Резюме від 18 квітня 2023 Файл

Олена

Оператор ПК, бухгалтер, адміністратор

Вік:
34 роки
Місто:
Біла Церква

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Савельчук Альона Анатоліївна
Дата народження: 27 червня 1989 р.
Адреса: м. Біла Церква, вул. Східна, 8
Тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта: бакалавр
2006-2010 р. Національна академія статистики, обліку та аудиту
Факультет: облік та аудит
Спеціальність: бухгалтер
Досвід роботи

ФОП Савельчук Олена Анатоліївна Жовтень 2019 – Червень 2022

Посада: Менеджер
Посадові обов'язки: Здійснення прийому та перевірки документів, обробка
інформації та внесення даних до бази 1С; здійснення оприбуткування та списання
коштів, формування касових та інших звітів; ведення реєстру документації та
архіву; прийом та розподіл вхідних дзвінків; листування з клієнтами, укладання
договорів та виписка рахунків.
Фітнес-клуб «ФОРМА» Лютий 2016 – Лютий 2019
Посада: Старший адміністратор
Посадові обов'язки: - організація ремонту обладнання фітнес клубу; контроль за
порядком у фітнес клубі; вирішення конфліктних ситуацій; складання графіків
виплат заробітної плати персоналу; основа маркетингу та організація реклами;
формування звітності та контроль касової дисципліни, інвентаризація.
ПАТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» Вересень 2013 – Червень 2017
Посада: Економіст-касир
Посадові обов’язки: здійснення банківських операцій по прийому, обліку, видачі та
зберігання готівкових грошових коштів та цінних паперів; виконання оперцій по
вкладах та рахунках, грошових переказів і розрахунково касовому обслуговуванню
фізичних осіб; здійснення валютно-обмінних операцій; інкасація грошей та передача
їх інкасатору; ведення щоденної звітної документації.
Професійні навички та знання: впевнений користувач ПК, пакету MS Office,
«1С: Підприємство». Мови: українська - вільно володію, російська - вільно володію,
англійська – базовий рівень (проходжу навчання).

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: