• PRO

Катерина

Бухгалтер з первинної документації, помічник гол. бухгалтера, директора, 40 000 грн

Вид зайнятості:
повна
Вік:
41 рік
Місто проживання:
Краматорськ
Готовий працювати:
Київ, Краматорськ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер з первинної документації

з 08.2009 по 10.2024 (15 років 2 місяці)
КОЛЕКТИВНЕ МАЛЕ БАГАТОГАЛУЗЕВЕ ПІДПРИЄМСТВО"ТРИАЛ", Краматорськ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Бухгалтер з первинної документації (помічник директора та головного бухгалтера).

Формування документів контрагентам (виписка рахунків, видаткових, податкових накладних, товаро-транспортних накладних, довіреностей, введення товарних накладних, накладних на повернення товару, складання актів-звірок з контрагентами в 1С 8.2), контроль дебіторської та кредиторської заборгованості, проведення звірок взаєморозрахунків з контрагентами, комунікація з контрагентами (покупець/постачальник),збір та контроль отримання первинних документів, перевірка первинних документів на правильність їх оформлення, та подальше відправка контрагенту, архівування своїх екземплярів документів, формування та відправка первинних документів за запитом контрагента за допомогою систем EDO : M.E.Doc та ВЧАСНО, робота з рахунками 361/631/281,введення та коригування даних контрагентів в 1С,введення складського обліку (введення та коригування товарів, коди УКТ ЗЕД), прийняття участі в закупівлі товару та плануванні і організації відправок сировини клієнтам, допоміжна робота відділу збуту(отримання сертифікатів якості на товар від постачальників, надання покупцям посвідчень якості, специфікацій, опису товару, внесення у базу та повне ведення бази сертифікатів товару, робота у складський внутрішній програмі підприємства, формування вантажного авто з завантаженням усього асортименту товару( накладні, ттн на провоз) по різним напрямкам Донецької обл., Харківської обл, до 2014 Луганська обл.,та комунікації зі складом, комірником, експедиторами) підготовка пакету документів при складанні договору, отримання установчих документів від контрагента та архівування наданих документів у базі, подальше внесення в систему 1С,введення бази договорів, контроль дії терміну договорів, контроль оборотів та залишків по рахункам у банках, надання виписки, рознесення виписки у 1 С .
Робота у КЛІЄНТ-БАНКУ (ПРИВАТБАНК,КРЕДОБАНК,ОЩАДБАНК,АВАЛЬ),
формування та сплата платежів( також податки до бюджету ,зарплатні проекти),активація та генерація сертифікатів (ключів) у банках, їх архівування та подальше контролювання строків роботи сертифікатів у банках, допомога в розрахуванні заробітної плати гол. бухгалтеру, рознесення в 1С8.2, складання договорів на отримання фінансової допомоги, та контроль ведення повернення, щоденний розрахунок ліміту по реєстрації вхідних податкових накладних з розрахунку реалізації та надходжень товару, розрахунок першої та другої половини місяця, розрахунок ПДВ до сплати згідно коефіцієнту навантаження податкової інспекції, щоденна перевірка вхідних податкових накладних в програмі M.E.Doc,внесення даних в 1С8.2, перевірка та вивантаження у M.E.Doc вихідних податкових накладних, подальше реєстрування у програмі, відправка контрагентам, перевірка ліміту ПДВ у M.E.Doc,та інформування цих даних директора та гол.бухгалтера, підготовка пакету документів на розблокування податкових вихідних накладних, та допомога гол.бухгалтеру у їх розблокуванні згідно процедури у програмі у M.E.Doc, щ

Радник пункту обслуговування клієнтів Донецького відділення Управління

з 04.2007 по 11.2008 (1 рік 7 місяців)
ЗАТ «Догмат Україна» ТМ «Єврокредит», Краматорськ (Фінанси, банки, страхування)

Робота з клієнтами, залучення та консультування клієнтів за умовами кредитування ТМ «Єврокредит», виявлення потреб потенційних клієнтів, прийом та обробка первинних документів, виявлення «неблагонадійних клієнтів», оцінка кредитоспроможності та благонадійності клієнта, оформлення заявок на отримання кредиту, підписання договорів, формування кредитної справи і передача їх у центральний офіс. Подальша консультація клієнта щодо оплати кредиту, дострокового погашення кредиту, заборгованостей за кредитом (прострочення). Робота з програмою, складання звітів, робота з «проблемними клієнтами», стажування нових співробітників, виконання планів продаж.
Робота кредитним консультантом у великих та дрібних мережах: «Ельдорадо-Схід», «Фокстрот», «МКС», «Технолюкс», «Декор-сервіс» м. Краматорськ, з приватними підприємцями та на універсальних точках обслуговування клієнтів. Аналіз конкуренції та виявлення переваг ТМ «Єврокредит».

Економіст із фінансової роботи.

з 07.2006 по 02.2008 (1 рік 7 місяців)
ПАТ«Старокраматорський машинобудівний завод» м. Краматорськ, Краматорськ (Металургійна промисловість, металообробка)

Економіст із фінансової роботи.

Щомісячне складання проектів фінансових планів щодо надходжень та відрахувань коштів, ведення обліку фактичного виконання вищевказаних планів, робота із замовниками та постачальниками Румунії, Австрії, Чорногорія, країн Прибалтики, оформлення двосторонніх актів звірок за дебіторсько-кредиторською заборгованістю із замовниками та постачальниками, реєстрація готової продукції, послуг орендарям, облік надходжень авансових платежів, оформлення банківських документів за операціями (купівля, продаж, конвертація) із іноземною валютою.

Освіта

Донбаська державна машинобудівна академія м. Краматорськ

«Фінанси», Краматорськ
Вища, з 2001 по 2006 (5 років)

01.09.2001-05.06.2005 - Донбаська державна машинобудівна академія м. Краматорськ, здобула базову вищу освіту за спеціальністю «Фінанси», кваліфікація: Диплом/ Бакалавра.
01.09.2005-30.06.2006 - Донбаська державна машинобудівна академія м. Краматорськ, здобула базову вищу освіту за спеціальністю «Фінанси», кваліфікація: Диплом/ Спеціаліст.

Додаткова освіта та сертифікати

1с бухгалтерія,курс ведення ФОП

2009,17.02.2025-17.04.2025

«Активні продажі», «Робота з запереченнями», «Продаж по телефону», «Стандарти ефективного обслуговування клієнтів"

2007-2008

Знання і навички

  • Впевнений користувач ПК
  • MS Office
  • Internet
  • Клієнт-Банк
  • M.E.Doc
  • Сервіс Вчасно
  • Уміння користуватись оргтехнікою
  • Знання електронного кабінету платника податків
  • FREEZVIT
  • 1С8.3

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Ціль-знайти цікаву та перспективну роботу в стабільній компанії для постійної роботи, застосування в роботі наявних знань, ділових та особистих якостей, набуття нових знань та навичок, професійне та кар'єрне зростання, фінансова стабільність.
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:Комунікабельність, пунктуальність, цілеспрямованість, старанність, добросовісність у виконанні поставлених завдань, орієнтація на результат, високий рівень відповідальності, уважність до деталей, самоорганізація та планування, стресостійкість, потенціал та бажання к навчанню та розвитку,швидке вивчення специфіки роботи, вміння працювати з великим обсягом інформації, спроможність виконувати мультифунціональні завдання, не конфліктність, вміння працювати у команді, відсутність шкідливих звичок.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: