• Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/9529878/

СЕО, операційний, адміністративний директор

Розглядає посади:
СЕО, операційний, адміністративний директор, Директор з розвитку
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дніпро, Київ, Львів

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 2 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Догонова Віра

Місто:
Київ,

Можливість переміщення:

Київ, обласні центри

Телефон і всі месенджери:

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Електронна пошта:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

СЕО, СОО, директор ритейлу
Практичний досвід створення, розвитку та управління омніканальною мережею преміальних драгсторів , дрогері та Food магазинів біля дому (operational management start-up,category, marketing ( В2С, В2В)) з впровадженими плановими ключовими показниками бізнесу .Управління на основі системи сбалансованих показників.OKR.Практичні навички розробки стратегії підприємства та управління підприємством. Бізнес-планування, P&L. Створюю бізнес-моделі омніканальних сервісних бізнесів з подальшим впровадженням в FMCG.M&A. Комунікативні моделі між підрозділами в бізнесі на базі ІТ -інструментів. Управління клієнтським досвідом. Бюджетування. Управління продажами, витратами та ефективністю в цілому в омніканальних моделях. Мотиваційні програми та гейміфікація. Ведення переговорів. Унікальні практичні кейси на ІТ-платформах щодо операційної ефективності на основі управління продажами, категорійного менеджменту, зменшення та утримання фонду оплати праці.
Проект та стосунки з бізнес-елітою Ізраїлю у сфері hi -tech-медичних товарів, послуг та рітейлу.

Мета
Проекти управління бізнесом, операційне управління омніканальної торгівлі та послуг В2С, виробництва продуктів в dark kitchen, консалтинг, бізнес-групи

Управлінський та проектний досвід

Мережа магазинів біля будинку "LOTOK",
Проект збільшення операційної ефективності, зниження втрат.Проект «магазин з одним продавцем»
2021-2025 рр
• створено критерії, умови та звітності по сегментам втрат.
• створено систему моніторингу, попереджувальних процесів та видів впливу на долю операційних та інших втрат компанії. Зменшено долю списань по товарах FMCG.
• постановка ТЗ по бізнес-процесах для ПО ІТ-системи компанії, на ТЗД для скорочення часу та мінімізації кількості процесів у магазині ( front).
“Elcam” - hi tech виробництво медичних систем для різних видів манпіуляцій та операційних втручань (Ізраїль)
2022-2023
Quality manager, проектний менеджер.
Субординація - директор підприємства
Пряма звітність - 7 осіб ( контролери )
Загальна кількість працівників - більше 200
Досягнення:
-створено систему мотивації працівників - залежність виробленої продукції належної якості та преміальної частини заробітної плати.
https://lotok.ua/
2020- 2021 рр.
Операційний директор (COO)
Операційне управління мережею магазинів біля дому з частковою дарк кітчен (100+ магазинів)
- цільове управління продажами, збільшення частки продажів продукції власного виробництва і private label; сегментація продуктів виробництва та клієнтських складових.
-оптимізація та впровадження операційних бізнес-процесів у магазинах та на власному виробництві;
-аудит,управління та реалізація нових проектів,
-відповідальність за операційний прибуток
Субординація – генеральний директор і власник бізнесу на проекті
Пряма звітність: 5 осіб (начальник власного виробництва, регіональні менеджери, проектні кавові куточки)
Загальна кількість працівників – понад 1000
Досягнення:
-Впроваджено систему постановки та моніторингу цільових і проектних завдань на рівні регіональних менеджерів з урахуванням показників NPS.
-Ефективна система контролю і зниження неліквідності до показників бізнесу - зі зниженням на 1% обсягу всіх продажів,
-Частка продукції власного виробництва була збільшена до запланованого бюджету, в результаті маржа продажів - плюс 1, 5% в обсязі всіх продажів.
-Створена система ефективної SHR і мотивації в активних продажах

Мережа драгсторів "АПТЕКА ЛАСКАВА"
https://laskavaapteka.ua/
2016 - 2020
Виконавчий директор з бізнесу (CEO)
-створення нового омніканального бренду з 0 етапу ( стартап) – 23 драгстора, колл-центр, omnic модель,
-організація запуску підприємств і безперебійне функціонування бізнесу;
-стратегічне планування продаж и розвитку на основі P&L, Cash flow, balance
-організація усіх каналів продажів і розвитку в омніканальній моделі ( В2С,В2В)
-створення системи управління клієнтським досвідом, сегментація продуктів та клієнтських складових
-бюджетування, аналіз діяльності компанії, формування та надання звітності власнику компанії
-створення системи мотивації
-пошук та організація M&A справи
-відповідальність власникам
Безпосередньо підлеглий - 7 осіб (керівники відділів - операційний, категорійний менеджмент, маркетинг з цифровою функцією, управління персоналом, розвиток, IT, фінанси)
Загальна кількість працівників – понад 200
Досягнення:
-На основі розрахункової фінансової моделі створила працюючий бізнес - мережу драгсторів преміум формату в омніканальній системі споживчого досвіду. Повний цикл проекту з досягненням цілей: стратегія, брендинг, реалізація, відкриття і досягнення прогнозованої окупності в 2-4 роки.
-створили компанію з розробленими і впровадженими політиками і процесами, функціональною командою, стратегічними і тактичними коригуваннями відповідно до ринку прямих і пов'язаних з ними конкурентів,
-реалізована програма управління клієнтським досвідом з показниками NPS вище ринкових
- програма мотивації персоналу для персоналізованих продажів з прогнозованим %% фонду оплати праці (унікальний кейс на ринку),
- управління з реалізованими показниками комерційної маржі і ефективністю фонду оплати праці від обсягів продажів і маржі продажів.
-M&A зі стратегічним досягненням запланованої частки ринку на етапі постстарту.
-Впроваджено наскрізне бюджетування компанії, керовані ситуації.
-Реалізовано проект по запуску власних брендів із запланованим % продажів в обороті і маржі
-Впроваджена система процесів, матриць, показників ефективності, звітів і показників для управління всіма видами ефективності бізнесу ( BI-проект)
Мережа аптек «Будьте здорові», «Економія»
2015 - 2016
Комерційний директор (CCO), проектний консалтинг
-Управління структурою закупівель і продажів, як центр прибутку з відповідальністю за продажі і фронтальною маржею - 35 аптек двох форматів.
-Розробка і реалізація стратегії і політики продажів в рамках узгодженої стратегії розвитку компанії.
-Оптимізація внутрішніх і зовнішніх бізнес-процесів, стандартів продажів і обслуговування клієнтів.
-Створення системи ефективної взаємодії з суміжними структурними підрозділами.
-Постановка стратегічних та операційних цілей для команди закупівель.
-Впровадження системи мотивації та показників ефективності підлеглого персоналу.
-Планування рекламних кампаній, розробка та впровадження програм підвищення продажів і лояльності клієнтів аптек
Підпорядкування – власнику бізнесу і проекту
Безпосередньо під командуванням: 5 осіб (начальники комерційного відділу, закупівель, маркетингу, розвитку та персоналу)
Загальна кількість працівників – понад 500 (включаючи аптеки)
Досягнення:
-введена нова система замовлення товарів - збільшення загального обсягу продажів на той же період ЛФЛ - на 15%, зменшення позабіржового складу на 3% до обсягу продажів,
-реалізовано проект по збільшенню частки продажів групи непродовольчих товарів в загальному обсязі продажів з 10% до 15% - в результаті збільшення маржі продажів на 6%
-створено комплекс технічних завдань і структуру для здійснення категорійного менеджменту і бюджетування компанії

Мережа драгсторів «Біла Ромашка», Fozzy group
https://www.bilaromashka.com.ua/
2007 - 2015
Виконавчий директор (CEO)
-антикризове управління та реорганізація мережі аптек та аптечних кіосків (1 аптека та 22 кіоски)
-створення нового бренду з 0-го етапу ( стартап) – 45 драгсторів
-реорганізація і запуск підприємства і безперебійне функціонування бізнесу;
-стратегічне та операційне управління бізнесом, планування продажів та розвитку на основі P&L, Грошовий потік, баланс
-організація всіх каналів збуту та розвиток категорійного менеджменту
-імплементація програми лояльності «Власний рахунок»
-бюджетування, аналіз діяльності компанії, формування та надання звітності власнику компанії
-створення системи мотивації до активних і особистих продажів
-участь у проектах непродовольчих категорій в «Сільпо»
Підпорядкування власникам, Наглядова рада
Безпосередньо підлеглий - 7 осіб (керівники підрозділів - операційний, категорійний менеджмент, маркетинг, управління персоналом, розвиток, IT, бухгалтерія)
Загальна кількість працівників – понад 300
Досягнення:
-Згідно з баченням і завданнями, поставленими акціонерами компанії, зі сцени «0» був створений новий формат драгсторів (Start-up) - назва, брендбук, стандарти, проведена ротація з форматом аптечних кіосків (повне закриття за рахунок державного регулювання) Під час роботи разом зі створеною командою:
-Було відкрито, впроваджено, легалізовано та введено в оперативне управління 45 драгсторів з терміном окупності від 1 до 3 років (райони Києва, Київської області, Херсонської, Черкаської, Рівненської, Одеської, Сімферопольської, Севастопольської, Ялтинської).
-Створені системи бюджетування, управління результатами компанії на основі KPI,
операційне управління і продажі, якість (згідно ліцензійним вимогам),
-категорійний менеджмент, програма для мотивації персоналу драгсторів з підрозділом IT-зворотного зв'язку про результати активних продажів ( «гаманець»). В результаті виходить на 5% вища маржа, ніж на ринку
-впроваджено програму лояльності клієнтів «Власний рахунок»
-створив власне програмне забезпечення для ефективного управління товарними та фінансовими операціями.
-На ринку роздрібних продажів були представлені нові косметичні бренди для України - Delarome, Darphin, Ren. Показники продажів і маржі - додаткові 2% від загального обсягу продажів
Період 2006-2007
КП «Фармація», Київ
http://pharmacy.kiev.ua/
2006 - 2007
Заступник генерального директора, консалтинговий проект
Загальна кількість працівників – понад 2000
Досягнення:
-Створена система постановки планів продажів, адміністрування витрат (в тому числі фонду оплати праці), доходів від непрофільної діяльності - результату додаткового заробітку від непрофільної діяльності більше 5% від обороту
-Створено позиціонування і контроль бренду.
-Створено УТП та реалізовано проект з власного виробництва рецептур та аптечних заготовок, гомеопатія - результат збільшення маржі продажів на 5%
Торгова мережа "Космо" , "Аптеки Космо"
https://apteka-kosmo.com.ua/
2005 - 2006
Керівник мережі драгсторів
Досягнення:
-Створено новий напрямок і формат драгсторів зі станом «Start-up» (неймінг, стандарти формату, ідентифікація бренду,)
-Створено і впроваджено комплекс стандартних процедур продажів і закупівель товарів, бюджетування,
-Відкрито і введено в оперативне управління 7 драгсторів з терміном окупності до 2 років.
ДЦ -аптеки( наразі мережа Watsons)
https://www.watsons.ua/
2002-2005
Керівник фармацевтичного бізнесу мережі
Досягнення:
-створила (неймінг, брендбук), легалізувала і керувала мережею драгсторів «DC-Apteka». Запровадження нового формату «драгстор» для України,
-створено та впроваджено систему закупівель, оперативного управління.
- відкрила 10 драгсторів з терміном окупності до 2 років.
-Вперше в Україні у складі драгсторів вивела на роздрібний ринок категорію товарів - дермокосметику (ТМ VICHY, Lierac, Pier Fabre та ін.)

Керуюча компанія «Екосорб», Біонта, Biotek ЦРА 92
1994-2001
Начальник фармацевтичного департаменту, менеджер з продажу
Досягнення:
-Відкриття фірмової аптеки «0»,
-стандартизація виробництва і складу за стандартами GMP,
-отримання ліцензії No1 на виробництво та оптову торгівлю лікарськими засобами
-розширення асортиментного портфеля імпортних лікарських засобів на 300% збільшення продажів на 500% в порівнянні з періодом
Освіта
1988-1994-
Запорізький медичний університет (м. Запоріжжя) – магістр, організація та економіка фармації
Додаткове навчання: Тайм-менеджмент з елементами цілепокладання та делегування (форма команди) Богуш-тайм, Мотивація персоналу, H-Art, Мерчандайзинг (категорійний менеджмент), курс С. Сисоєвої, Управління запасами, курс В. Кідонь, Зустрічі (НАУ, О. Хом'як)
Водійські права категорії В, наявність власного автомобіля.
Ключові скіли: B2C,В2В, E-commerce, Team Lead Communication, Negotiation, Market Research
Інструменти: Microsoft Office, Бітрікс 24,BI, SAAS-рішення,1-C Enterprise та інші спеціалізовані програми та аналітичні бази.
Мови: українська – рідна, англійська – pre-intermediate, італійська – рівень B, іврит рівень алеф

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати