Резюме від 30 січня 2024 Файл

Світлана

Копірайтер, фахівець з маркетингових комунікацій

Вік:
42 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Світлана Мисюра Phone: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Senior Copywriter Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Telegram: @fine_designer
LinkedIn:

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Kyiv, Ukraine
Ready to work remotely
Married, has 2 children

Копірайтер з 10-річним досвідом роботи в маркетингу шукає нові професійні
можливості для реалізації своїх практичних вмінь.

Мотивована на досягнення найкращих результатів, я прагну не зупинятися на
шляху самовдосконалення і постійно навчаюсь новому. Маю гарні комунікативні
навички, величезне бажання і мотивацію для роботи у комерційних проектах.
Вважаю, що мій практичний досвід, працездатність, успішна робота у рекламі
та маркетингу, рівень англійської В2, hard skills i soft skills допоможуть будувати
кар’єру, розвивати досвід у дружній команді та зростати бізнесу.

Я успішно застосовую свої знання та сучасні технології для створення
ефективних комунікацій з клієнтом на всіх етапах контакту з ним: від
знайомства з компанією/продуктом до успішних продажів та створення бази
лояльних клієнтів, що повертатимуться знов і знов.

Освіта
Національний Медичний Університет ім. О.О. Богомольця 1 999 -2005

С пеціалізація: лікар

Додаткова освіта
Національний Відкритий Університет “Інтуіт”, курс “Копірайтинг”

Школа письменницької майстерності та копірайтингу “РИБА”

Mate Academy
Практична школа ІТ професій “Alpaca School”

Skills
Робота з великими обсягами інформації, аналіз, вміння виокремлювати головне,
структурувати.
Аналіз ЦА, створення портрету ЦА, визначення проблем ЦА та яким має бути завдання
контенту (як цю проблему вирішить текст).
Володіння різними стилями написання, щоб підлаштовуватися під ЦА у кожному
конкретному випадку, знання психології продажів.
Написання текстів різних форматів (статті, пости, огляди, сторітелинг,листи для email-
розсилки, прес-релізи, новини, рекламні банери, пуш-повідомлення та інші).
С творення контенту для сучасних каналів комунікації.
З нання принципів SEO- та LSI-копірайтингу, формування семантичного ядра
Володіння принципами контент-маркетингу, щоб створювати тексти, які збільшать
інтерес до продукту чи послуги.
З нання основ верстки HTML/CSS, вміння прописувати основні теги розмітки тексту.
Розробка контент-плану публікацій.

С творення повноцінних лендингів, яскравих презентацій у корпоративному стилі.
F igma, Trello, Illustrator, Microsoft Office
E nglish B2

Досвід роботи
Медична лабораторія ДІЛА -
2016

цюю
пра
Ф х ець з м
а ів е г
арк тин ови х м
ко уніка ц ,
ій копірайте р з з
ара

Д У “Інститут гігієни та медичної екології ім. О.М. Марзєєва 2005-2016

Науковий співробітник

Приклади робіт
С таття на сайт

Акція

Новина

Інформаційна стаття

Пост в ФБ

Сертифікат

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: