• Файл

Юлія

HR-, менеджер з персоналу

Вік:
41 рік
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Кудріна Юлія Анатоліївна
Менеджер з персоналу, HR-спеціаліст
Особиста інформація
Дата народження: 08.07.1984
Місце проживання: м. Харків
Сімейний стан: розлучена, виховую доньку (12 років)
Номер телефону: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Електронна пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи

ДП «Автотрейдінг-Харків» та ДП «Автотрейдінг-Схід» (сфера діяльності: багатопрофільний Холдинг, авто бізнес)

Менеджер з персоналу (HR) (червень 2019 – по теперішній час)

• ведення повного спектру кадрового діловодства
• робота в базі 1С зарплата та управління персоналом, інформаційному просторі FlowFast
• участь в розробці та впровадження мотиваційних програм, системі KPI, а також програм нематеріальної мотивації
• аналіз та моніторинг ситуації на ринку праці, пошук нових каналів залучення кандидатів на існуючі вакансії
• повний процес закриття вакансій (пошук, аналіз, співбесіди, асесменти)
• адаптація нових співробітників, участь та допомога в навчанні та вступі на посаду, розробка програм стажування разом з керівниками)
• розвиток HR-бренду роботодавця, робота з вищими профільними навчальними закладами для залучення молодого перспективного персоналу
• аналіз та робота над залученістю та лояльністю персоналу
• консультаційна підтримка керівників підрозділів у питаннях управління персоналом
• формування кадрового резерву
• надання психологічної допомоги співробітникам в межах своїх можливостей
• формування корпоративної культури колективу згідно Корпоративного кодексу та цінностей Холдингу, організація навчальних та корпоративних заходів
• участь в розробці та контроль впровадження на підприємстві нової бізнес моделі Холдингу

Основні досягнення:

Оптимізація чисельності персоналу та продуктивний розподіл функціональних обов’язків; налагоджена та прописана взаємодія між відділами; розроблено та впроваджено нову покращену систему мотивації; формування успішної, ефективної та стабільної команди; оперативний пошук та підбір необхідних підприємству фахівців; створення кадрового резерву; робота над розвитком персоналу; ефективна робота з вищими профільними навчальними закладами для залучення молодого перспективного персоналу; наведено кадрові та нормативні документи у відповідність до законодавства; неодноразове успішне проходження державних перевірок щодо Охорони праці; формування корпоративної культури відділення: впровадження та проведення щорічних традиційних заходів, привітання співробітників із важливими подіями та знаменними датами; призначена менеджером з покращень та відповідальною за впровадження нової бізнес моделі Холдингу на підприємстві.

ТОВ «Атлант-М на Гагаріна», ТОВ «Атлант-М ЮГ» (сфера діяльності: міжнародний Холдинг, авто бізнес)

Помічник менеджера з персоналу (вересень 2011- липень 2012; серпень 2012 – вересень 2015 (декретна відпустка); вересень 2015 – жовтень 2015)

• ведення повного спектру кадрового діловодства
• робота в базі 1С кадри та заробітна плата, інформаційному просторі SAP
• допомога в організації корпоративів
• розміщення вакансій, організація співбесід
• організація життєдіяльності офісу
• обробка вхідної/вихідної кореспонденції

Менеджер з персоналу (HR) (листопад 2015 – червень 2019)

• ведення повного спектру кадрового діловодства
• робота в базі 1С кадри та заробітна плата, інформаційному просторі SAP
• участь в розробці мотиваційних програм, системі KPI, а також програм нематеріальної мотивації
• аналіз та моніторинг ситуації на ринку праці
• повний процес закриття вакансій (пошук, аналіз, співбесіди, асесменти)
• адаптація нових співробітників, участь та допомога в навчанні та вступі на посаду, розробка програм стажування)
• проведення атестацій, організація навчання на базі Інституту Бізнес Технологій Холдингу
• розвиток HR-бренду роботодавця
• консультаційна підтримка керівників підрозділів у питаннях управління персоналом
• формування кадрового резерву
• аналіз та робота над залученістю та лояльністю персоналу
• формування корпоративної культури колективу згідно Корпоративного кодексу та цінностей Холдингу, організація навчальних та корпоративних заходів

Основні досягнення:

Формування успішної, ефективної та стабільної команди; мінімалізація текучості кадрів в усіх відділах; оперативний пошук та підбір необхідних підприємству фахівців; створення кадрового резерву; робота над розвитком персоналу; ефективна робота з вищими профільними навчальними закладами для залучення молодого перспективного персоналу; наведено кадрові та нормативні документи у відповідність до законодавства; неодноразове успішне проходження державних перевірок щодо Охорони праці; формування корпоративної культури відділення: впровадження та проведення щорічних традиційних заходів, привітання співробітників із важливими подіями та знаменними датами.

ТОВ «Укртелемонт Груп» (сфера діяльності: розвиток мобільного зв’язку)

Асистент керівника з регіонального розвитку (вересень 2006 – травень 2010)

• обробка вхідної/вихідної кореспонденції
• ділове листування, перевірка документів, що супроводжують будівництво та узаконення вишок мобільного зв’язку, ведення баз данних об'єктів
• планування поїздок керівника
• забезпечення життєдіяльності офісу
• оптимізація труда, робота з колективом, організація корпоративів, пошук кандидатів на вакансії, проведення первинних співбесід
• часткове ведення кадрового діловодства
• виконання інших доручень керівництва
ЗОШ № 17
Вчитель інформатики старших класів (січень 2005 - червень 2005)

Освіта і кваліфікації:
2001-2006 рр. Харківський національний педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди - Вчитель математики та інформатики (спеціаліст)
2004-2007 рр. Харківський національний педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди – Вчитель англійської мови (бакалавр)
У процесі навчання брала активну участь у студентській раді та житті університету, була старостою групи.

Додаткова освіта: курсы з кадрового діловодства, тренінг «Правильний рекрутинг», тренінг «Мотивація и адаптація», майстер-класи: «Тенденції подбору персоналу в 2018 році», «Ситуація на ринку праці, каталізатор змін», «Впровадження змін в компанії та розвиток лідерів», навчання в Інституті Бізнес Технологій Атлант-М. Також постійне самостійне оновлення знань, слідкування за змінами та новими тенденціями в сфері HR (онлайн курси, статті, відео).

Навички: організація праці, постановка цілей та завдань для колективу, контроль виконання цілей, мотивація та підтримка колективу, робота з великим обсягом даних, робота в команді та з командою, самореалізація себе та інших у багатьох спектрах робіт.

Компетенції: здійснення впливу, орієнтація на результат, аналіз та прийняття рішень, управління змінами.
Особисті якості: відповідальність, багатозадачність, комунікабельність, пунктуальність, самоорганізованість, стресостійкість, позитивне мислення.
Інтереси: організація та проведення святкових заходів (написання сценаріїв), рукоділля - хенд-мейд, кулінарія, волонтерство.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: