• Файл

Діана

Економіст, бухгалтер

Розглядає посади:
Економіст, бухгалтер, Комірник, Менеджер з продажу, Оператор контакт-центру, Категорійний менеджер, Фахівець бек-офісу, Аудитор, Бухгалтер з заробітної плати
Вік:
44 роки
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

м. Харків, вул. Гвардійців Широнінців, б. 38-Б, кв. 129
м. Харків, вул. Гвардійців Широнінців, б. 38-Б
тел. моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

СЕМАШКО ДІАНА ВІКТОРІВНА

Мета – отримати роботу, яка дає можливість заробляти гроші, застосовуючи всі свої професійні якості та набувати нових навичок роботи, а також щоб було можливе кар'єрне зростання та зростання оплати праці відповідно до обов'язків.
Мені цікаві вакансії фінансового аналітика, економіста та бухгалтера.

Дата та місце нарождення: 04 листопада 1978 року, м. Харків.

Досвід роботи: Велике промислове підприємство (м. Харків)
січень 2002 р. – жовтень 2002 р.: економіст;
листопад 2002 р. – липень 2006 р.: економіст І-ої категорії.
Функціональні обов'язки:
індивідуальна робота з юридичними та фізичними особами;
ведення діловодства;
ведення первинної бухгалтерської документації;
складання щоквартальних та річних звітів;
заповнення форм бухгалтерської звітності;
аналіз господарську діяльність підприємства;
комп'ютерна обробка даних.

Досвід роботи: Банк (м. Харків)
липень 2006 р. – жовтень 2006 р.: економіст;
листопад 2006 р. – жовтень 2007 р.: економіст ІІ-ої категорії;
жовтня 2007 р. – квітень 2010 р.: економіст І-ої категорії.

Досвід роботи: Банк (м. Харків)
квітень 2010 р. – жовтень 2013 р.: економіст І-ої категорії;
жовтень 2013 р. – лютий 2016 р.: начальник сектору.

Функціональні обов'язки:
індивідуальна робота з юридичними та фізичними особами;
презентація та продаж банківських продуктів;
ведення діловодства;
робота з депозитаріями та з регістраторами акціонерів;
ведення первинної бухгалтерської документації;
складання щоденних, місячних, квартальних та річних звітів;
комп'ютерна обробка даних.

Досвід роботи: Приватне підприємство (м. Харків)
лютий 2016 р. – листопад 2016 р.: бухгалтер.

Досвід роботи: Приватне виробниче підприємство (м. Харків)
грудень 2016 р. – травень 2018 р.: бухгалтер з постачальниками.

Досвід роботи: Приватне торгівельне підприємство (Харківська обл.)
травень 2018 р. – грудень 2021: бухгалтер з покупцями.

Досвід роботи: Приватне підприємство (Вінницька обл. м. Погребище)
травень 2023 р. – серпень 2024: бухгалтер.

Функціональні обов'язки:
ведення кадрового обліку;
ведення діловодства;
обробка первинної бухгалтерської документації;
проведення касових операцій (прибуткові, видаткові ордери);
ведення взаєморозрахунків із контрагентами (товари, послуги);
ведення взаєморозрахунків із постачальниками товарів, послуг;
облік податкових зобов'язань та податкового кредиту
реєстрація податкових накладних у М.Е.Doc;
формування декларації з ПДВ
формування бухгалтерських звітів за місяць, за квартал, за рік;
нарахування та виплата заробітної плати;
формування та проведення банківської виписки;
формування авансових звітів:
оформлення актів звірок;
аналіз дебіторської – кредиторської заборгованості;
робота на комп'ютері в програмах 1C-7 та 1C-8, М.Е.Doc, клієнт-банк.

Освіта: - Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»
Фахівець «Менеджер організацій»,
Кваліфікація економіста-менеджера.

- Український державний університет «Залізничного транспорту»
Фахівець «Будівництво та цивільна інженерія»,
Освітня програма «Промислове і цивільне будівництво»

- Інститут підготовки кадрів управління та економіки
Бухгалтер з ПК;
Користувач ПК.

- Харківський центр науково-технічної та економічної інформації
Фахівець з ведення реєстру власників цінних паперів,
Фахівець з депозитарної діяльності зберігача цінних паперів

Додаткова:володію MS Office (Excel, Word), Битрикс24, Messenger та Internet,
інформація: ще володію оргтехнікою (копіювальне обладнання, офісна АТС тощо);
английский со словарем.

Особисті якості: комунікабельна, працездатна, наполеглива.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: