- Файл
Людмила
Бухгалтер
- Місто:
- Житомир
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9516193/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Відомості про себе Дата народження: 22.12.1962.
Адреса: м. Житомир, вул. Огієнка12.
Сімейний стан: заміжня, двоє дорослих дітей.
Контактний телефон: [
Мета: Посада – бухгалтер рядовий .
Освіта: 2013р.Курси підвищення кваліфікації «Новітні технології
в бухгалтерському обліку, 1С Підприємство»,
1982-1984рр. Житомирський кооперативний технікум.
Спеціальність: бухгалтерський облік.
Кваліфікація: бухгалтер. В данний час працюю бухгалтером.
Досвід роботи: Товариство з обмеженою відповідальністю “Лабрадорит”
Серпень 2018р.-Серпень 2022р.
Посада: бухгалтер, обов*язки:
Ведення кадрової документації,ведення банківських та касових операцій,робота в системі“Клієнт-Банк”,нарахування зарплати в “1С 7.7”,подача об*єднаного звіту ЄСВ в “М.Е.ДОК”,здача статистичної звітності по зарплаті,бухгалтерський облік ФОП 3 групи в 1С 8.2 ,здача декларації про доходи.
Підприємство облспоживспілки “Житомирська міжрайонна заготівельно-
збутова база” Лютий 2017р.-березень 2018р.
Посада: бухгалтер, обов*язки:
Виписка видаткових накладих покупцям,звірка розрахунків з покупцями та постачальниками,формування податкових накладних та реєстрація в “М.Е.ДОК”,облік вхідного
та вихідного ПДВ, нарахування зарплати,ведення розрахунків з орендарями (договори,акти виконаних робіт,акти звірки).
Товариство з обмеженою відповідальністю «Пожсервіс».
Серпень 2014р. – Червень 2016р.
Посада: головний бухгалтер, обов*язки:
нарахування та розрахунок заробітної плати (розрахунок лікарняних листів, відпусток, компенсацій при звільненні, видача довідок); облік податкових накладних в систеиі »М.Е.Док.», підготовка та подача звітності з ПДВ; ведення розрахунків з постачальниками та покупцями; ведення касових та банківських операцій, розрахунків з підзвітними особами; основних засобів; ведення кадрової документації; робота в системі «Клієнт-банк»; складання та подача квартальної та річної звітності в ДФС та соціальні фонди (1-ДФ, декларація по прибутку, ФСС з ТВП), звітів в статуправління, складання щомісячно звіту про фінансові результати підприємства в розрізі статтей «доходи» та «витрати» для керівництва.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Світ-Еко».
Лютий 2010р. – Червень 2013р.
Посада: головний бухгалтер, обов*язки:
робота в системі «Клієнт-банк», робота з договорами, ведення розрахунків з замовниками та постачальниками, нарахування та розрахунок заробітної плати в повному обсязі, складання та подача звіту ЄСВ в системі »М.Е.Док.», ведення первинної бухгалтерської документації, ведення обліку ПДВ, складання квартальної та річної звітності в податкові органи (1-ДФ, Податкова декларація з ПДВ, Податкова декларація по прибутку), ФСС з ТВП, в органи статистики.
Додаткові навички: ПК: Word ; Excel; «1C: Бухгалтерія 7.7, 8.2»; «M. e. doc»; «Клієнт-банк». Для відстеження змін бухгалтерському і податковому обліку регулярно читаю газету «Все про бухгалтерський облік».
Особисті якості: комунікабельна, стресостійка, пунктуальна, акуратна, вмію працювати з великим об’ємом інформації, вмію доводити розпочате до кінця.
Схожі кандидати
-
Бухгалтер
20000 грн, Житомир -
Касир, помічник бухгалтера
Житомир -
Бухгалтер
Житомир, Дніпро , ще 5 міст -
Бухгалтер ФОП
Житомир -
Головний бухгалтер
Житомир -
Ревізор, бухгалтер, менеджер із постачання
30000 грн, Житомир