- PRO
Тетяна
Адміністратор рецепції, 15 000 грн
- Розглядає посади:
- Адміністратор рецепції, Продавець-консультант, Адміністратор салону
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 28 років
- Місто:
- Миколаїв
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9466117/
Досвід роботи
Продавець-консультант
з 04.2023 по нині
(2 роки 4 місяці)
Jardin, Миколаїв (Роздрібна торгівля)
Надання професійної консультації покупцям щодо вибору косметичних засобів, парфумів та прикрас.
Ознайомлення клієнтів із новинками, акційними пропозиціями та асортиментом товарів.
Забезпечення високого рівня обслуговування і створення приємної атмосфери для покупців.
Підтримання чистоти та порядку на торговому місці, правильне викладення товару.
Контроль наявності товару на полицях, участь у прийомі та викладенні нового товару.
Ведення касових операцій (у разі потреби), робота з платіжними терміналами.
Участь в інвентаризаціях та звітності згідно з внутрішніми стандартами магазину.
Дотримання стандартів та виконання планів продажів.
Адміністратор рецепції
з 04.2021 по 09.2021
(5 місяців)
Ветсервіс, Миколаїв (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Зустріч клієнтів, введення обліку товару, продаж товару, розрахунок та запис клієнтів, приймання товару, організація роботи у клініці, консультаці клієнтів щодо послуг які надає клініка.
Продавець-консультант
з 06.2019 по 09.2019
(3 місяці)
Канцелярський світ, Миколаїв (Роздрібна торгівля)
Продаж товару, консультація клієнтів, робота з касою, ведення обліку товару.
Оператор call-центра
з 12.2018 по 03.2019
(3 місяці)
АТ КБ "ПРИВАТБАНК", Миколаїв (Фінанси, банки, страхування)
Вирішення питання клієнтів, консультація, продажа послуг банку.
Оператор call-центра
з 08.2018 по 11.2018
(3 місяці)
Бест Чойс Сервіс, Миколаїв (Фінанси, банки, страхування)
Консультація клієнтів щодо послуг компаніі.
Діловод
з 05.2018 по 08.2018
(3 місяці)
Миколаївський обласний Центр туризму, краєзнавства та екскурсій учнівської молоді., Миколаїв (Туризм)
Ведення документообігу організації, реєстрація й облік вхідної й вихідної кореспонденції, а також іншої внутрішньої документації підприємства.
Освіта
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського
Вчитель історії, Миколаїв
Вища, з 2014 по 2018 (4 роки)
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- 1С
Знання мов
- Українська — вільно
- Англійська — початковий
Додаткова інформація
- Володію знаннями про основні групи косметичних засобів, парфумерії та ювелірних прикрас.
- Маю розвинені комунікативні навички та вміння знаходити індивідуальний підхід до клієнта.
- Орієнтована на результат та якісне обслуговування покупців.
- Вмію працювати з касовим апаратом та вести первинну документацію.
- Швидко навчаюся новому, відповідальна, пунктуальна та акуратна.
- Дотримуюсь стандартів компанії та корпоративної етики.
- Володію українською, базовий рівень англійської.
- Читаю художню та пізнавальну літературу, саморозвиток, інтерес до сфери краси й стилю.
Схожі кандидати
-
Офіс-менеджер, диспетчер
Миколаїв, Дистанційно -
Офіс-менеджер
Миколаїв -
Адміністратор на ресепшн
Миколаїв -
Офіс-менеджер
15000 грн, Миколаїв -
Асистент керівника
Миколаїв, Дистанційно -
Помічник керівника
Миколаїв