- PRO
Алла
Маркетолог
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 48 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу, Facebook та Instagram.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9424358/
Досвід роботи
Маркетолог
з 08.2021 по нині
(4 роки)
ресторан "ЧАЧА БАР", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Обов'язки:
1. Розробка інфо приводів, програм лояльності, сезонних пропозицій, арт заходів.
2. Складання маркетинг бюджету. Щомісячний фінансовий та аналітичний звіт.
3. Розробка концепцій нового меню, тейбл тентів, POS матеріалів. Робота з дизайнерами, друкарськими підрядниками. Контроль якості та ціноутворення.
4. Оновлення фото та відео контенту, робота з фуд-фотографами.
5. Зовнішня реклама ресторану. Розробка концепцій нового дизайну. Робота з підрядниками, контроль якості.
6. Соц.мережі - ведення сторінок, таргетінг, звіт, аналіз, рекомендації.
7. Розробка плану тематичних вечірок.
8. Кастінг музичних груп на постійній роботі.
9. Атмосфера - підбір музичного фону та відео ряду на екрани.
Маркетолог
з 05.2020 по 11.2020
(6 місяців)
Ресторан "Passenger" та ресторан "Capo di Monte", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Обов'язки:
1. Розробка інфо приводів, сезонних пропозицій, тематичних подій.
2. Складання маркетинг бюджету. Щомісячний фінансовий та аналітичний звіт.
3. Розробка концепцій нового меню, сезонних пропозицій, тейбл-тентів. Робота з дизайнерами та друкарськими підрядниками. Контроль якості та ціноутверення.
4. Оновлення фото та відео контенту, робота з фуд-фотографами, відео продакшн.
5. Ведення сторінок у соц.мережах. Співпраця з інтернет-порталами, лідерами думок, блогерами. Робота з підрядниками по рекламі google adwords.
6. Підбір музичного фону та відео ряду до ресторанів.
Маркетолог
з 08.2019 по 08.2021
(2 роки)
ресторан "Ребер Бар", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Обов'язки:
1. Розробка та реалізація маркетинг стратегії, річне та сезонне планування.
2. Розробка інфо приводів, програм лояльності, сезонних пропозицій, арт заходів.
3. Складання маркетинг бюджету. Щомісячний фінансовий та аналітичний звіт.
4. Розробка концепцій нового меню, тейбл тентів. Робота з дизайнерами, підрядниками. Контроль якості, ціноутворення.
5. Оновлення фото та відео контенту, робота з фуд-фотографами, відео продакшн.
6. Соц.мережі - ведення сторінки, таргетинг. Співпраця з інтернет-порталами, лідерами думок, блогерами. Щомісячний звіт, аналіз.
7. Сайт, реклама у google adwords, СЕО просування - контроль за виконанням. Щомісячний звіт, аналіз, рекомендації.
8. Розробка плану тематичних вечірок.
9. Декор тематичних вечірок, співпраця з декораторами. Ціноутворення. Контроль якості.
10. Кастінг музичних груп, вокалістів, ведучих, ді-джеїв.
11. Підбір музичного фону та відео ряду на екрани.
12. Тех частина – контроль та усунення несправностей, робота з підрядниками, техніками, звукорежисерами.
Маркетолог
з 03.2019 по 10.2019
(7 місяців)
Розважальний комплекс «Champion Hall», Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Обов'язки:
1. Розробка та реалізація маркетинг стратегії, річне та сезонне планування.
2. Розробка інфо приводів, програм лояльності, сезонних пропозицій, арт заходів.
3. Складання маркетинг бюджету. Щомісячний фінансовий та аналітичний звіт.
4. Розробка концепцій для POS матеріалів, контроль якості, робота з дизайнерами, декораторами.
5. Оновлення фото та відео контенту, робота з фуд-фотографами, відео продакшн.
6. Зовнішня реклама, друковані видання, радіо.
7. Інтернет маркетинг (соц.мережі, сайт, CEO просування, реклама у google adwords, інтернет-портали, лідери думок, блогери). Стратегія, реалізація, контроль за виконанням підрядників, звіт, аналіз, рекомендації.
8.. Арт/event заходи:
• Розробка плану арт-заходів, вечірок, інформаційних приводів.
• Організація заходів під ключ/робота з арт-директором.
• Залучення event та pr –агенцій для спільних заходів.
• Підбір музичного фону та відео ряду до ресторанів.
Маркетолог
з 02.2019 по 02.2022
(3 роки)
Ресторан - Пивоварня "Чумаков", Маріуполь (Готельно-ресторанний бізнес)
Обов'язки:
1. Розробка та реалізація маркетинг стратегії, річне та сезонне планування.
2. Розробка інфо приводів, програм лояльності, сезонних пропозицій, арт заходів.
3. Складання маркетинг бюджету. Щомісячний фінансовий та аналітичний звіт.
4. Розробка концепцій нового меню, сезонних пропозицій, тейбл тентів та інших POS матеріалів. Робота з дизайнерами.
5. Соц.мережі - ведення сторінки, таргетинг.
6. Сайт, CEO просування, реклама у google adwords – керування підрядниками, звіт, аналіз, рекомендації.
Маркетолог
з 02.2019 по 02.2022
(3 роки)
Мережа піцерій "ROYAL", Маріуполь (Готельно-ресторанний бізнес)
Обов'язки:
1. Розробка та реалізація маркетинг стратегії, річне та сезонне планування.
2. Розробка інфо приводів, програм лояльності, сезонних пропозицій.
3. Складання маркетинг бюджету. Щомісячний фінансовий та аналітичний звіт.
4. Розробка концепцій нового меню, спец.пропозицій, POS матеріалів. Контроль якості, робота з дизайнерами.
5. Соц.мережі, інтернет-портали – керування, звіт, аналіз, рекомендації.
Маркетолог
з 02.2018 по 05.2019
(1 рік 3 місяці)
Ресторан бар «Loft Bar Food&Cocktails», Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Обов'язки:
1. Розробка інфо приводів, програм лояльності, сезонних пропозицій, арт заходів.
2. Складання маркетинг бюджету. Щомісячний фінансовий та аналітичний звіт.
3. Розробка концепцій нового меню, арт-афіш, сезонних пропозицій. Робота з дизайнерами, контроль якості, ціноутворення.
4. Оновлення фото та відео контенту, робота з фуд-фотографами, відео продакшн.
5. Соц.мережі - ведення сторінки, таргетинг. Щомісячний звіт, аналіз.
6. Інтернет-портали, лідери думок, блогери - співпраця, контроль за якістю роботи, аналіз, рекомендації.
7. Арт частина:
• Розробка плану арт-заходів, вечірок, інформаційних приводів.
• Декор тематичних вечірок, співпраця з декораторами. Ціноутворення. Контроль якості.
• Кастінг ді-джеїв, ведучих.
• Підбір музичного фону та відео ряду на екрани.
• Тех частина – контроль та усунення несправностей, робота з підрядниками, техніками, звукорежисерами.
Маркетолог
з 02.2017 по 02.2019
(2 роки)
Мережа ресторанів «Самогон Бар» та ресторан «Сулугуні», Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Обов'язки:
1. Розробка та реалізація маркетинг стратегії, річне та сезонне планування.
2. Розробка інфо приводів, програм лояльності, сезонних пропозицій, арт заходів.
3. Складання маркетинг бюджету. Щомісячний фінансовий та аналітичний звіт.
4. Розробка концепцій для POS матеріалів, контроль якості, робота з дизайнерами, декораторами.
5. Оновлення фото та відео контенту, робота з фуд-фотографами, відео продакшн.
6. Зовнішня реклама, друковані видання, радіо.
7. Інтернет маркетинг (соц.мережі, сайт, CEO просування, реклама у google adwords, інтернет-портали, лідери думок, блогери). Стратегія, реалізація, контроль за виконанням, звіт, аналіз, рекомендації.
8. Арт/event заходи:
• Розробка плану арт-заходів, вечірок, інформаційних приводів.
• Кастінг музичних груп, вокалістів, ведучих, ді-джеїв.
• Підбір музичного фону та відео ряду на екрани.
• Тех частина – контроль та усунення несправностей, робота з підрядниками, техніками, звукорежисерами.
Керуючий агентства. Співвласник
з 11.2008 по 03.2016
(7 років 4 місяці)
Івент, btl агенція «BeeBee», Київ (Маркетинг, реклама, PR)
Керуючий партнер, комерційний директор.
У прямому підпорядкуванні: 12 осіб, проектна група до 200 осіб.
• Загальне керівництво агентством
• Розробка стратегії просування та розвитку
• Управлінський та фінансовий облік
• Розробка стратегії управління людськими ресурсами (підбір персоналу, бонусна програма, навчання, розвиток, мотивація)
• Ведення ключових клієнтів агентства
• Організація проектів (розробка ідеї, презентація проекту, реалізація, робота з підрядниками, логістика, контроль підготовчих робіт та робіт на майданчику).
• Бюджетування проектів, тендерні закупівлі, фінансова звітність.
Ключові клієнти агентства:
Компанія PepsiCo (ТМ "Сандора", ТМ "Садочок", ТМ "Pepsi", ТМ "Хрустім", ТМ "Lipton") "Креді Агріколь Банк", туристична компанія "TUI", "Tez Tour", інвестиційна компанія "НЕСТ".
Директор агентства
з 10.2003 по 12.2008
(5 років 2 місяці)
Івент агентство «ARBUZ», Київ (Маркетинг, реклама, PR)
Директор з управління.
У прямому підпорядкуванні: 12 осіб, проектна група до 200 осіб.
• Ведення ключових клієнтів агентства.
• Організація проектів (розробка ідеї, оформлення та презентація проекту, реалізація, робота з підрядниками, логістика, контроль підготовчих робіт та робіт на майданчику). Бюджетування проектів, фінансова звітність.
• Розробка стратегії управління людськими ресурсами агенції (підбір персоналу, бонусна програма, навчання, розвиток, мотивація).
• Загальне керівництво агентством.
• Управлінський та фінансовий облік агентства.
Ключові клієнти агентства:
Компанія Samsung, УкрСиббанк, ПУМБанк, JTI-Україна, мережа ресторанів "Козирна Карта".
Освіта
Торговельно-економічний університет
Громадського харчування, готельного господарства та туризму. Спеціальність - Менеджмент організацій, Київ
Вища, з 2000 по 2005 (5 років)
Інші резюме цього кандидата
- PRO
Розглядає посади: SMM-менеджер, маркетолог, Менеджер кавʼярні, Контент-менеджер, ще 1 посада
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- SMM-менеджер, мережа доставки суші Sushi Point, 2 роки 3 місяці
- SMM-менеджер, маркетолог, ресторан "ЧАЧА БАР", 1 рік 9 місяців
Схожі кандидати
-
Influence Marketing Manager
Київ -
Project-менеджер, интернет-маркетолог (SEO, PPC, SMM), Web-разработчик
Київ, Вінниця , ще 7 міст -
Маркетолог
30000 грн, Київ -
Маркетолог
Київ -
Маркетолог
65000 грн, Київ, Дистанційно -
CRM-менеджер
Київ