• Файл

Антон

Регіональний керівник

Розглядає посади:
Регіональний керівник, Керуючий магазином, Керівник відділу продажу
Вік:
38 років
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Чернецький Антон Васильович
Дата народження: 17 липня 1987 (35 років)
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Місто проживання: м. Дніпро
Освіта: 2005-2011рр. – Донецький державний університет
управління, диплом спеціаліста,
спеціалізація «Менеджмент
організації у невиробничій
сфері»
Сімейний стан: розлучений, одна дитина

Досвід роботи

З 20.06.2023 по 30.04.2025
ТОВ "НоваПей"
Посада: Регіональний менеджер з продажів

Функціональні обов'язки:
- Забеспечення виконання планових показників з продажу на ввіреній теріторії (відкриття рахунків ФОП та ЮО, кредитування бізнесу, продаж облігацій NovaPay);
- Проведення переговорів з VIP-клієнтами та укладання договорів;
- Проведення презентацій для ФОП та ЮО осіб по фінансовим продуктам компанії;
- Підготовка внутрішньої звітності;

З 09.02.2015 по 20.02.2023
ТОВ «Центр Фінансових рішень» ТМ «Кредит Маркет»
Посада: Керівник Наддніпрянського регіонального управління
Функціональні обов'язки:
- Відкриття відділень/точок продаж (супровід проекту від пошуку приміщення та укладання договору оренди, до забезпечення всім необхідним обладнанням, технікою, матеріалами, рекламою, дозвільними документами…);
- Аналіз ефективності діючої мережі відділень;
- Супроводження діючої мережі відділень;
- Аналіз продуктів конкурентів;
- Підготовка баз потенційних клієнтів;
- Взаємодія з підрозділами маркетингу, юридичними, операційними, ІТ.;
- Організація роботи персоналу;
- Вирішення організаційних питань;
- Забезпечення виконання плану продаж (готівкових кредитів, продаж додаткових продуктів группи);
- Контроль операційного дня відділення.

З 01.12.2012 до 02.02.2015 (2 рік 2 міс.)
ПАТ "Альфа-Банк"
Посада: Керівник групи забезпечення продаж у Східному регіоні

Функціональні обов'язки:
• здійснення управління та забезпечення якісного виконання посадових обов'язків спеціалістів групи забезпечення продажів;
• здійснення взаємодії з підрозділами Банку з оперативного виконання операцій, пов'язаних із обслуговуванням клієнта;
• здійснення взаємодії з представником торгових організацій, де розташовані довірені торгові точки;
• здійснення пошуку та підбору персоналу;
• збільшення обсягів продажу:
- Контроль роботи агентів на місцях;
- Підвищення рівня знань та вміння агентів;
- Поліпшення якості роботи агента на торговій точці;
• орієнтування та мотивування агентів на більш швидке та якісне обслуговує клієнта по відношенню до конкурентів;
• підтримка позитивного іміджу банку щодо агентів, клієнтів, представників торгових організацій та конкурентів;
• внесення додаткових пропозицій щодо збільшення обсягів продажу;
• забезпечення безперебійної роботи торгових точок на довіреній території;
• вирішення конфліктних ситуацій, що виникли у процесі обслуговування клієнтів, у межах своєї компетенції.

З 02.09.2011 по 30.11.2012 (1 рік 3 міс.)
У компанії: ПАТ "Альфа-Банк"
Посада: Спеціаліст відділу забезпечення продажу в Донецькому регіоні

Функціональні обов'язки:
• забезпечення своєчасного та якісного обслуговування клієнтів за послугами споживчого кредитування Банку;
• продаж кредитних продуктів;
• консультація та інформування клієнтів по всьому комплексу послуг споживчого кредитування, які пропонуються для фізичних осіб Банком;
• вирішення конфліктних ситуацій, що виникають у процесі обслуговування клієнтів, у межах своєї компетенції;
• надання клієнтам, фізичним особам, інформації по всьому комплексу роздрібних продуктів та послуг, які здійснюють банк;
• активні продажі кредитних продуктів банку;
• оформлення заявок на отримання кредиту;
• підписання документів із клієнтами;
• забезпечення високої якості обслуговування клієнтів;
• залучення та консультація потенційних клієнтів;
• аналіз, перевірка та підготовка документів позичальника для оформлення кредитного договору.

З 02.01.2008 до 31.08.2011 (3 роки 8 міс)
У компанії: ДДЮ
Посада: Керівник колективу

Функціональні обов'язки:
• здійснення діяльності на підставі чинного законодавства та Статуту установи та є організатором всього комплексу його творчої та виробничої діяльності;
• відповідальність за творчі та економічні результати роботи;
• забезпечення художньої якості репертуару, що сприяє формуванню та задоволенню потреб населення у сценічному та музичному мистецтві.

З 02.01.2006 по 31.12.2007 (2 роки)
У компанії: ТОВ «Укр ПСП»
Посада: Менеджер оптової торгівлі

Функціональні обов'язки:

• підбір персоналу, навчання навичок продажу;
• виконання плану продажу, контроль його виконання;
• розподіл клієнтської бази між менеджерами (сегментація);
• контроль ефективності роботи команди;
• підготовка звітів перед вищим керівником;
• взаємодія з іншими співробітниками;
• відстеження діяльності конкуруючих компаній, тенденцій ринку.

Додаткові відомості:
ПК – досвідчений користувач: MS Office, PowerPoint, Інтернет, SLOLP,
CFront, Sieble, 1С Підприємство, АБС "Барс"

Особисті якості:
Активна життєва позиція, гарні організаторські та аналітичні здібності, комунікативні навички, уміння працювати в команді. Пунктуальність, відповідальність та ініціативність. Самостійність у прийнятті рішень, гнучкість, лояльність. Висока працездатність, уміння працювати з великою кількістю інформації. Бажання працювати на результат.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: