• Файл

Лариса

Фахівець з публічних закупівель

Вік:
48 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Жигинас Лариса Василівна
м. Київ, Солом’янський район
тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
д.н.: 10.02.1977р.

Особисті
Дані
• Одружена
• Є дитина

ДОСВІД РОБОТИ

Київське міське клінічне бюро судово-медичної експертизи (бюджетна установа) – (09/2007-по 01/2018)
Економіст (фахівець з державних (тендерних) закупівель)
Секретар тендерного комітету з 2008р.

Економічний аналіз діяльності
• розрахунок економічних показників, кошторисів
• ведення обліку поточних витрат та доходів
• розрахунок заробітної плати
• складання внутрішніх звітів
• підготовка інформації по запитах різних організацій та підприємств
Організація та здійснення комплексу робіт пов’язаних з проведенням тендерів
- складання річного плану та додатку до річного плану закупівель;
- розробка тендерної документації, внесення змін до тендерної документації після оприлюднення;
- робота з електронними майданчиками державних закупівель;
- введення переговорів, спілкування, листування з учасниками;
- узгодження основних умов договору, підписання договорів;
- контроль виконання умов договору (супровід отримання товару на склад, оформлення документів);
Постійний моніторинг змін в законодавстві у сфері державних закупівель.

ТОВ «Пріоритет Сервіс» – (06/2018-06/23) Фахівець з управління проектами
• складання та погоджування технічного завдання
• проведення розрахунку вартості робіт (специфікації)
• спілкування з менеджерами постачальників
• оформлення та подача комерційної пропозиції
• розробка та складання договорів різних типів
• ведення первинної документації (виписка рахунків, видаткових накладних, актів виконаних робіт, робота з вхідними документами)
• облік та участь в інвентаризації товарів

Київський національний лінгвістичний університет – (07/2023-по теперішній час) провідний фахівець з публічних закупівель
• планування закупівель та формування річного плану закупівель в електронній системі закупівель;
• проведення аналізу ринку;
• здійснення вибору типу / виду закупівлі;
• організація та проведення закупівель / процедур закупівель / спрощених закупівель;
• застосування електронного каталогу;
• забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця закупівлі / процедури закупівлі / спрощеної закупівлі / переможця, що обрано за результатом застосування електронного каталогу;
• забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом;
• забезпечення надсилання в електронному вигляді до органу оскарження інформації, документів та матеріалів щодо проведення процедур закупівель у разі отримання запиту від органу оскарження;
• взаємодія з органами, що здійснюють контроль у сфері публічних закупівель, під час виконання ними своїх функцій відповідно до законодавства;
• оприлюднення в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель;
• здійснення інших дій, передбачених Законом.

ОСВІТА

ДОДАТКОВА ОСВІТА

Київський Національний торговельно-економічний університет
Спеціальність: економіка підприємства
Кваліфікація: спеціаліст з економіки підприємства, економіст
Початок навчання: 2002р
Закінчення навчання: 2007
Підвищення кваліфікації уповноважених осіб за загальною короткостроковою програмою «Організація та проведення публічних закупівель під час воєнного стану». Отримано сертифікат 2025 рік
Підтверджено рівень володіння необхідними знаннями у сфері публічних закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу. Отримано сертифікат 2023 рік

ДОСЯГНЕННЯ
• використовувати законодавство та нормативно-правову базу під час проведення
• закупівель проведення закупівель товарів та послуг: відкриті торги (з особливостями); спрощені закупівлі; з використанням електронного каталогу (ЗПП)
• планування, складання та формування річного плану закупівель на поточний рік;
• навчилася працювати з постачальниками, обирати постачальників (у разі закупівлі за прямими договорами), аналізувати ринок товарів та ціни на товари та послуги;
• в 2024 році пройшла перевірку ДАСУ а також є досвід по моніторингам

ПРОФЕСІЙНІ ВМІННЯ І НАВИЧКИ

впевнений користувач ПК: Internet, Microsoft Excel (Word), майданчики для проведення закупівель на Prozorro (Smarttender.biz) та інші програми, які використовувала на попередньому місці роботи. У разі необхідності легко можу освоїти додаткові програми для роботи на даній посаді.
Державні (тендерні) закупівлі – досвід 12 років, через електронну систему Прозорро досвід – 4,5 роки

ДОДАТКОВА
ІНФОРМАЦІЯ

Наполеглива у досягненні цілей, комунікабельна, є бажання розвиватись та швидко навчаюсь новому, відповідальна, висока працездатність, пунктуальна, врівноважена, організована, стресостійка, вмію працювати в команді, дипломатична - вільно володію українською мовою, хобі - кулінарія

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: