• Файл

Марина

Бухгалтер з ведення ФОП (3 група)

Вік:
41 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Хіценко Марина Сергіївна
Стать: жіноча
Сімейний стан: заміжня
Місце реєстрації: м. Київ

Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта: Академія Муніципального Управління, 2001-2006 рр, спеціальність «Фінанси», спеціаліст.
Загальний трудовий стаж: 17 років 4 місяці
Відомості про попередні місця роботи:
АТ «ОЩАДБАНК», м. Київ, період роботи: вересень 2006 – жовтень 2006, посада: касир, бухгалтер
Обов’язки:
• здійснення операцій з готівковими коштами в національній та іноземній валютах
• приймання та видача коштів
• сортування, обробка, формування грошової готівки
• приймання до виконання, оформлення і підготовка касових документів згідно з обліковою політикою та інструкціями з касових операцій
ПрАТ «АК»Київводоканал», м. Київ, період роботи: жовтень 2006 – листопад 2020, посада: бухгалтер по нематеріальних активах, бухгалтер по основних засобах.
Обов’язки:
• облік нематеріальних активів (введення в експлуатацію, переміщення, модернізація, списання, нарахування амортизації)
• списання, переміщення (МШП,ТМЦ)
• облік основних засобів (введення в експлуатацію, переміщення, модернізація, списання, нарахування амортизації)
• участь у проведенні щорічних та позапланових інвентаризацій ОЗ, ТМЦ
• оформлення результатів інвентаризації
• контроль оформлення первинних документів
• розрахунки з підзвітними особами
• рознесення банківської виписки в 1С
• формування та подання статистичної звітності
Саєнс Текнолоджіс Інк., період роботи: листопад 2020 – серпень 2024 року, посада: бухгалтер по веденню ФОП 3 група
Обов’язки:
• відкриття та закриття ФОП
• участь у відкритті банківських рахунків
• первинна документація (акти виконаних робіт, інвойси)
• контроль зарахувань на рахунки
• перерахування з рахунку ФОП на особисті картки
• формування та сплата платежів для оплати податків ФОП (контроль зарахування в кабінеті платника податків)
• формування та подання декларації по ЄП
• формування та подання звіту по ЄСВ
• ведення книги доходів ФОП (з 2021 року в електронному вигляді)
• проведення змін у держреєстратора (зміна КВЕД, податкової адреси, прізвища, переведення на іншу групу ЄП тощо)
• отримання ЕЦП
• допомога в оформленні лікарняних та декретних
• робота з Електронним кабінетом
Хелпвеар Інк., період роботи: червень 2022 – 17 квітня 2023 року, посада: бухгалтер по веденню ФОП 3 група
Обов’язки:
• відкриття та закриття ФОП
• участь у відкритті банківських рахунків
• первинна документація (акти виконаних робіт, інвойси)
• контроль зарахувань на рахунки
• перерахування з рахунку ФОП на особисті картки
• формування та сплата платежів для оплати податків ФОП (контроль зарахування в кабінеті платника податків)
• формування та подання декларації по ЄП
• формування та подання звіту по ЄСВ
• ведення книги доходів ФОП (з 2021 року в електронному вигляді)
• проведення змін у держреєстратора (зміна КВЕД, податкової адреси, прізвища, переведення на іншу групу ЄП тощо)
• отримання ЕЦП
• допомога в оформленні лікарняних та декретних
• робота з Електронним кабінетом

Хайденс Груп., період роботи: січень 2024 – січень 2025 , посада: бухгалтер по веденню ФОП 3 група
Обов’язки:
•відкриття та закриття ФОП
•участь у відкритті банківських рахунків
•первинна документація (акти виконаних робіт, інвойси)
•контроль зарахувань на рахунки
•перерахування з рахунку ФОП на особисті картки
•формування та сплата платежів для оплати податків ФОП (контроль зарахування в кабінеті платника податків)
•формування та подання декларації по ЄП
•формування та подання звіту по ЄСВ
•ведення книги доходів ФОП (з 2021 року в електронному вигляді)
•проведення змін у держреєстратора (зміна КВЕД, податкової адреси, прізвища, переведення на іншу групу ЄП тощо)
•отримання ЕЦП
•допомога в оформленні лікарняних та декретних
•робота з Електронним кабінетом

Додаткова інформація:
Відповідальність, комунікабельність, готовність до навчання та отримання нових знань та навичок. Висока стресостійкість. Позитивний досвід роботи з великою кількістю співробітників. Вміння працювати у команді, з великим обсягом інформації, за умов інтенсивного навантаження.
Здатність приймати рішення та нести за них відповідальність, виконувати поставлені завдання у режимі «сьогодні на вчора». Шкідливих звичок не маю. Наявність посвідчення водія та особистого автомобіля.
Професійні навички та знання:
Вибір та реалізація оптимальної системи оподаткування;
Організація своєчасного оформлення документації, що дозволяє Компанії здійснювати свою діяльність у правовому полі з мінімальними витратами на оподаткування;
Організація бухгалтерського та податкового обліку та звітності, архівування та збереження фінансової документації протягом встановлених законодавством термінів;
Забезпечення обов'язкових виплат у встановлений термін;
Організація управлінських, бухгалтерських та податкових обліків у Компанії, системи формування звітності;
Організація процесів приймання, реєстрації, зберігання, виписки, доставки та розсилки первинної бухгалтерської та податкової документації;
Організація процесів створення, доставки та розсилки бухгалтерської та податкової звітності контролюючим органам;
Володіння ПК: досвідчений користувач Word, Excel, 1С Бухгалтерія, M.E.Doc, робота з довідковими законодавчими базами
Знання мов: українська, російська – рідні (можу проходити співбесіду цими мовами). Англійська – середня.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: