• Файл

Ірина

Менеджер по продажам

Місто:
Бориспіль

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Дерев’янко Ірина Миколаївна

Конт. тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), Viber:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта: 2002 г. Національний авіаційний університет ( Факультет: Електроніки і телекомунікацій, спеціальність: Системи авіаційної безпеки («Охоронно-пожежна сигналізація, відеонагляд і системи санкціонованого доступа в аеропортах»)). Диплом бакалавра, магістра.

2000-2001гг. – Курси бухгалтеров (ХФЕІ) “Бухгалтерський облік”.

• 2001г. Практика КТЦ “ Охоронні системи”(консультант), вересень – листопад 2001г. Переддипломна практика у “Службі авіаційоннї безпеки ДМА “Бориспіль”.

2011г. – Курси підвищення кваліфікації для інженерів: “Кошторисна справа (АВК-5, ArсhiCad, AutoCad) ” Інститут післядипломної освіти“УКРСТЕНО”.

Досвід роботи:

• березень 2020 - листопад 2022 ТОВ «ТРК-Бориспіль»( кабельне телебачення )
Бухгалтер (2020р.) Банківські виписки, паливо, робота в”Клієнт-банк”,”Medoc”, інвентаризація обладнання, списання ТМЦ, послуги комунальних підприємств, розрахунки з постачальниками (рахунки, договора, акти).
Менеджер (2021-2022р.) Робота з абонентами ( зміна тарифів, дебеторська заборгованість, консультація по технічним питанням). Нарахування абонплати, прорахунок тарифів кожного каналу, наряди на виконання робіт і контроль їх виконання техніками.

• травень 2017- лютий 2020 ПП «Інкомпласт» ( Інтернет-магазин:
системи поливу, опалення, водопостачання, кабельна продукція ). Менеджер по закупці та продажу ( частково функції бухгалтера) Обробка замовлень( підтверд-ження , інформування по технічним питанням, по доставці, спосіб оплати); работа з постачальниками: замовлення продукції з оптимальним відноношенням ціна-якість, термін постачання ) контроль отримання товара від постачальника, підтримка оптимального рівня складських запасів, контроль дебіторськой /кредиторськой заборгованності; виписка бухгалтерських документів, ведення «Клієнт-Банк».
Наповнення сайта продукцією, контроль цін конкурентів, розміщення реклами.

• жовтень 2015 – квітень 2017 ТОВ « Ікема Фуд Інгредієнтс» ( виробництво і продаж інгредієнтів для кондитерських и хлібобулочных виробів).
Менеджер по роботі з філіалами. Робота з філіалами : прийом і відстежування актуальності заказів, розрахунок постачань, передача на виробництво заказів, переміщення товара між філіалами, повний супровід філіалів і іх клієнтів до момента відгрузки (первинні документи, ТТН, договора, сертифікати, специфікації ). Щоденний контроль надходжень від філіалів, щомісячна звітність (продажі, інвентаризація складу). Відбір і відправка зразків товару на філіали.
Робота с перевізниками (Нова пошта, Ін-Тайм, Делівері, Нічний експрес), вирішення проблемних ситуацій). Пошук потенційних клієнтів, робота з кліентською базою (документи на відвантаження, контроль оплат, надання сертифікатів, специфікацій, ТУ і рецептур). Щоденна звітність.

• січень 2012 – вересень 2015 ТОВ "РІАЛ ІСТЕЙТ Ф.К.А.У"
( АШАН – логістика ) Бухгалтер .

Ведення та контроль оформленняя документів (ВН, ПН, ТТН, КПН – великий об’єм ), розрахунок корегувань), работа з постачальниками( ціни, оформлення, контроль і облік розрахунків і т.д.), співпраця з: менеджерами по закупці ( по цінам), з Центром платежів, проведення іинвентаризації, акти звірок з постачальниками.

• вересень 2008 – травень 2011 ТОВ “ВОК-С” ( Пластикові системи опалення, водопостачанняя, каналізації, дренажа. ) Менеджер.

Консультація клієнтів по технічним питанням; замовлення потрібного товару , формування замовлень на поставку з заводу; відстеження дебіторки; інвентаризація продукції; розміщення та контроль реклами в Інтернеті. Планування і організація постачання. Оптимальна доставка товару клієнту, поіск перевізників; Підготовка пакета документів для митного оформлення, робота з митними брокерами.

• квітень 2008 - вересень 2008 ТОВ “Цезарь Сателіт Україна” ( Супутникові системи охорони автомобілей ) Бухгалтер.

Формування та проведення платежів в “Клієнт-банк”і рознесення іх в 1С, акти виконаних робіт по встановленню систем і абон.платі, контроль дебіторки / кредиторки, формування податкових (великий об’єм), допомога головному бухгалтеру в відновленні великого об’єму документів.

• липень 2007 – квітень 2008 авіакомпанія “Аеросвіт”. ( Відділ контроля витрат і доходів) Экономист відділу витрат.

Контроль кредиторської заборгованості з постачальниками послуг (бухг. система SUN Systems, програма обліку витрат Flight Costs, Lotus Notes); складання актів звірок; ведення ділової переписки з постачальниками ( англійською мовою); узгодження договорів; обробка і аналіз інформації по аеропортовому обслуговуванню, аеронавігації, паливу.

• вересень 2006 – липень 2007 ПП “Визард” ( ЧП “Сантехторг” ). Менеджер оптових продажів відділу сантехніки.

Ведення переговорів і електронної переписки з кліентами, консультації техпитань; контроль дебіторки; участь в выставці; контроль повернень товару від будгіпермаркетів, контроль якості товару; робота с постійними клієнтами по збільшенню заказів, забезпечення своєчасного отримання продукції, аналіз продажу.

• липень 2005 – вересень 2006 ПП “Торговий дім “ Сантехпостач плюс”(Системи опалення, водопостачання, сантехнічне обладнання) Менеджер по збуту та закупці товару.
Работа с постачальниками, закупівля товару по оптимальній ціні и якості; проведенн інвентаризацій; консультація по технічним питанням, заключення договорів; контроль розміщення реклами підприємства; оформлення прибуткових/видаткових документів в оптово-роздрібній торгівлі,; облік розрахунків з постачальниками/покупцями; формуванні цінової політики, анаіиз каналів збуту; работа з “Клієнт-банк”, подготовка и проведенння платіжної документації.

• березень 2002 – липень 2005 ТОВ «ДАК – К» ( Пластикові системи водопостачання, опалення ). Посади: офіс-менеджер, бухгалтер, менеджер.

Оформлення первинних документів прибуткові/видаткові, доручення ;“Клієнт-банк”; взаєморозрахунки з контрагентами; ведення складського обліку, контроль залишків на складі, закупока товара; ціноутворення; вивчення каналів збуту; ведення консигнації ; пошук нових клиентів і переговори з потенційними клієнтами; звіт щомісячних продаж.

Додаткові відомості:
Знання ПК: Word, Excel, 1С 7.7, 1С 8.2, M.E.Doc, Profit, “Кліент-Банк”, Access, Internet (e-mail), Photoshop, CorelDraw, Power Point, Fine Reader, MsVisio, , AutoCAD , АВК-5, ArchiCAD, MS Project, складання договорів, швидкісний набір тексту.
Робота з офісною технікою: факс, прінтер, ксерокс, міні-АТС, сканер.
Мови: російська, українська – вільно, англійська (базова + курси).

Особисті якості: працюю в режимі багатозадачності, самостійність, працездатність, цілеспрямованість, , відчуття відповідальності, легко та охоче навчаюсь.

Причина пошуку нової роботи: Отримання нових знань, досвіду, реалізація себе як особистості.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: