Резюме від 22 вересня 2023 PRO

Михайло

Керівник служби безпеки, 70 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто проживання:
Кривий Ріг
Готовий працювати:
Дніпро, Кривий Ріг, Нікополь

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу з економічної безпеки

з 05.2019 по 05.2023 (4 роки)
Кривий Ріг Цемент, Вся Україна (Будівельна промисловість, деревообробка)

Досягнення:
•Проведено модернізацію комплексу охоронного відеоспостереження. Створено єдиний центр відеонагляду, який перекриває 4 окремих підприємства, встановлено близько 300 відеокамер, проведено навчання операторів до професійного рівня.
•Введено системи моніторингу розходу палива та контролю переміщення всіх транспортних засобів Товариства. Отримано позитивні результати у напрямку боротьби з незаконним заволодінням паливом та запасними частинами.
•На підставі тривалого моніторингу та хронометражу, переглянуто норми розходу палива на деяких видах транспорту, отримано максимальну економію на витрати ПММ.
•Виявлення порушень, недоліків та завищення об’ємів під час перевірки актів виконаних робіт. Щомісячна економія на оплаті послуг згідно виявлених недоліків.
•Виявлення та упередження дій посадових і сторонніх осіб, направлених на спричинення майнової шкоди підприємству. Виявлення кримінальних правопорушень, оперативний супровід кримінальних проваджень у всіх інстанціях.
•Виявлення «неблагонадійних» контрагентів, упередження ризиків договірних відносин.
•Надання юридичної консультації під час проведення слідчих дій, підготовка відповідей на запити, клопотання та заяви, звільнення співробітників.
•Розроблено та введено в дію процедури та положення ( «Про службу безпеки», «Пропускний режим», "Про попередню кваліфікацію потенційних контрагентів", "Про введення норм витрат палива для всіх видів транспорту, устаткування, інструменту, установок», "Про поводження із запчастинами, що були у використанні», Про порядок оформлення та обліку витрат палива транспортними засобами ПрАТ "КРЦ та інші).

Основні посадові обов’язки:
•вивчення та аналіз стану всіх ліній безпеки підприємства, підготовка проектів та технічних завдань, введення положень та процедур, оптимізація процесів;
•організація і тотальний контроль за роботою співробітників охоронної підрядної організації, підбір кваліфікованих кадрів, планування, навчання, табелювання робочого часу;
•організація, забезпечення моніторингу, збір та узагальнення даних Системи контролю управління доступом (більше 2000 контролюємих працівників);
•контроль за роботою систем відеоспостереження підприємств Товариства (заводи, кар’єри);
•моніторинг систем контролю переміщення (GPS-навігація) та рівня палива технологічного, вантажного, залізничного та корпоративного транспорту Товариства;
•перевірка актів виконаних робіт;
•систематичний контроль за погашенням дебіторської заборгованості та реалізацією готової продукції;
•створення, вивчення, погодження заявок на послуги та ТМЦ в системі 1С;
•погодження договорів постачання та отримання послуг в системі APS Tender;
••прийняття участі у проведенні внутрішніх розслідувань за фактами заподіяння матеріальних збитків Товариству в результаті розкрадань, втрати, зловживань, недбалості та псування майна;
•участь у підборі і розстановці кадрів, вивчення моральних і ділових якостей кандидатів на заміщення вакантних посад рівня ІТП та

Начальник служби економічної безпеки та охорони

з 01.2017 по 12.2017 (11 місяців)
КСГ "Дніпро", Дніпро (Сільське господарство, агробізнес)

Досягнення:

•Проведено модернізацію комплексу заходів фізичної безпеки.
•Виявлення таємного заволодіння паливно-мастильними матеріалами та притягнення винних осіб до відповідальності.
•Зменшення норм витрат палива при проведенні земляних сільськогосподарських робіт.
•Виявлення та упередження дій посадових і сторонніх осіб, направлених на спричинення майнової шкоди підприємству. Виявлення кримінальних правопорушень, оперативний супровід кримінальних проваджень у всіх інстанціях.
•Надання юридичної консультації під час проведення слідчих дій, підготовка відповідей на запити, клопотання та заяви, звільнення співробітників.

Основні посадові обов’язки:
•організація і тотальний контроль за роботою співробітників власної охоронної організації, підбір кваліфікованих кадрів, планування, навчання, табелювання робочого часу;
•контроль за роботою систем відеоспостереження охоронюваних об’єктів;
•моніторинг систем контролю переміщення (GPS-навігація) та рівня палива технологічного та легкового транспорту;
•перевірка актів виконаних робіт;
•систематичний контроль за збереженням та реалізацією готової продукції;
•створення, вивчення, погодження заявок на придбання ТМЦ в системі «Альфа»;
•прийняття участі у проведенні внутрішніх розслідувань за фактами заподіяння матеріальних збитків в результаті розкрадань, втрати, зловживань, недбалості та псування майна;
•вивчення конкурентів і фактів недобросовісної конкуренції, консультативна робота з керівництвом у напрямку вирішення зазначених питань;
•комунікаційна робота з пайщиками та орендодавцями господарства;
•інформування керівників, контроль і координація, консультація персоналу, внесення пропозицій і рекомендацій з питань забезпечення фізичної, економічної та інформаційної безпеки.
•своєчасне виявлення осіб, які своїми діями (умисними або необережними) заподіяли / можуть заподіяти шкоду , і здійснення заходів, спрямованих на відшкодування заподіяної шкоди.

Поліцейський

з 01.2010 по 12.2017 (7 років 11 місяців)
Національна поліція України, Дніпро (Державні організації)

Керівні посади в міліції та поліції

Освіта

Дніпропетровський гуманітарний університет

Правознавства, Дніпро
Вища, з 2016 по 2018 (2 роки)

Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ

Правознавства, Дніпро
Вища, з 2011 по 2016 (5 років)

Дніпропетровський державний аграрний університет

Біотехнологічний, Дніпро
Вища, з 2005 по 2011 (6 років)

Знання і навички

Працьовитість Порядність Управлінські навички Самостійне прийняття рішень СКУД Кримінальне право Володіння зброєю Контроль збереженості ТМЦ MS Excel Урегулювання конфліктів Охорона підприємства Відеоспостереження Тендерна документація Керування транспортними засобами Висока працездатність

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

ДОДАТКОВА ОСВІТА, ТРЕНІНГИ, ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ
-впевнений користувач ПК (Office, Adobe, Power Point, Outlook тощо);
-досвід роботи з програмами та базами GPS- навігації;
-досвід роботи з системами контролю палива (ДУТ, розходоміри, лічильники м/ч);
-впевнений користувач систем відеоспостереження;
-досвід роботи з лабораторіями та ваговими системами всіх типів (вхідний\вихідний контроль сировини та продукції);
-модулі 1С, SAP, «Альфа підприємство»;
-диплом «Програми розвитку лідерства»;
-сертифікат оператора БПЛА;
-робота на платформі APS Smart, APS Tender;
-робота з офіційними та комерційними базами даних;
-водійське посвідчення категорій А, А1, В, С, С1, D, СЕ;
-посвідчення учасника бойових дій;
-володіння вогнепальною зброєю;
-володіння мовами: українська – вільно, англійська – intermediate.

ІНШИЙ ДОСВІД:

-досвід роботи на сільськогосподарських машинах (Великобританія – 2007 -2008 рік);
-служба в Збройних Силах України (строкова 2008-2009, мобілізаційна 2022-2023);
-досвід роботи у торгівельній компанії, торговий агент (ТОВ «Імперіал» 2017 рік).
.
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
-порядність;
-цілеспрямованість;
-робота з великими об’ємами інформації та даних;
-аналітичний склад розуму;
-відповідальність;
-комунікабельність;
-вміння швидко приймати рішення в екстрених ситуаціях.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: