- PRO
Олеся
Менеджер із внутрішніх комунікацій, фахівець з персоналу (HR)
- Розглядає посади:
- Менеджер із внутрішніх комунікацій, фахівець з персоналу (HR), Поліграфолог
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 44 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9188984/
Досвід роботи
Менеджер з персоналу
з 04.2023 по нині
(2 роки 4 місяці)
ТОВ ТД, Київ (Енергетика)
Обов'язки
• Підбір персоналу
• Прописання програм адаптації та завдань на період випробувального терміну; супроводження
• Збір документів на оформення
• Перевірка рекомендацій на нових співробітників
• Проведення опитувань
• Ведення протоколу зборів відділів
• Звіти по виконанню задач співробітниками
• Розвиток корпоративної культури
• Робота з дизайнером, підрядниками, замовлення сувенірної продукції
• Організація та участь у виставках
Менеджер з персоналу
з 11.2021 по 11.2022
(1 рік)
Urban Experts, Nai Ukraine, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Обов’язки:
• Підбір персоналу - архітектори, візуалізатори, конструктори, інженери, ГІП, ГАП, брокери, маркетинг
• Адаптація
• Розробка та вдосконалення системи мотивації
• Організація навчання та розважальних заходів
• Контроль робочого часу персоналу
• Опитування
Менеджер з персоналу
з 01.2021 по 08.2021
(7 місяців)
DOMIO Home Interiors, ELLE Decoration, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
DOMIO Home Interiors (салон преміум сегменту — італійські меблі, сантехніка, текстиль - Poliform, Gessi, Lora Piana, Herms, Trudon etc)
Обов’язки:
• Підбір вузькопрофільних спеціалістів високого рівня
• Проведння зустрічей one to one, вирішення конфліктних ситуацій, поліпшення системи мотивації
• Організація навчання
• Ведення робочіх графіків співробітників; контроль виходів, відпусток, лікарняних. Контроль за дрес кодом
• Розвиток корпортивної культури, організація заходів, написання правил та регламентів
• Вела корпоративний сайт
• Навчала співробітників роботі в CRM Бітрікс24
Провідний менеджер з персоналу, менеджер з внутрішніх комунікацій та організації заходів
з 02.2015 по 01.2021
(5 років 11 місяців)
ESTEL, Київ (Краса, фітнес, спорт)
Міжнародна компанія TM ESTEL (професійна косметика по догляду за волоссям), штат 500 чол.
Обов’язки:
• Розробила та впровадила з IT відділом job bot у Telegram з пошуку талантів EstelJobBot
• Підібрала понад 500 осіб згідно вимогам компанії по всій території України (19 філій) - zoom інтерв'ю; кейс, проекційні, групові співбесіди
• Впровадила формат відео вакансії – інтерв'ю через YouTube
• Адатація персоналу, завдання на ВТ, контроль
• Започаткувала та самотійно вела сторінку корпоративного життя у FB "У КРАСИ Є ІМ'Я"
• Розробила внутрішню документацію (положення про адаптацію персоналу, посадові інструкції, вступ на посаду)
• Організовувала навчання — пошук тренерів, погодження договору, контроль оплат та актів, etc
• Самостійно проводила тренінги для керівників та команди ТП
• Розробила концепцію, прописала сценарій, організувала 3 роки підряд Форуми з продажів для ТП зі всієї України та гостей з Молдови, Болгарії.
• Реалізовані проєкти - щорічний Дитячий день, Family day (для сімей співробітників)
, День вишиванки, День щастя, День закоханих, святкування дня народження директора (розробка сценаріїв, кошторис, пошук підрядників,самостійна участь як ведучої заходів)
• Щорічне вітання з днем народження дітей співробітників зі всієї України - розробка концепції, ТЗ дизайнеру, робота з підрядниками по брендованій сувенірній продукції, щомісячне вітання діточок співробітників.
• Брала участь у зйомці рекламного ролика продукції серії "Баба Яга, Кікімора, Відьма". У ролі Баби Яги
• Брала активну участь в організації та проведенні масштабних заходів: Всеукраїнський конкурс для студентів “Снігова Королева”, Тиждень моди в Україні Ukrainian Fashion Week
Провідний менеджер з підбору персоналу
з 11.2011 по 02.2015
(3 роки 3 місяці)
Рекрутингова агенція Пропоную Роботу, Київ (Пошук персоналу, HR)
Обов'язки:
• пошук та підбір персоналу всіх рівнів відповідно до кваліфікаційних вимог на позиції молодшої, середньої ланки, топ-персонал, а також фахівці IT сфери;
• робота з різними джерелами інформації, включаючи соц. мережі;
• перевірка рекомендацій;
• аналіз ринку зарплат за різними категоріями працівників;
• масовий підбір персоналу;
• організація та проведення співбесід;
• ведення бази даних кандидатів;
• контроль проходження випробувального терміну новими працівниками;
• є досвід у підборі домашнього персоналу (особистий водій, кухар, хатня робітниця, няня);
• якісне та своєчасне закриття щомісяця від 5 до 10 вакансій.
Менеджер з продажу рекламних площ/секретар відділу реклами
з 05.2001 по 07.2011
(10 років 2 місяці)
ТОВ «Робота Плюс» видавництво газет: «Пропоную Роботу», «Робота для жінок», «Робота у Києві» etc., Київ (Видавництво, поліграфія)
Освіта
Академія Менеджменту
Академія Менеджменту. Факультет: Культура. Спеціальність: «Документознавство та інформаційна діяльність»., Київ
Вища, з 1999 по 2003 (4 роки)
Знання і навички
- MS Office, Libre office, Бітрікс24, GoogleDocs, GoogleПрезентаці
Знання мов
- Українська — вільно
- Англійська — початковий
- Італійська — початковий
Додаткова інформація
Додаткова освіта:
2021 НЛП для життя та бізнесу Ю.Боровик
2020 "Адаптація" С. Новікова
2019 "Метапрограми" С. Новікова
2018 "Інтенсив з підбору персоналу" А. Сохіна
2018 "Емоційний інтелект" Д. Дубравін
2017 "Емоційний інтелект для HR"
2016, 2017 "Управління змінами в організації. За методологією І.Адізеса" Т. Балан
2015 ''Оцінка персоналу'' О. Кусковська
2014 ''Рекрутинг all inclusive від Н. Зайцевої''
2014 "HR-менеджмент" О. Краснопільська. "Оголошення про вакансію: як залучити професійних кандидатів" Є. Щедріна. "Ефективна робота в команді" Н. Хобта
Особисті якості:
Вродженне почуття такту, виваженість у прийнятті рішень, вміння брати на себе відповідальність, дотримання субординації, уважність, розвинене почуття гумору)
Ключові навички:
Досвід роботи в сфері HR понад 10 років
Успішний досвід реалізації проєктів з розвитку корпоративної культури, організації великих заходів для співробітників
Досвід проведення опитувань персоналу
Великий досвід роботи з підрядниками (від пошуку найвигідніших умов до закриття актами)
Досвід ведення сторінок в соц мережах корпоративного життя, та сайту компанії
Розвинуті навички публічних виступів
Можу працювати як в офісі так і віддалено. Підлаштуюсь під потреби бізнесу!
Схожі кандидати
-
Начальник відділу кадрів, менеджер з персоналу
Київ -
Менеджер з персоналу
Київ -
Помічник керівника, водій, охоронець, держслужбовець, інспектор з військового обліку
Київ -
Фахівець з внутрішніх комунікацій
Київ -
Керівник відділу кадрів, заступник керівника, менеджер з управління персоналом
50000 грн, Київ -
HR-менеджер
Київ