- PRO
Валерія
Помічник керівника, 25 000 грн
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 37 років
- Місто:
- Дніпро
Контактна інформація
Шукач вказав ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9558070/
Досвід роботи
Адміністратор
з 09.2023 по нині
(1 рік 11 місяців)
ТОВ "ВВС-Сервіс", Дніпро (Послуги для населення та бізнесу)
1. Забезпечення організованої, своєчасної та якісної підтримки процесів впровадження.
2. Робота в CRM-системі по своєчасному запуску та закриттю замовлень.
3. Надання керівнику необхідних аналітичних даних.
4. Класифікація вхідних лідів від суміжних відділів.
5. Написання листів клієнтам.
Менеджер з логістики
з 06.2017 по 09.2023
(6 років 3 місяці)
ТОВ "АСКО ПЛАСТ", Дніпро (Транспорт, логістика)
Організація та супровід перевезень вантажів по території України та міжнародних перевезень, залучення клієнтів, підготовка договорів на перевезення вантажів.
Керівник фінансового відділу
з 05.2016 по 07.2018
(2 роки 2 місяці)
ТОВ "ТАСКАНА ПЛЮС", Дніпро (Послуги для населення та бізнесу)
Узгодження бюджету компанії зі службою бюджетування та засновниками компанії, узгодження реєстрів на оплату, підготовка наказів, протоколів засідань, написання листів-відповідей на запити клієнтів, допомога юристам у підготовці документів для засідань у суді, підготовка інформації по запитах керівника та засновників, бухгалтера, контроль та отримання зворотнього зв’язку по ключовим задачам від підлеглих керівника. Взаємодія з іншими відділами компанії для забезпечення ефективної роботи. Відправка та отримання пошти, підготовка рахунків та актів, нотаріальних договорів купівлі-продажу, підготовка документації для отримання права власності на житлове та нежитлове майно, замовлення канцтоварів, виклик спеціалістів для заправки принтера.
Економіст
з 01.2013 по 04.2016
(3 роки 3 місяці)
ТОВ "ОФПРОДИВ", Дніпро (Фінанси, банки, страхування)
Узгодження бюджету компанії зі службою бюджетування та засновниками компанії, узгодження реєстрів на оплату, підготовка наказів, протоколів засідань, написання листів-відповідей на запити клієнтів, допомога юристам у підготовці документів для засідань у суді, підготовка інформації по запитах керівника та засновників, бухгалтера, контроль та отримання зворотнього зв’язку по ключовим задачам від підлеглих керівника. Взаємодія з іншими відділами компанії для забезпечення ефективної роботи. Відправка та отримання пошти, підготовка рахунків та актів, нотаріальних договорів купівлі-продажу, підготовка документації для отримання права власності на житлове та нежитлове майно, замовлення канцтоварів, виклик спеціалістів для заправки принтера.
Провідний економіст
з 11.2010 по 01.2013
(2 роки 2 місяці)
ПриватБанк, Дніпро (Фінанси, банки, страхування)
Узгодження службових записок, реєстрів на оплати, договорів купівлі-продажу цінних паперів.
Менеджер з продажу
з 01.2010 по 11.2010
(10 місяців)
ПриватБанк, Дніпро (Фінанси, банки, страхування)
Обслуговування клієнтів відділення, залучення нових клієнтів.
Юрисконсульт
з 09.2007 по 03.2009
(1 рік 6 місяців)
ПриватБанк, Дніпро (Фінанси, банки, страхування)
Сканування документів, додавання їх в електронному вигляді у відповідні програми.
Освіта
Придніпровська державна академія будівництва та архітектури
Економічний, фінанси, Дніпро
Вища, з 2004 по 2009 (5 років)
Додаткова освіта та сертифікати
"Бухгалтерський облік, податковий облік, 1С: Бухгалтерія 8.2, 7.7", навчальний центр "Бухгалтерська Академія"
2016, 3 місяці
"Управління активами", УІРФР КНЕУ
2011, 106 годин
"Операції на валютному ринку "Forex" , ТОВ "Телетрейд Консалтинг"
2009
"Управління активами інституційних інвесторів" , НКЦПФР
2014, 2 тижні
"Управління активами інституційних інвесторів" , НКЦПФР
2017, 2 тижні
Знання і навички
- Користувач ПК
- MS Office
Знання мов
- Українська — вільно
- Англійська — початковий
Додаткова інформація
Відповідальність
Надійність
Організованість
Пунктуальність
Планування
Критичне мислення
Здатність до навчання
Стресостійкість
Схожі кандидати
-
Адміністратор рецепції
25000 грн, Дніпро -
Офіс-менеджер
Дніпро, Дистанційно -
Помічник керівника
Дніпро -
Офіс-менеджер, помічник керівника, оператор 1С, метролог
20000 грн, Дніпро -
Адміністратор рецепції
20000 грн, Дніпро -
Бухгалтер, помічник бухгалтера, оператор 1С, адміністратор, офіс-менеджер
Дніпро