• PRO

Олена

Адміністратор магазину

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
60 років
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заместитель начальника отдела

з 11.2023 по нині (1 рік 9 місяців)
Укрпошта, Одеса (Транспорт, логістика)

- Виконання обов’язків начальника відділення під час його відсутності.
- Контроль за роботою персоналу
- Організація та контроль діяльності листонош, операторів, кур’єрів та іншого персоналу.
- Організація поштових процесів
- Забезпечення своєчасного приймання, сортування, обробки та доставки поштових відправлень.
- Контроль якості обслуговування клієнтів
- Забезпечення високої якості надання поштових, фінансових та супутніх послуг.
- Ведення звітності та документації
- Складання щоденних, місячних і квартальних звітів, облік надходжень і витрат, робота з внутрішніми документами.
- Робота з готівковими коштами та фінансовими операціями
- Контроль касових операцій, дотримання фінансової дисципліни, участь у проведенні інкасацій.
- Навчання та інструктаж персоналу
- Проведення вводного та періодичного інструктажу з охорони праці, пожежної безпеки, техніки безпеки.
- Робота з клієнтами та врегулювання конфліктів
- Прийом скарг, розгляд звернень, вирішення конфліктних ситуацій.
- Контроль дотримання стандартів і нормативів
- Перевірка відповідності діяльності відділення нормативним документам (Укрпошти або іншої поштової служби).
- Звітування керівництву
Інформування про поточну ситуацію у відділенні, надання звітів щодо планів, результатів роботи тощо.

Директор з продажу

з 03.2023 по 09.2023 (6 місяців)
Arber, український бренд якісного одягу, взуття та аксесуарів, Одеса (Легка промисловість)

Розробка та реалізація стратегії продажів
– Визначення цілей, KPI та планів розвитку відділу продажів.

Управління командою продажів
– Набір, навчання, мотивація та контроль роботи менеджерів з продажу.

Планування і прогнозування обсягів продажів
– Аналіз ринку, трендів, поведінки клієнтів для складання точних прогнозів.

Аналіз ефективності
– Ведення звітності, контроль виконання планів, оцінка результатів команди.

Розвиток клієнтської бази
– Установлення та підтримка відносин з ключовими клієнтами, пошук нових партнерів.

Взаємодія з іншими відділами
– Співпраця з маркетингом, логістикою, фінансами для досягнення спільних цілей.
Участь у переговорах і укладенні угод
– Особливо з важливими клієнтами або партнерами.

Директор підприємства

з 05.2018 по 09.2021 (3 роки 4 місяці)
ТОВ"Лукоморье", Генічеськ (Готельно-ресторанний бізнес)

– Організація щоденної роботи, координація діяльності всіх відділів (проживання, харчування, анімація, обслуговування тощо). Управління персоналом
– Набір, навчання, контроль роботи працівників, складання графіків, мотивація колективу.
Фінансове управління
– Ведення бюджету, контроль доходів і витрат, складання фінансових звітів, оптимізація витрат.
Розвиток послуг та покращення сервісу
– Впровадження нових послуг, підвищення рівня комфорту, впровадження стандартів якості обслуговування.
Робота з клієнтами та партнерами
– Організація бронювання, обробка відгуків і побажань гостей, співпраця з турагентствами, організація масових заходів.
Маркетинг і просування бази
– Розробка рекламних кампаній, ведення соцмереж, участь у туристичних виставках і форумах.
Контроль за технічним станом бази
– Забезпечення справності обладнання, організація ремонтів, дотримання санітарних та пожежних норм.
Дотримання законодавства
– Забезпечення відповідності діяльності бази нормативно-правовим актам (санітарним, трудовим, екологічним тощо).
Безпека гостей і персоналу
– Організація охорони, відеоспостереження, медичної допомоги, планів евакуації тощо.
Звітність перед власниками або вищим керівництвом
– Подання звітів про результати діяльності, пропозиції щодо покращень або інвестицій.

Адміністратор магазину

з 05.2008 по 05.2018 (10 років)
ЧП Дубачинський, Херсон (Роздрібна торгівля)

Керівництво персоналом торгового залу;
складання графіків роботи співробітників торгового залу;
навчання персоналу торгового залу;
управління товарними запасами і асортиментом;
аналіз продажів;
організація роботи з викладення товарів;
контроль і забезпечення якісного обслуговування відвідувачів.

Освіта

Торгівельне училище

Продавець продовольчих і непродовольчих товарів, Каховка
Середня спеціальна, з 1981 по 1982 (1 рік)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: