• Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/9482942/

Керівник транспортного відділу

Розглядає посади:
Керівник транспортного відділу, Менеджер з транспорту, Начальник відділу логістики
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 3 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Curriculum Vitae

Особисті данні:

Прізвище, ім’я, по-батькові:
Снімщіков Геннадій Іванович

Домашня адреса:
м.Київ вул. М. Скрипника 48а кв. 255.
Тел.
E-mail:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження:
06.04.1970
Громадянство:
Україна
Сімейний стан:
Одружений
Діти:
2 дочки


Професійний досвід:
Період:
Квітень 2023-Травень 2024
Місце роботи:
Прем'єр Уржанс Інтернасьональ
Посада:
Менеджер з підтримки логістики
Посадові обов’язки:
Логістична підтримка:
• Забезпечення належного функціонування координації, що включає пошук відповідної інфраструктури та меблів, забезпечення процедур і приміщень, забезпечення всіх необхідних матеріалів для забезпечення нормальної роботи. впровадження внутрішніх логістичних процедур на базі
• Забезпечення та оснащення мінімальною інфраструктурою (офіси та житло), необхідною для виконання роботи та розміщенню команд, в оптимальних умовах безпеки.
• Керівництво парком транспортних засобів, забезпечення належного функціонування, а також технічного обслуговування всього обладнання, що належить об’єкту.
• Контролювання наявності та витрат палива.
• Контролювання руху транспортних засобів.
• Забезпечення належного зберігання всього майна та обладнання.
• Забезпечення належної доставки всіх закупівель, запланованих для операційних ділянок.
Управління активами та приміщеннями:
• Забезпечення належного використання та технічне обслуговування всіх.
• Забезпечення належного технічного обслуговування всіх приміщень (гостьовий будинок, офіс і склади) та керує документацією щодо оренди приміщень для місії.
• Забезпечення належного адміністративного управління приміщеннь за координації за підтримки офіцера з логістики та асистента з логістики.
• Забезпечення належної роботи всіх енергетичних засобів, необхідних для координації.
• Забезпечення належного визначення потреб щодо активів та приміщень у контексті написання пропозицій.Забезпечення безпеки товарів і людей.
• Контроль матеріальних та інших ресурсів на рівні координації достатньо адаптовані до підходу до управління
безпекою, визначеного для Місії.
• Контроль належним чином обладнані відповідно до інструкцій з безпеки PUI.
• Контроль використання всіх транспортних засобів під час координації обладнані та використовуються відповідно до інструкцій з безпеки PUI.
Координація, звітування та поширення інформації:
• Забезпечення координації з відділом логістики баз.
• Забезпечення технічної координації між відділом матеріально-технічного забезпечення бази та Координацією матеріально-технічного забезпечення Києва.
• Забезпечення належного розповсюдження та архівування всієї документації відділу матеріально-технічного забезпечення бази відповідно до процедур PUI та вказівок донорів.Керування командою:
• Контроль та безпосередне керування своєю командою.
• Забезпечення дотримання Правил внутрішнього розпорядку PUI.

Період:
Жовтень 2020-Квітень 2023
Місце роботи:
ТОВ Нестле Україна
Посада:
Фахівець з безпеки руху
Посадові обов’язки:
• Розробка, впровадження, оновлення та контроль корпоративних посібників, політик і стандартів з питань безпеки руху.
• Інформування співробітників про зміни в правилах і правилах безпеки руху
• Проведення навчань з питань безпеки руху
• Проведення інструктажів та перевірка навичків водіння авто для нових співробітників
• Взаємодія з лізинговою компанією та сервісними центрами
• Взаємодія з страховими компаніями і підтримка співробітників в випадках пов’язаними з автомобільними аваріями, контролювання відновлюваних ремонтів
• Організація та контроль проведення технічних обслуговувань, сезонних шиномонтажів для автомобілів Компанії (автопарк 270 автомобілів)

Період:
Червень 2020- Вересень 2020
Місце роботи:
ТОВ Адама Україна
Посада:
Менеджер з транспорту
Посадові обов’язки:
• Розробка, впровадження, оновлення та контроль корпоративних посібників, політик і стандартів з використання автомобілів та питань безпеки.
• Інформування співробітників про зміни в правилах і правилах безпеки руху
• Взаємодія з лізинговою компанією та сервісними центрами
• Взаємодія з страховими компаніями і підтримка співробітників в випадках пов’язаними з автомобільними аваріями, контролювання відновлюваних ремонтів
• Організація та контроль проведення технічних обслуговувань автомобілів Компанії та підтримки в їх справному стані (автопарк 250 автомобілів Україна, Молдова)
• Бюджетування економічних витрат на лізинг, обслуговування, експлуатацію автомобілів
• Організація тендерів з вибору поставників (лізінг авто, паливо, почтачнання для офісів)
• Контроль експлуатаційних витрат (паливо, лізинг, обслуговування)
• Підтримка внутрішніх клієнтів по технічними проблемами та ін.

Період:
Листопад 2015- Листопад 2019
Місце роботи:
ТОВ Такеда УкраЇна
Посада:
Керівник адміністративного відділу
Посадові обов’язки:
Управління автопарком

• Розробка, впровадження, оновлення та контроль корпоративних посібників, політик і стандартів з використання автомобілів та питань безпеки.
• Інформування співробітників про зміни в правилах і правилах безпеки руху
• Взаємодія з лізинговою компанією та сервісними центрами
• Взаємодія з страховими компаніями і підтримка співробітників в випадках пов’язаними з автомобільними аваріями, контролювання відновлюваних ремонтів
• Організація та контроль проведення технічних обслуговувань автомобілів Компанії та підтримки в їх справному стані (автопарк 250 автомобілів Україна, Молдова)
• Бюджетування економічних витрат на лізинг, обслуговування, експлуатацію автомобілів
• Організація тендерів з вибору поставників (лізінг авто, паливо, почтачнання для офісів)
• Контроль експлуатаційних витрат (паливо, лізинг, обслуговування)
• Підтримка внутрішніх клієнтів по технічними проблемами та ін.

Адміністративне управління

• Організація спільних служб і підтримання в належному стані офісних приміщень (14 офісів Україна / Молдова), а також контроль за справністю обладнання
• Бюджетування економічних витрат на ремонт офісів, придбання обладнання, матеріалів для офісів
• Закупівельні аспекти та координація логістики закупівель
• Управління всіма аспектами покупки і використання меблів і обладнання, а також ведення обліку
• Організація і проведення інвентаризації
• Відкриття нових офісів і організація переїздів
• Підтримка колег в регіональних офісах
• Контроль експлуатаційних витрат (оренда, комунальні послуги та ін.)
• Підтримка та співпраця між внутрішньою командою, зовнішніми підрядниками і постачальниками

Забезпечення загального управління відділом

Період:
Травень 2015 – Листопад 2015
Місце роботи:
Міжнародний комітет червоного хреста, Гуманітарна місія в Україні
Посада:
Механік відділу логістики
Посадові обов’язки:
• Організація ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів МКЧХ, генераторів, вантажних автомобілів та інших логістичних активів
• Діагностика, прийняття рішень по оптимізації ремонтів і при необхідності виправлення проблеми
• Контроль ходу виконання робіт на СТО
• Ведення технічної документації по виконаних ремонтів в глобальній системі МКЧХ;
• Контроль витрат на експлуатацію транспортних засобів МКЧХ, генераторів, вантажних автомобілів та інших логістичних активів;
• Управління складськими запасами, проведення регулярних інвентаризацій складу запасних частин;
• Консультування співробітників Сабделегацій з питань автопарку;

Період:
Листопад 2014 –Травень 2015
Місце роботи:
«Кій Авто Холдинг», офіційний дилер Nissan, Renault
Посада:
Майстер зміни
Посадові обов’язки:
• Проведення попередньої діагностики автомобіля і оформлення ремонтних робіт;
• Організація і контроль проведення ремонтних робіт;
• Своєчасне інформування клієнта про всі зміни в процесі ремонту, вирішення конфліктних ситуацій;
• Забезпечення своєчасного і точного виконання ремонту;
• Контроль дебіторської заборгованості;
• Збільшення обсягу продажів відділу сервісу та відділу запчастин;
• Робота з каталогами та прайсами запчастин
• Контроль якості виконання робіт.

Період:
Грудень 2009- март 2014
Місце роботи:
ТОВ «Хонда Україна»
Посада:
Регіональний представник з післяпродажного обслуговувуння авто
Посадові обов’язки:
• Координація роботи дилерської мережі:
• Розробка та впровадження стандартів і процесів післяпродажного обслуговування (поточний ремонт, планове обслуговування, гарантійний ремонт);
• Проведення сервісного і гарантійного аудитів, складання календарного плану щодо усунення виявлених недоліків, контроль його дотримання
• Проведення огляду стану складу, контроль складських запасів
• Атестація персоналу, організація і проведення тренінгів
• Всебічна консультація персоналу дилерського пункту;
• Розгляд скарг і претензій клієнтів на роботу дилерського пункту, вирішення спірних і конфліктних ситуацій
Особисті досягнення:
Розробка і впровадження єдиного стандарту нормативів технічного обслуговування автомобілів Хонда і впровадження його в дилерській мережі;

Період:
Грудень 2008- Листопад 2009
Місце роботи:
ТОВ Укрсервіс Трейдинг Груп (Офіційний сервіс партнер Ford)
Посада:
Керівник відділу післяпродажного обслуговування авто
Посадові обов’язки:
• Управління сервісним центром (більше 20 працівників в підпорядкуванні)
• Розроблення та впровадження стандартів і процесів післяпродажного обслуговування;
• Планування продажів відділу (послуги і запчастини), контроль виконання плану;
• Розроблення структури відділу сервісу;
• Розроблення та впровадження мотиваційних чинників для співробітників відділу сервісу;
• Навчання персоналу відділу сервісу (технічні та загальні тренінги);
• Підготовка документації та отримання дозволу на проведення державного техогляду;
Особисті досягнення:

• Отримання компанією статусу офіального сервіс партнера по осблужіванію і ремонту автомобілів Ford;
• Залучення корпоративних клентів;
• Збільшення обсягів продажів в кризовий період;

Період:
Март 2004 – Серпень 2008
Місце роботи:
ТОВ «Віннер Імпортс УкраЇна», офіційний імпортер Ford, Volvo, Land Rover, Jaguar, Porsche
Посада:
Регіональний менеджер з післяпродажного обслуговування Ford
Посадові обов’язки:
- Планування продажів запчастин, розподіл обсягів продажів між дилерами з урахуванням їх потенціалу
- Координація роботи дилерської мережі (Київ, Дніпропетровськ, Харків, Львів, Полтава, Суми, Кіровоград, Миколаїв, Мукачево):
• Розробка та впровадження стандартів і процесів післяпродажного обслуговування (поточний ремонт, планове обслуговування, гарантійний ремонт);
• Проведення сервісного і гарантійного аудитів, складання календарного плану щодо усунення виявлених недоліків, контроль його дотримання
• Проведення огляду стану складу, контроль складських запасів
• Атестація персоналу, організація і проведення виїзних тренінгів
• Всебічна консультація персоналу дилерського пункту
- Відкриття нового дилерського пункту (запуск 8-ми СТО):
• Формування структури станції техобслуговування (ієрархія, функціональні обов'язки, кількість персоналу)
• Навчання і попереднє тестування співробітників (Стандарти сервісного обслуговування, Гарантійна політика, Робота з каталогами та прайсами Ford, Особливості пристрою автомобілів)
• Підбір переліку необхідного спеціального інструменту, общегаражного і діагностичного устаткування, замовлення і забезпечення поставки даного обладнання дилеру.
• Розробка сервісного документообігу відповідно до вимог виробника і українського законодавства
• Допомога дилера в формуванні первинного складського запасу запчастин
- Розгляд скарг і претензій клієнтів на роботу дилерського пункту, вирішення спірних і конфліктних ситуацій
Особисті досягнення:

- За підсумками 2007р .:
70% підлеглих мені дилерів перевиконали план з продажу запчастин (в загальному заліку на 21%. Зростання продажів у порівнянні з 2006 р. склав 59%);
Вдалося досягти 23% поліпшення показника CSI;
Три дилерських пункту відкрили концептуальні салони, що склало 75% від наявних концептуальних салонів Ford на 2007р.
- Кращий співробітник відділення Ford за підсумками 2007р.
- Розвинув організаторські здібності та лідерські якості
- Навчився залучати, переконувати і мотивувати людей, домагатися поставлених цілей

Період:
Січень 2000 - Март 2004
Місце роботи:
ТОВ «АВТ Баварія», офіційний імпортер BMW, Mini
Посада:
Консультант сервисного центру
Посадові обов’язки:
- Проведення попередньої діагностики автомобіля і оформлення ремонтних робіт;
- Організація і контроль проведення ремонтних робіт;
- Своєчасне інформування клієнта про всі зміни в процесі ремонту, вирішення конфліктних ситуацій;
- Забезпечення своєчасного і точного виконання ремонту;
- Контроль дебіторської заборгованості;
- Збільшення обсягу продажів відділу сервісу та відділу запчастин;
- Робота з каталогами та прайсами запчастин

Період:
Серпень 1994 – Серпень 2000
Місце роботи:
ТОВ “Віннер Форд Київ”, офіційний дилер Ford
Посада:
Помічник механіка, Механік, Консультант сервісу, Керівник зміни, Менеджер PDI, Адміністратор з питань гарантії

Освіта :

Дата закінчення
Назва
Спеціальність/ Кваліфікація
2003

Київський національний універсітет будівництва та архітектури
Ф-т «Менеджмент организацій», спеціальність «Менеджер-економіст»
1993
Республіканський автотранспортний технікум
Технічне обслуговування та ремонт автомобілів/ Технік-механік

Професійні тренінги :

Дата
Інформація про тренінги
2008
Управління персоналом. Засади лідерства та комунікацій.
Sales Training International.
2005
Засади менеджменту та планування
Nordic Training International
2002
Обслуговування клієнтів в сервісному центрі АВТ Баварія,
Infor manager
1999
Service Advisor Training, Problem Solving Techniques,
Worldwide Direct Market Operations

Професійні навички:

Навички
Деталі
Українська
вільно
Російска
вільно
Англійська
Upper Intermediate
Управление автомобилем
Категорія «В,С»
Знание ПК
MC Office, 1С

Досконале знання устрою сучасного автомобіля, технологій діагностики і ремонту будь-якої складності і спеціалізації.
Знання основних принципів роботи офіційного імпортера і дилера
Досвід ведення переговорів на будь-якому рівні
Досконале знання гарантійних політик західних виробників
Додаткова професійна інформація:

Готовність до відряждень
Так
Готовність працювати понаднормово
Так

Вмію мотивувати підлеглих і колег до роботи, знаходити в них сильні сторони і розвивати їх. Передбачаю можливі труднощі і своєчасно реагую на них, вмію правильно розставити пріоритети в своїй роботі і роботі команди.
Швидко приймаю рішення в критичній ситуації.

­­

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: