Катерина
Офіс-адміністратор, 18 000 грн
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9602807/
Досвід роботи
Помічник головного бухгалтера
з 10.2017 по 07.2022
(4 роки 10 місяців)
ТОВ "UD TECH", Запоріжжя (IT)
Співпраця з ФОП, звітність , оплата податків, створення актів виконих робіт, звірка оплат за полуги.
Спілкування та співпраця з замовниками. Формування рахунків для оплати послуг.
Внесення вхідних прибуткових накладних на баланс ТОВ , оформлення рахунків для оплати послуг , звірка з замовнками. Робота з банківськими виписками.
Бухгалтер
з 03.2017 по 11.2017
(9 місяців)
ТОВ "Агроконракт", Запоріжжя (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Робота з РРО, ведення касової книги, КУРО.
Проведеня оплат за товар, проданий замовникам, формування видаткових і податкових накладних , звірка з клієнтами.
Формування бланків інвентаризації, внесення данних після її проведення.
Освіта
Запорізький коледж радіоелектроніки ЗНТУ
Експлуатація електронного устаткування, Запоріжжя
Середня спеціальна, з 2001 по 2005 (4 роки)
Знання і навички
- Комунікабельність
- Працьовитість
- Дисциплінованість
- Доброзичливість
- Масаж обличчя
- Пілінг
- Клієнтоорієнтованість
- Здатність до навчання
- Апаратна косметологія
- Чистка обличчя
- Розслабляючий масаж
- Мезотерапія
- Виконання масажу
Знання мов
- Українська — вільно
- Англійська — початковий
Додаткова інформація
Розкажу про себе.
Мене звати Катерина, і я кандидат на посаду офісного адміністратора.
Ця посада для мене нова , але я цілеспрямована і впевнена в собі людина.
Моя мета - забезпечити ефективну роботу офісу та створити комфортне середовище для всіх співробітників.
Я вмію встановлювати контакт з колегами, клієнтами та відвідувачами. Вміння слухати та виражати свої думки - моя сильна сторона.
Я відповідально ставлюся до своїх обов'язків та вмію планувати свій робочий день.
Я відкрита до нових знань та навичок. Готова вдосконалювати свої професійні навички та вчитися на помилках.
Маю досвід роботи в офісному середовищі.
Я готова приєднатися до вашої команди та внести свій внесок у розвиток організації. Дякую за увагу!
Інші резюме цього кандидата
Розглядає посади: Косметолог, Масажист
Тернопіль
Незакінчена вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Бухгалтер, UD TECH, 4 роки 7 місяців
- Бухгалтер з первинної документації, ТОВ "Агроконтракт", 9 місяців
Схожі кандидати
-
Офіс-менеджер
Тернопіль -
Помічник керівника
Тернопіль -
Адміністратор
Тернопіль -
Адміністратор, менеджер, педагог
Тернопіль, Львів -
Адміністратор сайту
20000 грн, Тернопіль, Дистанційно -
Адміністратор офісу
28000 грн, Тернопіль