• Файл

Неля

Бухгалтер

Розглядає посади:
Бухгалтер, Бухгалтер з первинної документації, Постачальник, Оператор call-центру, Оператор 1C, Ревізор, Офісний працівник, Головний бухгалтер
Вік:
41 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Лістунова Неля Миколаївна
М.Київ Вул.Смілянська 17,кв.87
Дата нар. 25.05.1984
Тел.[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта: Київський індустріальний технікум
НАТІ НУБіП
Додаткова освіта:
Курси «Бухгалтерський облік, оподаткування і підприємницьке право»
Курси 1С: Адміністрування
Курси англійської мови «Ділова англійська»
Курси «Бухоблік для ФОП»

Оператор 1С
ТОВ М’ясторг(оптово-роздрібна торгівля,виробництво)
Прийом замовлень роздрібних магазинів та оптових замовників, відображення замовлень в 1с
Проведення реалізацій
Збір та проведення супровідних документів
Звірка з контрагентами
Бухгалтер
ТОВ М’ясторг(оптово-роздрібна торгівля,виробництво)
ведення ділянки виробництво(технологічні операції,калькуляція,технологічні карти)
контроль складських залишків, контроль за списанням товару зі складу
ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження, реалізації товару
ведення документів по складу
участь в проведенні інвентаризації

Бухгалтер
ТОВ ФУДКОМ (Велика кишеня)
Ведення центральної каси магазину
Касові операції
Реєстрація РРО
Ведення книг КУРО
Контроль термінів використання РРО
Подача касової звітності
Контроль документообігу
Інкасація коштів до банку

Бухгалтер
ФОП
ведення бухгалтерського та податкового обліку
здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк
надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів, відстеження надходженьна розрахункові рахунки
контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами)
взаємодія з податковими органами
облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати
підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи
ведення кадрової документації
укладання договорів

Професійні навички
– володію комп’ютером (Знання MS Office, Excel,1С: Бухгалтерія, Медок.Фредо,Єдін), Впевнено користуюсь ЕКПП,CRM – володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання
– досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів
– досвід роботи з контролюючими органами та зовнішніми аудиторами
– досвід проходження перевірок контролюючими органами
– уміння працювати в системах “Банк-Клієнт”, “Інтернет-банк”
– досвід формування платіжних доручень і вимог
– досвід підготовки та підписання договорів
– знання податкового законодавства
– уміння працювати в команді;
– навички управління персоналом;
– навички ведення податкової звітності;
– атестат професійного бухгалтера;
– грамотна письмова і усна мова;
– знання мов: українська – рідна; російська – вільно володію; англійська – середній рівень.
Особисті якості
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: