• Файл

Ірина

Директор по персоналу

Вік:
51 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 2 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Чаленко
Ірина Вячеславівна

Сімейний стан: разлучена, син 26 років
Телефон [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Професійні знання та навички:

•Знання основ менеджменту, практичний досвід управління понад 15 років;
•Практичний досвід у розробці стратегії та політики підприємства, стандартів та процедур у сфері УЧР, проектування організаційних структур компанії;
•Розробка мотиваційних програм;
•Планування та захист перед керівництвом компанії бюджету.

Освіта:

1994-1999 р.р. Полтавський кооперативний інститут Факультет "Економіка підприємства" Спеціальність "Менеджер"

1991-1994 рр. Житомирський кооперативний технікум. Факультет "Організація торгівлі та товарознавство товарів народного споживання". Спеціальність "товарознавець-організатор" (диплом з відзнакою).

Досвід роботи.

З січня 2020
Директор з персоналу.
Виробничо – торгівельна компанія (кондитерське виробництво).

Сфера діяльності виробництво, оптові та роздрібні продажі. Штат 800 чол.

Функціональні обовязки:
Аудит існуючих бізнес-процесів.
Розробка та затвердження організаційної структури та регламентуючих документів.
Розрахунок та затвердження кількості виробничого персоналу.
Централізація сервісних підрозділів із метою оптимізації ШР.
Створення мотиваційної структури та на її основі розробка та затвердження KPI.
Розробка профелів посад.
Закриття топових вакансій.
Бюджетування.
Автоматизація ЗП
Розробка та впровадження навчальних програм.
Співпраця з ВНЗ та коледжами.

2016 – жовтень 2019
Директор з персоналу, HRBP.
Агрохолдинг "АСТ"

Сфера діяльності: виробництво (рослинництво 180 тис га), департамент земельних ресурсів (35000 пайовиків), елеватори (5шт), насіннєвий завод, протравальний завод, АТП (80 од. техніки), логістика, служба безпеки та охорона, будівництво.
штат 1500 чол.

Функціональні обов'язки:

Основне завдання організувати виконання та досягнення всіх цільових показників. А для цього:

формування кадрової політики підприємства,
побудова hr-систем на великому виробничому підприємстві: набір, підбір, адаптація, стажування, навчання, розвиток, оцінка та винагорода.
організація процесів та контроль кадрового документообігу.
бюджетування;
контроль за виконанням бюджетів;
розробка та впровадження системи мотивації.
оптимізація робочих процесів та на їх тлі оптимізація штату.
підготовка кадрового резерву;
організація та проведення навчання персоналу;
контроль трудової дисципліни;
розробка та впровадження регламентуючих документів;
формування системи охорони праці та техніки безпеки на підприємстві; -
взаємодія з органами перевірки, контрагентами, партнерами, клієнтами
Досягнення

Реорганізація структури департаментів.
Заміна ТОП менеджерів 90% у ДЗР.
Оптимізація штату на 10%.
Закриття вакансій 100%.
Розроблено «Положення про структурні підрозділи», «Посадові та робочі інструкції».
Розроблено та впроваджено мотиваційну структуру департаментів.
Реорганізовано політику та розроблено процедури взаємодії з пайовиками.
Впроваджено функцію PR.
Сформовано новий кластер.

2015-2016 Директор з персоналу.
Багатопрофільний холдинг "WITAGRO": тваринництво, рослинництво, дистрибуція, будівництво, ремонт доріг, садівництво, ТБ.
Штат 2000 чол.

Функціональні обов'язки:

аудит існуючої структури управління з метою її реорганізації;
побудова HR-систем на підприємствах: набір, підбір, адаптація, стажування, навчання, розвиток, оцінка.
розробка та впровадження системи мотивації;
бюджетування та контроль ФЗП;
розробка та впровадження регламентуючих документів, процедур та правил;

Досягнення

Розроблено та впроваджено систему мотивації департаменту тваринництва, садівництва, ТБ каналу.
Проведено реорганізацію структури управління.
Розроблено та впроваджено систему стажування та наставництва.
Розроблено та впроваджено навчальні програми.

Група компаній з 2007 – 2015 рр.
2013 – вересень 2015 року, заступник голови правління з персоналу, побуту та адміністративних питань.
Свинокомплекс "Каліта".

Сфера діяльності: Сільське господарство, виробництво, переробка, реалізація (Свинарство, рослинництво, комбікормовий завод, соєве виробництво)
штат 1000 чол.

Функціональні обов'язки:

формування кадрової політики підприємства,
побудова hr-систем на великому виробничому підприємстві: набір, підбір, адаптація, стажування, навчання, розвиток, оцінка та винагорода.
організація процесів та контроль кадрового документообігу.
бюджетування ФЗП;
контроль ФЗП;
розробка та впровадження системи мотивації.
оптимізація робочих процесів та на їх тлі скорочення штату.
підготовка кадрового резерву;
організація та проведення навчання персоналу;
контроль за трудовою дисципліною;
розробка та впровадження регламентуючих документів;
формування системи охорони праці та техніки безпеки на підприємстві;
формування та розвиток корпоративної культури,
взаємодія з органами, що перевіряють.

Досягнення:

Повна реорганізація структури підприємства.
Оптимізація штату на 40%.
Набір штату 100%.
Зменшення папки честі до 3%.
Розробка «Положення про структурні підрозділи», «Посадові та робочі інструкції».
Розробка та впровадження мотиваційної структури підприємства.
Розробка та впровадження системи стажування та наставництва.
Розробка та впровадження навчальних програм.

2009 – 2013 – Директор з персоналу гіпермаркети «Караван» (1500 чол.) Роздрібна торгівля, власне виробництво.
(Житомир, Київ, Київ-2, Чернівці).
ТОВ "Адвентіс" гіпермаркет "Караван".

Функціональні обов'язки:

формування кадрової політики підприємства,
набір, підбір, адаптація, стажування персоналу всіх рівнів;
формування бюджету HR департаменту регіону;
формування та контроль ФЗП;
контроль кадрового документообігу;
підготовка кадрового резерву;
організація проведення атестації працівників;
організація та проведення навчання персоналу;
контроль за трудовою дисципліною;
звітність.
Досягнення:

Реорганізація структури підприємства.
Оптимізація штату на 30%.
Набір штату 95%.
Зменшення плинності до 5%.
Розробка «Положення про структурні підрозділи».
Участь у розробці та впровадження навчальних програм.
Розробка та впровадження мотиваційної структури підприємства.
Розробка та впровадження системи стажування та наставництва.
Участь у розробці та впровадженні проекту «Кращий співробітник».
Розробка та проведення тренінгів.
Впровадження «Зарплатного проекту».
Централізація кадрового документообігу.
Впровадження проекту «Облік робочого дня».

2007 - заступник директора з кадрових питань та побуту гіпермаркет «Караван» (відкриття новоствореного підприємства 600 чол.)

Функціональні обов'язки:

забезпечення підприємства працівниками необхідних професій, спеціальностей та кваліфікацій;
розробка перспективних та поточних планів комплектування підприємства персоналом;
вивчення ринку праці;
організація процесу навчання персоналу та мотивації;
забезпечення створення нормативно-методичної бази управління персоналом та іпрактичне їх впровадження;
участь у вирішенні трудових спорів та конфліктів.
контроль трудового законодавства;
організація проведення табельного обліку, складання та виконання графіків відпусток;
контроль за станом трудової дисципліни;
забезпечення складання встановленої звітності;
інформування та консультування керівників різних рівнів з питань організації управління персоналом;
керівництво працівниками відділу.

Досягнення:

Реорганізація структури підприємства.
Оптимізація штату на 30%.
Набір штату 95%.
Зменшення плинності до 5%.
Розробка «Положення про структурні підрозділи».
Участь у розробці та впровадження навчальних програм.
Розробка та впровадження мотиваційної структури підприємства.
Розробка та впровадження системи стажування та наставництва.
Участь у розробці та впровадженні проекту «Кращий співробітник».
Розробка та проведення тренінгів.
Впровадження «Зарплатного проекту».
Централізація кадрового документообігу.
Впровадження проекту «Облік робочого дня».

2002-2008 рр. Житомирський кооперативний коледж бізнесу та права.

Викладач дисциплін: "Менеджмент підприємства",
"Основи менеджменту",
"Основи бізнесу",
"Інформаційні технології в менеджменті".

Досягнення:

Середній бал у групах 4,5.
Перше місце на двох Всеукраїнських студентських наукових конференціях.

2005-2006 рр. Кадрове агентство – директор.

Сумісництво із роботою викладача коледжу.

Функціональні обов'язки:

Формування основи претендентів.
Особисто підбирала керівний персонал та персонал вищого рівня. (директорів м'ясо переробних, кондитерських, сільськогосподарських підприємств, оптових та роздрібних компаній, керівників служб та відділів.
Пошук роботодавців;
Проведення первинних співбесід
Оформлення первинної документації;
Проведення тренінгів.

Знання комп'ютерних програм: microsoftOffice (Exel, Word), InternetExplorer, 1С Підприємство 7.7

Особисті якості: відповідальність, порядність, енергійність, самостійність, принциповість, наполегливість, комунікативність, націленість на результат.

. Посвідчення категорії "С".

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: