Резюме від 9 квітня 2023 Файл

Людмила

Керівник відділу

Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Людмила Гончарова

Подаюсь на посаду директора Комунальної
установи «Центр надання соціальних послуг»

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

місто Харків

Мої колеги говорять, що я вимогливий, але справедливий керівник. Партнери цінують за небайдужість, професіоналізм, організаторські і аналітичні здібності, стратегічне бачення та здатність знаходити вихід із кризових, складних ситуацій. Я постійно займаюся самоосвітою та підвищую рівень професійних знань, до чого намагаюся мотивувати підлеглих. 3 роки працювала в органі місцевого самоврядування, 19 років присвятила роботі в соціальній сфері на регіональному рівні, знаю з середини її проблеми та можливості розвитку. Хочу надалі сприяти розвитку та розбудові місцевого самоврядування.
Досвід роботи

Департамент соціального захисту населення Харківської обласної державної адміністрації

з 04.2004 по тепер. час(19 років, з них 16 років на керівних посадах)

За час роботи в Департаменті обіймала посади: головного спеціаліста, заступника начальника відділу, начальника відділу, начальника управління. Займалася реалізацією державної соціальної політики майже за всіма напрямами соціального спрямування, зокрема 4 роки очолювала структурний підрозділ Департаменту, який координував роботу територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг) області, Харківського обласного центру соціальних служб для дітей, сім’ї та молоді.
Впроваджувала в області методику визначення потреб населення у соціальних послугах, державні стандарти надання соціальних послуг, моніторинг та оцінку якості соціальних послуг.
Приймала безпосередню участь у створені Комунальної установи «Кризовий соціальний центр для жінок» (далі – Комунальна установа), який надає соціальні послуги з соціальної адаптації жінок, які звільняються з місць позбавлення волі, або постраждали від домашнього насильства чи торгівлі людьми. Розробляла положення про Комунальну установу, алгоритм дій з перенаправлення постраждалих до Комунальної установи, налагоджувала співпрацю між органами поліції, охорони здоров’я та соціального захисту населення щодо виявлення та перенаправлення жінок.
Постійно проходила навчання та підвищення кваліфікації, в тому числі в межах реалізації міжнародних проектів, співпрацювала з громадськими організаціями.

Спеціаліст відділу промисловості та підприємництва управління економіки виконавчого комітету Чугуївської міської ради, м. Чугуїв, Харківська область

09.2001 до 02.2004 (2 роки 5 місяців)

В мої обов’язки входило:
• розробка програми соціально-економічного розвитку та Стратегічного плану розвитку міста;
• реєстрація юридичних та фізичних осіб-підприємців;
• організаційне забезпечення проведення нарад, селекторів, засідань виконкому тощо;
• підготовка проєктів рішень міської ради;
• підготовка аналітичних інформацій про економічний стан підприємств міста;
• супроводження калькуляції тарифів на житлово-комунальні послуги, що надавалися комунальними підприємствами.

Економіст Чугуївської квартирно-експлуатаційної частини району, м. Чугуїв Харківська область

09.1998 до 09.2001 (3 роки)

В мої обов’язки входило:
• облік та списання меблів військових частин.

Головний бухгалтер Приватної виробничо-комерційної фірми медичного обслуговування “Дарунок Сходу”, м. Чугуїв Харківська область

07.1994 до 08.1998 (4 роки 1 місяць)

В мої обов’язки входило:
• фінансовий облік та звітність;
• кадрове діловодство.

Молодша сестра милосердя, Харківський обласний комітет Товариства Червоного Хреста, м. Харків

02.1989 до 10.1989 (7 місяців)
В мої обов’язки входило:
- надання послуги догляду вдома.
Освіта і кваліфікації

повна вища,
1994 р., Харківський інститут громадського харчування, економіст, спеціаліст;

2009 р., Харківський регіональний інститут Національної академії державного управління при Президентові України, магістр державного управління

Навички роботи з комп’ютером

Досвідчений користувач пакета MS Office, додатки і соцмережі, програмні комплекси «Соціальна громада» та Єдина інформаційна система соціальної сфери

Мови

українська і російська - вільно
англійська - знання на робочому рівні

Нагороди

Почесна грамота Головного управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації, 2006 р.;
Почесна грамота облдержадміністрації, 2011 р.;
Подяка Міністерства соціальної політики України, 2020 р.
Грамота Міністерства соціальної політики України, 2021 р.

Публікації

протягом більше 10 років публікувалась у журналах видавництва "Фактор" та інших виданнях. Маю досвід проведення навчальних семінарів, методичної роботи, виступів, в тому числі в прямому етері радіо та телевізійних каналів.

Особа, яка може надати рекомендації

Шпарага Юрій Іванович, (станом на 06.04.2023 – директор Департаменту соціального захисту населення Харківської обласної військової адміністрації), м.т. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: