Вікторія
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, 30 000 грн
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9307667/
Досвід роботи
Помічник керівника, секретар, офіс менеджер
з 11.2021 по 08.2022
(10 місяців)
АИТВ, Одесса (Готельно-ресторанний бізнес)
Мої обов'язки:
- планування ділових зустрічей
- ведення листування та телефонних розмов
- Забезпечення комфорту керівника: контроль, щоб робочий кабінет був чистим і затишним, завжди вистачало канцтоварів, а також подача начальству та відвідувачам кави та чаю.
- ведення звітності про виконану роботу
Постійний контроль частоти офісу та рецепції, закупівля господарських товарів для прибирання.
Також вимогою на роботі було знання англійської мови, організаторські здібності, вміння працювати з документами, знання програм фотошопу, вміння користуватися основними офісними програмами на комп'ютері, можливість працювати в режимі багатозадачності.
Дипломатичність та знання ділового етикету.
Увага до деталей, стресостійкість, неконфліктність.
Вміння зберігати інформацію.
Важливі риси такі, як винахідливість, ерудованість, приємна зовнішність, дотримання офісного дрес-коду, високий рівень працездатності та вміння підкорятися.
Мала певне зростання по кар'єрі, крім своїх основних обов'язків, висувала безліч ідей у бізнес-проектах, брала активну участь у нарадах та конференціях.
У момент відсутності керівника у країні – допомагала вирішувати всі його питання.
Також організовувала заходи для співробітників на свята (Новий рік, 8 березня, дні народження та інші).
Маю свій автомобіль, (стаж водіння більш ніж 10 років), мобільна, активна та цілеспрямована. Швидко навчаюсь і не боюся труднощів.
Адміністратор ресторану
з 05.2021 по 10.2021
(6 місяців)
12 обезьян, Одесса (Краса, фітнес, спорт)
Відкриття ресторану, підготовка дала прийому гостей, 5 хвилинка з персоналом, кухня, закупівлі, відкриття каси, зарплата, співбесіди, підбір персоналу, прийом телефонних дзвінків, бронь столів, банкети, постачальники алкоголю, ремонт, відкриття кав'ярні, закупівля обладнання, спілкування з гостями, підняття чека, вирішення конфліктних ситуацій, допомога в оформленні документів, запуск закладу з нуля. Декорування, посуд, розробка меню, коктейльна картка, закрите каси. Пожежна безпека, показання лічильників, освітлення. Реклама - розвиток закладу в соціальних мережах. Цілком розвиток ресторану до найвищого рівня.
Все дізналася менше ніж за місяць - із задоволенням справляюся з будь-яким поставленим завданням. Дуже педантична, все має бути під контролем та в ідеальному стані. Завжди у чудовому настрої та шикарно виглядаю. Усміхнена та позитивна.
Керуючий рестораном
з 02.2021 по 05.2021
(4 місяці)
Venezia, ресторан, Одесса (Готельно-ресторанний бізнес)
• Розвиток мережі ресторанів
• Підбір та навчання персоналу
• проведення лекцій та майстер класів
• розробка креативних ідей для залучення нових клієнтів
• Організація порядку та дисципліни
• Прийом та розподіл постачання
• закупівля товарів
• спілкування з клієнтами
• підвищення якості послуг
• Планування, координування та контроль служби
Освіта
училище мистецтв та культури
Класична хореография, Одесса
Середня спеціальна, з 2004 по 2008 (4 роки)
Диплом артистки театру опери та балету
Додаткова освіта та сертифікати
Бухгалтер-калькулятор у системі Syrve
6 місяців
Знання і навички
- Оптово-розничная торговля
Знання мов
- Англійська — середній
- Українська — вільно
Додаткова інформація
Є водійські права категорії В, а також свій автомобіль
Схожі кандидати
-
Асистент керівника, менеджер
Одеса -
Ассистент руководителя
Одеса, Інші країни, Дистанційно -
Офіс-менеджер
20000 грн, Одеса -
Логіст, HR-менеджер, помічник керуючого
Одеса, Дистанційно -
Адміністратор офісу
Одеса -
Адміністратор, офіс-менеджер, диспетчер, логіст
Одеса