- PRO
Олександр
Керівник відділу постачання, закупівель
- Розглядає посади:
- Керівник відділу постачання, закупівель, Менеджер з закупівель
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 56 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9403805/
Досвід роботи
Керівник відділу постачання
з 11.2021 по 12.2022
(1 рік 1 місяць)
ТОВ "Будгенсервіс", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
- запровадження системи процесу закупівель та постачання ТМЦ для будівництва;
- контроль за своєчасним виконанням замовлень постачальниками ТМЦ відділом закупівель;
- пошук нових матеріалів, послуг та постачальників і підрядників; ведення переговорів;
- організація роботи з постачання ТМЦ з імпорту (Европа, Китай);
- організація роботи складу з прийому, переміщенню, відвантаженню ТМЦ, проведення інвентарізацій;
- ведення договірної роботи з постачальниками матеріалів та послуг;
- контроль за первинною документацією, взаєморозрахунками з постачальниками ТМЦ та послуг;
- розробка бюджетів закупівель;
- ведення претензійної роботи та робота з рекламаціями;
- контроль використання транспорту підприємства з доставки ТМЦ;
Начальник відділу матеріально-технічного постачання
з 03.2016 по 11.2021
(5 років 8 місяців)
ТОВ "Лампа УА", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- організація та виконання закупівель освітлювального обладнання та аксесуарів для продажу через інтернет-магазин;
- запровадження процессу закупівель в 1С 8.3: замовлення постачальникам, управління запасами, синхронизація документів постачальників для автоматичного внесення прайсів, видаткових накладних постачальників; внесення залишків регіональних та европейських складів;
- контроль виконання термінів по розміщенним замовленням та запроводження заходів по усуненню недоліків;
- організація прийому, переміщенню та відвантаженню ТМЦ на складі; проведення інвентаризацій;
- контроль за доставкою ТМЦ покупцям транспортом підприємства та адресною доставки (Нова Пошта);
- робота з рекламаціями постачальників та поверненню неліквідного товару;
Комерційний директор
Комерційний директор
з 06.2014 по 02.2016
(1 рік 8 місяців)
ТОВ "Prima Interior", Київ (Видавництво, поліграфія)
- Залучення дизайнерів, архітекторів, постачальників матеріалів та виробників до проекту;
- Проведення презентацій;
- Продаж рекламних площ у журналі Prima Interior;
- Участь в організації івент заходів;
- Складання та контроль бюджету;
- Ведення CRM.
Заступник директора з логістики
з 08.2013 по 05.2014
(9 місяців)
ТОВ "НІК-Електроніка", Київ (Енергетика)
- організація роботи відділу закупівель з постачання комплектуючих для виробництва виробів енергообліку;
- організація поставок комплектуючих з Европи та Китаю (контейнерні, автомобільні, авіа перевезення); ведення переговорів з постачальниками, отрамання найкращих умов по співпраці;
- контроль за первинною документацією та взаєморозрахунками з постачальниками;
- організація роботи складу з прийому, переміщенню, відвантаженню готової продукції та документоббігу; робота з рекламаціями; проведення інвентаризацій;
- складання планів закупівель згідно планів виробництва;
Директор департаменту логістики
з 12.2010 по 07.2013
(2 роки 7 місяців)
ТОВ "Інтехсервіс ЛТД", Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)
- створення департаменту логістики і його структури : відділ ЗЕД, відділ внутрішніх (по Україні) закупівель, відділ доставки ТМЦ, склад ТМЦ; розробка штатного розкладу, контроль бюджету департаменту, підбір і навчання персоналу;
- управління запасами згідно принципів ТОС (Теорія обмежень систем), організація закупівель комплектуючих, текстильних матеріалів та інших ТМЦ (Центральна Європа, Україна) для забезпечення меблевого виробництва і відділу продажів меблевих комплектуючих;
- управління ассортиментом матеріалів;
- організація роботи по доставці ТМЦ по імпортних постачаннях, включаючи митні процедури, автомобільним транспортом, а також експортним постачанням (Центральна, Західна Європа) готової продукції;
- організація по доставці ТМЦ власним і найманим транспортом на внутрішньому ринку; планування завантажень, розробка маршрутів, забезпечення усією необхідною супровідною документацією;
- координація виробництва з питань планування постачання матеріалів;
- розробка типу і розмірів складських приміщень, необхідних для прийому, зберігання комплектуючих і матеріалів, організація ефективної роботи складу по обліку ТМЦ;
- організація роботи з постачальниками по виявлених рекламаціях (недопостачання, некомплектність, приховані дефекти);
- відповідальність щодо термінів постачань, рівня складських запасів, оборотності запасів, витрат за операціями закупівель і транспортування.
Директор департаменту логістики
з 11.2009 по 11.2010
(1 рік)
ТОВ "Компанія "Юнівест Маркетінг", Київ (Видавництво, поліграфія)
- управління департаментом логістики, що складається з відділів: ВЭД, внутрішніх закупівель ТМЦ (Україна), транспортного відділу, відділу закупівлі запасних частин для поліграфічного виробництва;
- планування закупівлі сировини для виробництва на підставі замовлень відділу продажів, виробничого планування, складських залишків, запасних частин для поліграфічного устаткування на підставі ППР;
- організація закупівель ТМЦ, поліграфічного устаткування від імпортних постачальників (Західна, Центральна і Північна Європа, США) і вітчизняних виробників;
- організація роботи по доставці ТМЦ, устаткування по імпортних постачаннях автомобільним і повітряним транспортом, готовій продукції на експорт, на склади дистриб'юторів поліграфічної продукції по Україні;
- взаємодія з митним відділом по забезпеченню операцій імпорту і експорту;
- організація роботи з постачальниками транспортних послуг, контроль усієї необхідної бухгалтерської документації по проведених угодах;
- взаємодія із складом по прийняттю, розміщенню і зберіганню ТМЦ, організація роботи з постачальниками по виявлених рекламаціях (недопостачання, некомплектність, приховані дефекти);
- звітність по термінах постачань, рівня складських запасів, витрат за операціями закупівель і транспортування.
Менеджер з питань регіонального розвитку
з 06.2009 по 11.2009
(5 місяців)
ТОВ "ЮТІ Україна" (український підрозділ міжнародного логістичного оператора "UTI Worldwide"), Київ (Транспорт, логістика)
- пошук нових партнерів і супровід існуючих клієнтів на Україні з питань логістичного сервісу : перевезення повітряним, морським, автомобільним транспортом, комбіновані перевезення на території України і за її межами, надання послуг з митного оформлення, надання послуг з прийняття, зберігання і видачі ТМЦ на розподільних складах;
- контроль дебіторської заборгованості, систематичне введення даних в CRM системи, регулярна звітність.
Директор по закупках та логістиці
з 08.2007 по 03.2009
(1 рік 7 місяців)
ТОВ "Атілла ЛТД", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
- створення департаменту логістики і його структури : відділ ЗЕД, відділ внутрішніх (по Україні) закупівель, відділ транспортної доставки, склади ТМЦ і готової продукції, розробка штатного розкладу, контроль бюджету департаменту, п ідбір і навчання персоналу;
- управління запасами, організація закупівель комплектуючих, текстильних матеріалів і інших ТМЦ (Центральна Європа, Китай, Україна) для забезпечення виробництва зовнішньої рекламної продукції і POS матеріалів;
- організація роботи складів (4 склади) по прийняттю, зберіганню, видачі ТМЦ і готової продукції; організація роботи з постачальниками по виявлених рекламаціях (недопостачання, некомплектність, приховані дефекти);
- відповідальність щодо термінів постачання, рівня складських запасів, витрат за операціями закупівель і транспортування.
- організація роботи по доставці ТМЦ по операціям з імпорту та експорту (Центральна Європа, Південна Америка) автомобільним, морським і повітряним транспортом;
- організація роботи з митними декларантами (out sorting) за операціями імпорту та експорту;
Начальник управління закупок
з 11.1996 по 08.2007
(10 років 9 місяців)
Група компаній Меркс, Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)
- створення відділу закупівель і його структури, підбір і навчання персоналу, розробка мотиваційних програм, оцінка ефективності роботи персоналу, контроль виконання бюджету відділу;
- планування, організація і оптимізація процесу закупівель комплектуючих, матеріалів і інших ТМЦ для забезпечення меблевих виробництв (3 фабрики з виробництва житлових, офісних меблів і кухонь) від імпортних (Центральна, Західна Європа, Китай) і українських постачальників; налаштавуння бізнес процесів в программі SAP R3;
- аналіз ринку матеріалів, пошук і вибір постачальників, проведення переговорів, отримання оптимальних умов з постачання;
- організація доставки імпортних матеріалів автомобільним (повні траки, збірні вантажі), морським, повітряним транспортом, у тому числі комбіновані доставки;
- взаємодія зі складом по прийняттю, розміщенню і зберіганню ТМЦ, організація роботи з постачальниками по виявлених рекламаціях (недопостачання, некомплектність, приховані дефекти);
- організація роботи з митним департаментом з питань імпортних постачань; робота з первинними документами по імпорту;
- організація роботи з транспортними, експедиційними, страховими компаніями за поданням відповідних послуг;- відповідальність за терміни своєчасності постачань, контроль витрат за операціями закупівель, доставкою ТМЦ.
Освіта
Інститут математики НАН України
Кандидат фізико-математичних наук, Київ
Вища, з 1993 по 1996 (3 роки)
Київський держаний Унівеститет ім. Т.Г. Шевченка
Механіко-математичний факультет, Київ
Вища, з 1986 по 1993 (7 років)
Знання і навички
- MS Office
- 1С
- Користувач Internet
- САПР
- SAP ERP
- BAF ERP
Знання мов
- Українська — вільно
- Англійська — вище середнього
Додаткова інформація
Ключові навички
Управління персоналом логістичних підрозділів. Організація структури підрозділів логістики, постановка завдань та контроль їх виконання; розробка мотиваційної програми та оцінка ефективності роботи персоналу; організація та контроль взаємодії підрозділів логістики всередині єдиного логістичного ланцюга та взаємодія структури з іншими функціональними підрозділами підприємства;
Визначення потреб у матеріальних ресурсах. Оптимізація та управління запасами; координація робіт з розрахунків витрат на формування запасів, витрат на їх придбання, транспортування та зберігання; оцінка, визначення ліквідності та оборотності запасів, контроль поточного стану запасів (АВС, XYZ аналіз); розробка системи обліку, оцінки та руху між центрами їх зберігання та використання;
Управління матеріально-технічним забезпеченням та закупівлями. Формування стратегії придбання ТМЦ та послуг; проведення маркетингу відповідних ринків матеріалів та послуг; вибір постачальників, погодження цін, знижок, умов оплати та надійності поставок; укладання договорів на поставки та послуги; формування планів закупівель, контроль своєчасного складання та розміщення замовлень у постачальників та їх виконання; контроль розрахунку собівартості закуповуваних матеріалів та послуг та їх аналіз; контроль документів звітності та відповідного документообігу з операцій закупівель; контроль ведення претензійної роботи з виявлених рекламацій;
Управління транспортною логістикою. Формування стратегії транспортної логістики щодо доставки ТМЦ від вітчизняних та зарубіжних постачальників, готової продукції компанії покупцям вітчизняного ринку та за кордон; проведення маркетингу ринків транспортних послуг; вибір постачальників послуг, погодження цін та укладання договорів на надання транспортно-експедиційних послуг; контроль питань пов'язаних з митним оформленням вантажів за імпортними та експортними операціями; забезпечення формування документів звітності та документообігу щодо транспортування регіональними, імпортними та експортними поставками; контроль основних показників з метою оцінки ефективності використання транспортних засобів та інших видів транспортування;
Організація та управління складською діяльністю. Визначення типів, місця розташування та розмірів складських приміщень, необхідних для прийому, зберігання ТМЦ; визначення видів та кількості необхідного складського обладнання; розрахунок та контроль витрат на складську діяльність; забезпечення вхідного контролю якості матеріальних ресурсів; контроль складського технологічного процесу, забезпечення необхідних режимів та умов зберігання на складах, оптимізація процесів переміщення ресурсів та продукції всередині підприємства; контроль питань складського обліку, організація заходів щодо часткової та повної інвентаризації ТМЦ на складах; контроль документообігу на складах та первинної складської документації; координація роботи складського господарства підприємства з відділами закупівель, транспортної логістики, бухгалтерією, фінансовою та контрольно-ревізійною службами; контроль формування документів звітності складського зберігання та обліку матеріальних ресурсів;
Схожі кандидати
-
Директор із закупівель
Київ -
Керівник відділу постачання
Київ -
Керівник із закупівель
Київ -
Начальник відділу постачання
100000 грн, Київ, Івано-Франківськ , ще 3 міста -
Керівник відділу закупівель
70000 грн, Київ -
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Київ, Дніпро , ще 4 міста