• Файл

Лариса

Менеджер по тендерам

Місто проживання:
Миколаїв
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Лариса Костюк
Заступник директора з економічних питань

Як досвідчений фахівець, на даний момент обіймаю посаду заступника директора з економічних
питань у медичному закладі міста Миколаєва. За багато років успішного керівництва, маючи в
підпорядкуванні більше ніж 190 осіб, проявила експертність у різних фінансово-економічних
аспектах, таких як штатний розклад, тарифікація, фінансове планування та оцінка результативності
персоналу. Маю стратегічний підхід до управління, що сприяє оптимізації роботи закладу та
підвищенню фінансової ефективності. Займаюсь тендерними закупівлями більш ніж 10 років, як
Уповноважена особа в якості Замовника торгів (закупівлі по усім потребам підприємства на
тендерних майданчиках формату ProZorro (SmartTender, DZO та інших)). Виконую повний супровід
закупівлі згідно чинного законодавства.

ДОСВІД
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Заступник директора з економічних питань
Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 / Інші медичні заклади
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
(м. Миколаїв)
2013 - дотепер,
Обов'язки і досягнення
20 Жовтня, 1969
Розробка та контроль штатного розкладу організації;
Створення та впровадження комплексної структури тарифів;
ПРОФЕСІЙНІ Формування та контроль фінансового плану підприємства;
НАВИЧКИ Контроль за оплатою праці співробітників;
Оцінка результатів роботи та ефективності персоналу;
Фінансово-економічне Переговори та управління контрактами;
управління Формулювання посадових інструкцій та видання директив всередині організації;
Ведення листування із зовнішніми організаціями та постачальниками;
Управління персоналом
Закупівлі по всім потребам підприємства
Управління колективом зі 190 співробітників;
Ведення переговорів та
укладання контрактів

Ефективна комунікація з
організаціями та
СЕРТИФІКАЦІЇ
постачальниками Сертифікат уповноваженої особи Prozorro (12/2021 - дотепер)

Високий рівень володіння
Microsoft Office
(Excel/Word)
ОСВІТА
Швидке навчання Фінанси і кредит
Харківський національний економічний університет
Честність 1988 - 1993,

Пунктуальність Бібліотекознавство
Київський університет культури
Робота в команді 1993 - 1997,

Володіння ProZorro /
SmartTender / DZO

МОВНІ
НАВИЧКИ
Українська
Вільно

Англійська
Базова (A2)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: