• PRO

Анастасія

3D Artist, 15 000 грн

Вид зайнятості:
повна
Вік:
25 років
Місто проживання:
Миколаїв
Готовий працювати:
Дистанційно, Миколаїв

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, Instagram та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

3D artist

з 01.2025 по нині (7 місяців)
Freelance, Дистанційно (IT)

— Створення та публікація асетів для Unity Asset Store
— Робота з моделюванням, текстуруванням та оптимізацією для ігрових рушіїв
— Самостійна розробка, маркетинг і управління продажами асетів

3D artist

з 01.2024 по 10.2024 (9 місяців)
Factura, Дистанційно (IT)

- Створила понад 50 оптимізованих low-poly активів для
гіперказуальних мобільних ігор.
- Розробила UV-карти та запікав текстури, щоб покращити
візуальну якість і зменшити використання пам’яті.
- Інтегрувала активи в Unity, забезпечуючи їхню сумісність
із ігровою механікою.
- Співпрацювала із розробниками для доопрацювання активів
та підтримки художньої узгодженості.
- Керувала завданнями проєкту за допомогою Trello, Dropbox і GitHub.

Освіта

Відокремлений підрозділ "Миколаївська філія Київського національного університету культури і мистецтв"

Інформаційна, бібліотечна та архівна справа, Миколаїв
Вища, з 2019 по 2021 (2 роки)

Миколаївський коледж кулькури і мистецтв

Інформаційна, бібліотечна та архівна справа, Миколаїв
Середня спеціальна, з 2016 по 2019 (3 роки)

Знання і навички

  • Adobe Photoshop
  • Blender
  • Моделювання
  • Текстурування
  • Дстанційна робота
  • 3D modeling
  • 3D artist
  • Unity
  • Hyper casual
  • Low-poly моделювання
  • UV розгортка
  • Mid-poly моделювання

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній
  • Російська — вільно

Рекомендації

Ілля Казмірчук

Ілля Казмірчук

Project Manager, Factura Game Development Studio

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Я 3D-художник, працюю в Blender. Приймала участь у розробці mid-core, casual, та hyper-casual іграх в різних варіаціях для різних платформ, таких я к IOS, android, windows. Працювала в команді професіоналів, разом з розробниками та геймдизайнерами. Розумію цикл розробки гри від початку до кінця. Створювала повністю 3D графіку, починаючи від пошуку референсів до моделювання та редагування готових моделей.
Мої роботи в Інстаграмі: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Проекти:
https://play.google.com/store/apps/details?id=train.ride.master
https://play.google.com/store/apps/details?id=perfect.food.queue
https://apps.apple.com/us/app/grenade-clash/id6511248599
https://apps.apple.com/us/app/rope-sort-master-3d/id6483535651

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: