EstelJobBot
• Підібрала понад 500 осіб згідно вимогам компанії по всій території України (19 філій) - zoom інтерв'ю; кейс, проекційні, групові співбесіди
• Впровадила формат відео вакансії – інтерв'ю через YouTube
• Адатація персоналу, завдання на ВТ, контроль
• Започаткувала та самотійно вела сторінку корпоративного життя у FB "У КРАСИ Є ІМ'Я"
• Розробила внутрішню документацію (положення про адаптацію персоналу, посадові інструкції, вступ на посаду)
• Організовувала навчання — пошук тренерів, погодження договору, контроль оплат та актів, etc
• Самостійно проводила тренінги для керівників та команди ТП
• Розробила концепцію, прописала сценарій, організувала 3 роки підряд Форуми з продажів для ТП зі всієї України та гостей з Молдови, Болгарії.
• Реалізовані проєкти - щорічний Дитячий день, Family day (для сімей співробітників)
, День вишиванки, День щастя, День закоханих, святкування дня народження директора (розробка сценаріїв, кошторис, пошук підрядників,самостійна участь як ведучої заходів)
• Щорічне вітання з днем народження дітей співробітників зі всієї України - розробка концепції, ТЗ дизайнеру, робота з підрядниками по брендованій сувенірній продукції, щомісячне вітання діточок співробітників.
• Брала участь у зйомці рекламного ролика продукції серії "Баба Яга, Кікімора, Відьма". У ролі Баби Яги
• Брала активну участь в організації та проведенні масштабних заходів: Всеукраїнський конкурс для студентів “Снігова Королева”, Тиждень моди в Україні Ukrainian Fashion Week

Провідний менеджер з підбору персоналу

з 11.2011 по 02.2015 (3 роки 3 місяці)
Рекрутингова агенція Пропоную Роботу, Київ (Пошук персоналу, HR)

Обов'язки:
• пошук та підбір персоналу всіх рівнів відповідно до кваліфікаційних вимог на позиції молодшої, середньої ланки, топ-персонал, а також фахівці IT сфери;
• робота з різними джерелами інформації, включаючи соц. мережі;
• перевірка рекомендацій;
• аналіз ринку зарплат за різними категоріями працівників;
• масовий підбір персоналу;
• організація та проведення співбесід;
• ведення бази даних кандидатів;
• контроль проходження випробувального терміну новими працівниками;
• є досвід у підборі домашнього персоналу (особистий водій, кухар, хатня робітниця, няня);
• якісне та своєчасне закриття щомісяця від 5 до 10 вакансій.

Менеджер з продажу рекламних площ/секретар відділу реклами

з 05.2001 по 07.2011 (10 років 2 місяці)
ТОВ «Робота Плюс» видавництво газет: «Пропоную Роботу», «Робота для жінок», «Робота у Києві» etc., Київ (Видавництво, поліграфія)

Освіта

Академія Менеджменту

Академія Менеджменту. Факультет: Культура. Спеціальність: «Документознавство та інформаційна діяльність»., Київ
Вища, з 1999 по 2003 (4 роки)

Знання і навички

  • MS Office, Libre office, Бітрікс24, GoogleDocs, GoogleПрезентаці

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий
  • Італійська — початковий

Додаткова інформація

Додаткова освіта:
2021 НЛП для життя та бізнесу Ю.Боровик
2020 "Адаптація" С. Новікова
2019 "Метапрограми" С. Новікова
2018 "Інтенсив з підбору персоналу" А. Сохіна
2018 "Емоційний інтелект" Д. Дубравін
2017 "Емоційний інтелект для HR"
2016, 2017 "Управління змінами в організації. За методологією І.Адізеса" Т. Балан
2015 ''Оцінка персоналу'' О. Кусковська
2014 ''Рекрутинг all inclusive від Н. Зайцевої''
2014 "HR-менеджмент" О. Краснопільська. "Оголошення про вакансію: як залучити професійних кандидатів" Є. Щедріна. "Ефективна робота в команді" Н. Хобта

Особисті якості:
Вродженне почуття такту, виваженість у прийнятті рішень, вміння брати на себе відповідальність, дотримання субординації, уважність, розвинене почуття гумору)

Ключові навички:
Досвід роботи в сфері HR понад 10 років
Успішний досвід реалізації проєктів з розвитку корпоративної культури, організації великих заходів для співробітників
Досвід проведення опитувань персоналу
Великий досвід роботи з підрядниками (від пошуку найвигідніших умов до закриття актами)
Досвід ведення сторінок в соц мережах корпоративного життя, та сайту компанії
Розвинуті навички публічних виступів

Можу працювати як в офісі так і віддалено. Підлаштуюсь під потреби бізнесу!

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: