Резюме від 13 травня 2024 PRO

Mykola

Team leader

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
28 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Technical Support Team Lead

з 11.2021 по 09.2023 (1 рік 10 місяців)
Nextiva, Київ (IT)

- Leading team of 14-22 VOIP Support Agents
- Monitoring KPIs
- Onboarding of new commers
- Improving team perfomance
- Creating and improving support processes
- Creating and improving knowledge bases

L1 Technical Support Agent

з 06.2021 по 11.2021 (5 місяців)
Nextiva, Київ (IT)

- Comunicating with American customers via phone, email, chat in English
- Assisting customer with MRR more than $1000
- Troubleshooting and resolving issues with routers, switches, rewalls that can aect VOIP system: double Nat, SIP ALG, SBC issues, checking trace routes and packet captures
- Assisting with setting up and troubleshooting VLANs
- Troubleshooting and assisting with issues Voice QOS: checking latency, network jitter, packet loss using PingPlotter


- Troubleshooting and assisting with one way audio, no way audio, calls dropping, double registration, provisioning failure
- Troubleshooting call failures using Oracle Palladion checking call logs, message ows and analyzing SIP Response Codes
- Analyzing call logs and packet captures using Wireshark

L2 Technical Support Agent

з 03.2021 по 05.2021 (2 місяці)
Nextiva, Київ (IT)

- Comunicating with American customers via phone, email, chat in English
- Setting up and supporting trunk accounts(IP-PBX systems) - Troubleshooting and resolving issues with routers, switches, rewalls that can aect VOIP system: double Nat, SIP ALG, SBC issues, checking trace routes and packet captures
- Setting up and troubleshooting fax bridges

L3 Technical Support Agent

з 10.2020 по 02.2021 (4 місяці)
Nextiva, Київ (IT)

- Comunicating with American customers via phone, email, chat in English
- Instructing American customers on how to use new phones via phone calls, emails and live chats
- Setting up and supporting phones: Polycom, Cisco, VTech, Panasonic, Grandstream
- Setup phone for multiply phone lines
- Supporting and setting up fax lines

Вчитель математики

з 09.2014 по 06.2017 (2 роки 9 місяців)
ТЛ НТУУ КПІ, Київ (Освіта, наука)

Освіта

NTUU “KPI”

System Analysis of Financial Markets, Київ
Вища, з 2014 по 2021 (7 років)

I have master degree in System Analysis and Computer Science.

Знання і навички

Windows SQL IP (Internet Protocol) Python TCP C++ Programming NAT VoIP WAN LAN Користувач ПК Програмування C++ Знання шкільної алгебри та геометрії Matplotlib NumPy pandas SciPy Seaborn Бібліотека Знаю язык запросов SQL и базы данных SQLlite, PostgreSQL. Mатематический анализ. линейную алгебру, теорию вероятностей Линейную(нелинейную) и логистическую регрессии, сети Байесса, R Мова програмування Python

Знання мов

  • Англійська — вільно
  • Німецька — початковий
  • Українська — вільно

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: