• PRO

Ярослав

HR-менеджер, 30 000 грн

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
25 років
Місто проживання:
Ірпінь
Готовий працювати:
Ірпінь, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Репетитор історії

з 11.2021 по 02.2022 (3 місяці)
Репетиторський центр Smart kids, Ірпінь (Освіта, наука)

Підготовка учнів середніх шкіл до складання зовнішнього незалежного оцінювання з предмету історія України. Спеціалізація підготовки учнів з поверхневими знаннями предмету в офлайн та онлайн режимах. В ході проведення занять розробляв індивідуальні методики викладання для кожного учня з використанням широкого спектру інтерактивних та мультимедійних засобів, комбінував різноманітні типи проведення уроків (ознайомчий, теоретичний, узагальнюючий, контрольний). При здачі ЗНО учні показали достатньо високі результати, склавши іспит на +170 балів.

Репетитор географії

з 11.2021 по 02.2022 (3 місяці)
Репетиторський центр Smart kids, Ірпінь (Освіта, наука)

Підготовка учнів середніх шкіл до складання зовнішнього незалежного оцінювання з предмету географія. Спеціалізація підготовки учнів з поверхневими знаннями предмету в офлайн та онлайн режимах. В ході проведення занять розробляв індивідуальні методики викладання для кожного учня з використанням широкого спектру інтерактивних та мультимедійних засобів, комбінував різноманітні типи проведення уроків (ознайомчий, теоретичний, узагальнюючий, контрольний).
При здачі ЗНО учні показали достатньо високі результати, склавши іспит на +170 балів.

Головний спеціаліст

з 12.2020 по нині (4 роки 8 місяців)
Ірпінський відділ ДРАЦС, Ірпінь (Державні організації)

Безпосереднє надання адміністративних послуг з питань державної реєстрації актів цивільного стану громадянам; робота з Державним реєстром актів цивільного стану громадян, Єдиним державним реєстром судових рішень, Єдиним порталом державних послуг "Дія" та іншими державними сервісами та реєстрами; виконання багатовекторних запитів різного типу від заявників з питань:
1. державної реєстрації народження, шлюбу, розірвання шлюбу, зміни імені, визнання батьківства, усиновлення, позбавлення батьківських прав чи смерті
2. проведення індивідуальних обрядів державної реєстрації шлюбу з використанням різноманітних елементів урочистості (згідно з побажаннями наречених) в приміщенні відділу ДРАЦС та за його межами
3. перевірка, прийом заяв, формування та видача документів, що стосуються актів цивільного стану громадян
4. повна консультація громадян з питань цивільного, сімейного законодавств, отримання документів у відділі ДРАЦС, державної реєстрації, подачі документів для внесення змін до актів цивільного стану, процесуальний супровід заявників під час їх звернення до відділу ДРАЦС
5. організація руху вхідної та вихідної кореспонденції у відділі, контроль за виконанням справ та запитів іншими відділами чи державними установами
6. упорядкування архівного фонду відділу та постійний контроль за його наповненням та списанням
7. використання нестандартного підходу при роботі з громадянами в рамках роботи відділу, вирішення проблем, які виникають при зверненні до відділу
8. контроль за сплатою всіх необхідних обов'язкових платежів, допомога клієнтам з оплатою через pos-термінал
9. підготовка місячної, квартальної, піврічної, річної звітності, передбаченої Правилами державної реєстрації актів цивільного стану, збір даних відповідно до запитів вищих органів державної влади
10. підтримання зв'язку з іншими відділами ДРАЦС задля якнайшвидшого вирішення завдань, що виникають при зверненні громадян
Являюсь єдиним церемонімейстром-чоловіком відділу ДРАЦС у Київській області та місті Києві

Діловод

з 11.2019 по 11.2020 (1 рік)
Ірпінський міський суд Київської області, Ірпінь (Державні організації)

Робота з автоматизованою системою документообігу суду; сортування, систематизація, підготовка та пакування до відправки адресатам вихідної документації суду; прийом, сортування та забезпечення руху вхідної судової документації за напрямками; прийом, використання, планування основних матеріальних засобів, необхідних для руху та коректного оформлення кореспонденції; видача сторонам судових спорів належної судової кореспонденції; первинна консультація з питань орієнтування та ведення справ осіб по-суті; ведення звітності щодо використання основних засобів; робота з архівом суду, прийом справ до архіву та підготовка матеріалів архівного фонду суду до списання; систематизація, упорядкування, ведення звітності та обліку, підготовки документації для прийому на баланс державної установи нового майна, витребування необхідних засобів чи списання таких; транспортування вихідної кореспонденції суду до поштового відділення для їх подальшої відправки та прийом на поштовому відділенні вхідної кореспонденції з доставкою її згідно з розподілом.

Освіта

Державний податковий університет

Навчально-науковий інститут права, 081 Право, Ірпінь
Вища, з 2020 по 2022 (2 роки)

Отримав ступінь магістра права

Державний податковий університет

Навчально-науковий інститут фінансів та цифрових технологій, 072 фінанси, банківська справа та страхування, Ірпінь
Вища, з 2020 по 2022 (2 роки)

Отримав ступінь магістра фінансів

Університет державної фіскальної служби України

Навчально-науковий інститут права, 081 Право, Ірпінь
Вища, з 2016 по 2020 (4 роки)

Отримав ступінь бакалавра права

Додаткова освіта та сертифікати

Цифрограм (Дія. Цифрова освіта)

2021

Курс "Цифрові юристи" (Дія. Цифрова освіта)

2021

Курс "Цифрові юристи 2.0" (Дія. Цифрова освіта)

2021

Курс "Доступ до публічної інформації" (Дія. Цифрова освіта)

2021

Курс "Медіаграмотність у часи пандемії" (Дія. Цифрова освіта)

2021

Курс "Основи кібергігієни" (Дія. Цифрова освіта)

2021

Дія. Цифрова освіта

1 день
Сертифікат

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • MS PowerPoint
  • Здатність до навчання
  • Користувач ПК
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Доброзичливість
  • Неконфліктність
  • Користувач Internet
  • Адаптивність
  • Висока працездатність
  • Цифрова грамотність
  • Google Meet
  • Користувач ОС Windows
  • Чесність
  • Продуктивність
  • Водійські права кат. B

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Комунікабельний, докладаю зусиль для підтримання дружньої атмосфери в колективі. Я толерантний, позитивний сам та заряджаю позитивом людей навколо. Трудолюбивий, здатний виконувати багатовекторні завдання одночасно, використовуючи творчий підхід, завжди прагну до саморозвитку.
Під час навчання в університеті впродовж 2017-2018 рр. займав посаду студентського ректора університету. Весь період навчання був активним членом культурно-мистецького центру. Читаю твори художньої та прикладної історичної літератури, поповнюю домашню бібліотеку.
Активно займався репетиторством та підготовкою до здачі ЗНО з історії України та географії учнів старших класів та коледжів. Здобуваю третю та четверту вищі освіти. Обожнюю займатися кулінарією та садівництвом.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: