- Файл
Оксана
Адміністратор готелю
- Розглядає посади:
- Адміністратор готелю, Економіст, кредитний фахівець, Фахівець банку, Реєстратор, Спеціаліст з обслуговування клієнтів, Касир, Бухгалтер, Менеджер з продажу, Заступник керуючого магазином
- Вік:
- 41 рік
- Місто:
- Херсон
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9675159/?puid=164069
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Рівень освіти: вища
Основна освіта:
У 2000 році закінчила середню школу № 30
2000 – 2005
Херсонський Національний
Технічний Університет
Економічний факультет
Спеціальність «Облік та аудит»
Тел.[
Професійний досвід:
лютий 2019 - січень 2021
КС Бебко Фінанс - кредитний фахівець,аудитор
травень 2013 - липень 2014
АТ Дельта Банк - економіст
березень 2012 - травень 2013
АТ Дельта Банк спеціаліст з кредитування
червень 2006 - березень 2012
Юридична фірма "Константа Груп" за сумісництвом ПП Гірін В.Л. м-н "Будмаркет" - бухгалтер
листопад 2004 -червень 2006
ПП Гірін В.Л. м-н "Будмаркет" - Бухгалтер-касир
__________
Обов'язки:
- відкриття/закриття та супровід поточних рахунків фізичних осіб;
- Здійснення ідентифікації фізичних осіб;
- ведення депозитних справ фізичних осіб;
- відкриття/закриття та супровід депозитних рахунків та приватних осіб;
- видача споживчих кредитів, кредитних карток
- проведення реструктуризації виданих кредитів.
- залучення клієнтів та оформлення страхових продуктів: навколокарткове, ОСАЦВ, ВЗР, КАСКО, НС і т.д.
- консультування та обслуговування карткових рахунків;
- оформлення великих заставних кредитів, перевірка, підготовка відповідних документів, в т.ч. Договори Застави та Іпотеки;
- повне, своєчасне та ефективне виконання поставлених завдань відповідно до вимог, стратегії та політики організації;
-документальна звітність, контроль роботи співробітників, перевірка оформлених справ та пакету супутніх документів
__________
Володіння мовами:
Українська, російська – вільне володіння, англійська – базова.
Навички роботи з комп'ютером, програмним забезпеченням: Word, Excel, Internet, MS Outlook, Lotus Notes, IS-Card, АБС Б2, СІА, Турбобаланс
__________
Професійні якості:
комунікабельність, відповідальність, організаторські здібності, ініціативність, сумлінність щодо роботи, активна життєва позиція, старанність, наполегливість, цілеспрямованість, орієнтація на результат, творчий підхід до вирішення поставлених завдань.
Інші резюме цього кандидата
- PRO
Херсон, Дистанційно
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- менеджер (управитель) із фінансового посередництва,аудитор, КС Бебко Фінанс, 1 рік 11 місяців