- Файл
Андрій
Unity 3D-программист
- Вік:
- 23 роки
- Місто проживання:
- Кривий Ріг
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9250668/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
I’ve been passionate about video games since childhood, and over time, I
became fascinated by the process of creating them. During my university
studies, I began exploring game development tools and ultimately chose Unity
for its versatility and power. For over a year now, I’ve been actively working with
Unity—building small projects, experimenting with mechanics, and learning
Danylych Andry optimization techniques. Now, I’m eager to apply my skills in a professional
environment or join a like-minded team.
Date of birth: 15/04/2002 WORK EXPERIENCE
Nationality: Ukrainian
Без досвіду
EDUCATION AND TRAINING
CONTACT 01/09/2024 – 26/02/2025 Кривий Ріг, Ukraine
m. Kriviy Rig, st. Geroiv ATO 32, Master's Degree SUET
50000 Kriviy Rig, Ukraine
Website https://www.duet.edu.ua/ua Field of study Information and
(Home)
Communication Technologies (ICTs) Level in EQF EQF level 7
[
LANGUAGE SKILLS
[
MOTHER TONGUE(S): Ukrainian
https://www.facebook.com/ Other language(s):
profile.php? English
id=100009554543412
Listening B1 Spoken production B1
[
Reading B1 Spoken interaction B1
андрій-данилич-322155281/
Writing B1
https://t.me/feryshell (Telegra
m) Levels: A1 and A2: Basic user - B1 and B2: Independent user - C1 and C2: Proficient
user
[
ail) SKILLS
GAME SYSTEMS
2D/3D game development Physics (Rigidbody, Colliders, Joints) Animation
(Animator, State Machines) UI (Canvas, EventSystem)
PERFORMANCE OPTIMIZATION
Static/Dynamic Batching LODs for 3D objects Object Pooling
C# & ARCHITECTURE
Applied patterns: Singleton,Factory OOP fundamentals Coroutines & basic
async
ADVANCED TOOLS
Zenject (DI basics) DoTween
DEPLOYMENT
Android (APK builds) PC (Windows standalone)
WORKFLOW
Version Control: Git/GitHub IDE: Visual Studio Code
MORE INFORMATION
Links on my Git Hub projects
Game for Android in Sort-Puzzle style (release in Play Market)
https://github.com/Ferysshell/CloneItemSort.git
Level-based Runner for Android
https://github.com/196Andrey196/WarShipRuner.git
Computer game in the style of Tower Defense.
https://github.com/196Andrey196/Tower-Defence.git
Tower Defence for Android
https://github.com/196Andrey196/Tank-Attack.git
Hiper Casual game for Android
Tiger-climate-zones https://github.com/196Andrey196/-Tiger---climate-zones.git
Completed courses on Unity 3D
Junior Programmer
https://learn.unity.com/pathway/junior-programmer
Video lessons on YouTube channels:
https://www.youtube.com/@unity
https://www.youtube.com/@iHeartGameDev
https://www.youtube.com/@CodeMonkeyUnity
https://www.youtube.com/@OneWheelStudio
https://www.youtube.com/@Brackeys
Схожі кандидати
-
Unity 3D програміст
Дистанційно -
Fullstack-розробник
Дистанційно -
Unity developer
Дистанційно, Рівне -
Fullstack Developer
Дистанційно -
Front-end programmer
Дистанційно -
Front-end програміст, FullStack
Дистанційно