• PRO

Анна

Економіст, фінансист, бухгалтер з первинної документації, помічник бухгалтера, 20 000 грн

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
39 років
Місто:
Запоріжжя

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Провідний економіст з фінансової роботи

з 08.2019 по нині (6 років)
ПТ "Ломбард-Капитал", Запоріжжя (Фінанси, банки, страхування)

Підготовка реєстрів на оплату оренди та комунальних послуг, перевірка реєстрів на відповідність за договорами та рахунками; Оплата оренди та комунальних послуг.
Контроль своєчасної оплати оренди;
Розрахунок комунальних послуг та виставлення рахунків з суборендної плати та комунальних послуг суборендарям;
Контроль оплати рпхунків суборендарями. Робота з забогованністю суборендарів.
Звірка взаємних розрахунків із контрагентами.
Контроль зміни договорів оренди, внесення змін до бази.
Складання бюджету щомісячного та щорічного.
Оплата податків з оренди.
Погодження оплат з комунальних послуг;
Облік оплати комунальних послуг;
Своєчасне складання, підписання у контрагента первинних бухгалтерських документів (рахунки, акти виконаних робіт, квитанції, РКО, ПКО), надання первинних документів у бухгалтерію.
Розробка та узгодження з керівництвом положень, розпоряджень по сплаті комунальних послуг.

Економіст з фінансової работи

з 04.2016 по 09.2019 (3 роки 5 місяців)
ТОВ"Аптека-Магнолія", Запоріжжя (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Аналіз витрат з комунальних послуг.
Облік комунальних послуг
Оплата рахунків.
Взаємодія з власниками орендованих об'єктів з питань експлуатації.
Аналіз правильності виставлених рахунків контрагентів.
Перевірка рахунків на правильність виставлення згідно з умовами договору (перевірка кількості спожитих ресурсів, правильність зазначених тарифів у рахунку, правильність зазначених статей витрат на комунальні послуги).
Контроль своєчасної оплати рахунків.
Перевірка правильності виставлення рахунків за прямими договорами з постачальниками послуг.
Спілкування із комунальними службами міста;
Укладання прямих договорів із спеціалізованими організаціями з послуг.
Виконання доручень начальника відділу та Директора
Контроль передоплати та залишку коштів за електроенергією та опаленням (у разі переукладання договору оренди чи на випадок розірвання договору оренди).
Контроль виконання та оплата витрат на дрібні ремонтні роботи на об'єктах.

Керівник відділення

з 03.2015 по 04.2016 (1 рік 1 місяць)
ТОВ "Споживчий центр" ТМ "Швидко Гроші", Запоріжжя (Фінанси, банки, страхування)

Контроль роботи відділення.
Виконання плану продажів.
Пошук нових приміщень по розвитку регіону.
Консультування клієнтів по умовам кредитування фпо телефону та в офісі.
Заповнення заявок та видача кредитів готівкою.
Касова дисципліна, ведення документації.
Упорядкування графіка роботи.
Навчання персоналу.
Управління діяльністю відділення
Організація якісного обслуговування клієнтів
Залучення нових клієнтів.
Обдзвонення потенційним клієнтам.
Набула нових знань та вмінь у роботі з управління відділенням.

Менеджер з кредитування

з 01.2013 по 03.2015 (2 роки 2 місяці)
ТОВ "Споживчий центр" ТМ "Швидко Гроші", Запоріжжя (Фінанси, банки, страхування)

Виконання плану продажів.
Консультування клієнтів по умовам кредитування по телефону та в офісі.
Заповнення заявок та видача кредитів готівкою.
Касова дисципліна, ведення документації.
Залучення нових клієнтів.
Робота з потенційними клієнтами.
Набула нових знань та вмінь у роботі з клієнтами. Робота з касою та первинними касовими документами.

Менеджер з кредитування

з 11.2012 по 01.2013 (2 місяці)
СПД "Домненко С.Г." (Перше кредитне бюро), Запоріжжя (Фінанси, банки, страхування)

Прийом телефонних дзвінків;
Консультування клієнтів у офісі;
Допомога у виборі програми кредитування;
Видача кредитів;
Робота на телефоні із клієнтами.
Робота з документацією.

Менеджер консультаційних послуг

з 11.2011 по 11.2012 (1 рік)
ТОВ Укрграндінвест ЛТД", Запоріжжя (Фінанси, банки, страхування)

Прийом телефонних дзвінків;
Консультація клієнтів за кредитними програмами;
Вибір вигідної програми кредитування;
Робота із документацією;
Видача кредитів.

Менеджер организації консультаційних послуг

з 04.2011 по 11.2011 (7 місяців)
Пп "Грандфінресурс", Запоріжжя (Фінанси, банки, страхування)

- прийом телефонних дзвінків;
- консультування клієнтів за телефоном;
-Детальна консультація в офісі;
- укладання договорів;
- Вирішення спірних питань.

Адміністратор

з 08.2009 по 09.2009 (1 місяць)
Частна клініка "Оксфорд Медикал", Запоріжжя (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

- Супровід клієнтів клініки до лікаря
- ведення амбулаторних книжок клієнта
- Виконання дрібних доручень
- спілкування по телефону з клієнтами клініки
Причини звільнення: скорочення.

Продавець

з 12.2007 по 05.2009 (1 рік 5 місяців)
ФОП "Петров В.О.", Запоріжжя (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- прийом товару.
- надання фотографій послуг.
- продаж товару.
-Збільшення товару.
Причина звільнення: закриття торгових точок.

Освіта

Європейський університет

Економіка підприємства, фінансист., Київ
Вища, з 2005 по 2011 (6 років)

Європейський університет (ЕУФИМБ)
Факультет: Економіки та менеджмента
Спеціальність: Фінанси. Заочное відділення.

ВПУ 23

Лаборант хімічного аналіза, Запоріжжя
Середня спеціальна, з 2001 по 2004 (3 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Межрегіональна академія бізнеса та права ім. Н. Кручиненой - Річні курси на системного адміністратора.

2004-2005

Тренінг - Ефективне відділення. Складова успіху.

2015

Тренінг - "Ефективні продажі у відділенні.

2014

Знання і навички

  • MS Office
  • Користувач ПК
  • Користувач Internet
  • Поштовий клієнт
  • Комунікабельність
  • Планування работи, організаційні навички
  • Вміння працювати в команді, активнисть

Додаткова інформація

Особисті якості:
Готова розвиватися у будь-якій сфері. Швидко навчаюсь усьому новому.
Маю:
- Активну життєву позицію; -Цілеспрямованість;
-Організаторські здібності, -Комунікабельність, дисциплінованість, наполегливість, стресостійкість, ініціативність, підприємливість, уміння працювати у колективі;
• відповідальність, уважність, оперативність, працелюбність, старанність, порядність;
•Швидке навчання, вміння швидко засвоювати нову інформацію.
• Шкідливих звичок немає (не курю та не вживаю алкоголь)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: