• Файл

Тетяна

Головний бухгалтер

Розглядає посади:
Головний бухгалтер, Бухгалтер з заробітної плати, Бухгалтер, Керівник відділу
Вік:
45 років
Місто проживання:
Полтава
Готовий працювати:
Диканька, Полтава

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

заступника Кравченко Тетяна Володимирівна

Контакти: м. Полтава, тел.[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Особисті відомості:
Дата народження: 15.11.1979 р.
Національність: українка.
Сімейний стан: заміжня, 2 повнолітніх і 1 неповнолітня донька.
Маю водійське посвідчення і маю власний автомобіль.

Ціль: Отримання посади, гол. бухгалтера ,заступника гол.бухгалтера, директора ,керівника – технолога с заробітною платою від 40000 -50000 грн.

Освіта:
Вища 09.1997 –06.2002р «Полтавський Університет споживчої кооперації» за
спеціальністю «Фінанси і облік». Спеціаліст. Денна форма навчання.

Досвід роботи:
З 07.06.2004- 2009 г. провідний бухгалтер , с 2009г -зам. гл. бухгалтера в КП «Полтавський м’ясокомбінат» м. Полтава ,с 2013г – головний бухгалтер КП «Полтавський м’ясокомбінат» , с 01.10.2017г –директор фірми «Полтавський м’ясний ГОСТ», с 01.06 2020 р Керівник- технолог м’ясоперобного цеху ТОВ «Сенча».
.
Маю навики в роботі:
• обробка первинної бухгалтерської документації;
• разрахунки з покупцями і постачальниками;
• розрахунки з підрядниками та іншими дебіторами і кредиторами;
• ведення і організація обліку на виробництві ( розрахунок собівартості );
• впровадження програмного забеспечення згідно вимог виробництва або підприємства.
• контроль підзвітних осіь і облік авансових звітів;
• складання податкових декларацій з оренди землі, податку на землю, НДС декларацій, декларацій з плати за воду, податку на прибуток.,нарахування заробітної плати та подання відповідної звітності
• податковий облік ( складання реєстру податкових накладних);
• розрахунки з орендаторами ( складання актів виконаних робіт);
• робота з договорами;
• облік касових та банківських платежів;
• складання статистичної звітності;
• ведення головної книги.
• Складання річної звітності.
• керування колективом до 50 осіб;
• планування і мінімізація податків;
• аналіз господарської діяльності підприємства;
• организація роботи і запуску м’ясоперереробного виробництва любого формату, навчання персонал технологічним процесам пов’язаних з виготовленням готової продукції ( консервоів м’ясних, рибних, ковбасних виробів і напівфабрикатів, обвалка м’яса, забій тварин), ведення технологічних карт.
• маю досвід у організації і відкритті роздрібної і оптової мереж торгівлі .

Работа в програми: Бу -Туз, Ме-Док, Клієнт- Банк, володію навиками в роботі з програмами 1С Бухгалтерія 8,2., 1С Бухгалтерія - 7., МS Word, Excel,

Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, креативність ,вміння працювати у великих колективах, бажання підвищувати професійний рівень, здібність швидко навчатися, вміння швидко знаходити зважені рішення і оптимально якісно досягати поставлених цілей.

P.S. Якщо ваш бізнес вимагає найкращих порядних помічників і професіоналів – то ви його знайшли!

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: