- Файл
Світлана
HR бізнес-асистент
- Вік:
- 45 років
- Місто:
- Кривий Ріг
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9545211/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
HR Бізнес-помічник
[
Ціль
Участь у проекті з організації, опису та оптимізації внутрішніх бізнес-процесів, створення
інструкцій, SOP, адаптаційних матеріалів, а також кадрового супроводу компанії
Досвід роботи
HR/ Консультант з організації бізнес-процесів (самозайнятість)
2022 – дотепер
Повний супровід юридичних осіб та ФОПів: кадровий облік, табелювання, звітність, графіки,
накази, особові справи
Створення з нуля посадових інструкцій, адаптаційних планів, чек-листів та внутрішніх
регламентів
Структурування «усної» інформації від керівників у формат SOP, гайдлайнів та блок-схем
Розробка та впровадження оргструктур, розподіл зон відповідальності, підготовка
документації до перевірок
Участь у рекрутингу: формування профілю вакансії, публікація, скринінг, проведення інтерв'ю
Інструменти: Google Workspace, Excel, Zoom, Canva, 1С, Smartfin, MEDoc
ТОВ “Українські мінеральні добрива”, ТОВ “Коксохімремонт” , ТОВ “Рефрасервіс”,
ТОВ “Кривбасвибухпром” - виробничі компанії м. Кривий Ріг
2014–2022 | Начальниця відділу кадрів
Ведення кадрового обліку на підприємствах чисельністю 200–700 працівників
Формування структури підприємства, штатних розписів, СТП, положень, посадових інструкцій
та локальних актів
Керування відділом (до 5 осіб), досвід проходження перевірок
Офтальмологічна клініка «Новий Зір», Київ
2008–2014 | Начальниця відділу кадрів
Весь цикл кадрового адміністрування та HR-супровіду: рекрутинг, адаптація, мотивація
Освіта: Київський гуманітарний інститут
Філологія, англійська мова та література (1997–2003)
Додаткове навчання
Кадрове діловодство (Київ, 2013)
Організація роботи кадрових служб (Київ, 2009)
Захист персональних даних (Київ, 2012)
SMM, Таргет (online 2023)
Ключові компетенції
Створення SOP, чек-листів, навчальних матеріалів, скриптів
Систематизація інформації, вміння слухати та структурувати
Кадрове адміністрування + рекрутинг
Інструменти: Google Workspace, Word, Excel, 1С, Bas|Baf, MeDoc, Кабінет платника податків
Додаткові навички: Gamma, CapCut, Canva, Teams, Gpt
Самоорганізація, відповідальність, уважність до деталей
Маю успішний досвід кадрового супроводу при створенні підприємств з нуля
Схожі кандидати
-
Офіс-менеджер
14000 грн, Кривий Ріг -
Державний виконавець
Кривий Ріг -
Асистент керівника
Кривий Ріг -
Администратор, офис-менеджер, помощник руководителя, секретарь
Кривий Ріг -
Менеджер з персоналу
Кривий Ріг -
Помічник керівника, юрист
Кривий Ріг, Дистанційно