• Файл

Ганна

Бухгалтер по первичной документации

Вік:
34 роки
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Ахметіна Ганна
(Шукаю віддалений формат роботи, або з частковою зайнятістю. Вакансія перекладач на сайти знайомств не цікавить)

Контактна інформація
ТЕЛЕФОН:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (Telegram,Viber)
АДРЕСА ЕЛЕКТРОННОЇ ПОШТИ:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

НАВИЧКИ
Робота з касовим обладнанням
Грамотність на письмі та вимові.
Облік розрахунків з постачальниками і покупцями;
Здійснення контролю за отриманням первинних документів;
Перевірка первинних документів на правильність їх оформлення;
Вміння вести бухгалтерський і податковий облік;
Вміння працювати з первинною документацією;
Вміння вести касову книгу;
Оформлення різних видів накладних (податкових, прибуткових і видаткових);
Впевнене володіння ПК: MS Office, системи клієнт-банку;
Письмова і усна грамотність.

• ОСВІТА
• ДонНУ 2008-2012рр. Спеціальність: «Економіка підприємства», здобула кваліфікацію бакалавра; ДонНУ 2012-2013рр. Спеціальність: «Економіка підприємства», отримала кваліфікацію магістра, дипломна робота «Обґрунтування напрямків покращення фінансового стану підприємства»
• ДОСВІД РОБОТИ:
• 01.09.2007р. та по теперішній час приватний підприємець( напрям продажу)
• 07.2015-02.2016-бухгалтер відділу обліку витрат допоміжного виробництва Управління з обліку запасів та витрат ТОВ «МЕТІНВЕСТ БІЗНЕС СЕРВІС»
• 01.04.2014р.- ПП Горбатенко З.А., бухгалтер
• 01.02.2013-01.04.2013р. – проходження практики ПАТ АКХЗ, планово-економічний відділ
• Функціональні обов'язки:
• управління та розвиток магазином (непрод. товарів)
• ведення переговорів з постачальниками для формування асортиментної матриці
• консультація клієнтів,оптово роздрібний продаж , відбір та закупівля товару
• здійснення бухгалтерського обліку
• підготовка звітності;
• проведення бухгалтерських розрахунків на спеціалізованому ПО.
• розрахунок податків і відправка звітів до податкової інспекції;
• формування та подача звітності до контролюючих органів;
• здійснення платежів іншим організаціям;
• робота з первинною документацією;
• ведення обліку витрат підприємства;
• контроль за дебіторською, кредиторською заборгованістю.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: