Denys
Developer, Level Designer, Artist, Engineer
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 28 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9740621/
Досвід роботи
Lead Level Designer
з 10.2023 по нині
(1 рік 10 місяців)
Kevuru Games, Київ (IT)
Lead Level Designer \ Artist
з 05.2019 по 11.2023
(4 роки 6 місяців)
GSC Game World, Київ (IT)
Створення робочого пайплайну для відділу левелдизайну.
Планування та постановка задач для відділу в Jira.
Брейншторм першої концепції мапи відкритого світу.
Побудова бази знань у Confluence.
Створення та підтримка інтерактивної робочої карти світу.
Налагодження взаємодії між відділом левелдизайну та арт-командою.
Створення та підтримка Confluence для відділу левелдизайну.
Налагодження взаємодії між відділом левелдизайну та геймдизайнерами.
Налагодження взаємодії між відділом левелдизайну та наративною командою.
Налагодження взаємодії між відділом левелдизайну та командою концепт-арту.
Розробка модульних ассетів у співпраці з арт-командою.
Впровадження процесу роботи з запитами до арт-відділу.
Створення задач у Jira для всіх відділів, необхідних для створення ігрового середовища.
Підтримка левелдизайну та левел-арту локацій під час створення трейлера.
Level Design
з 01.2018 по 04.2019
(1 рік 3 місяці)
Blackwood Games, Київ (IT)
Створення кооперативної PvE-карти для 5 гравців: від прототипу та блок-ауту до фінального рівня з деталізацією, освітленням і оптимізацією.
Співпраця з арт-, геймдизайн- та наративними відділами.
Досвід створення стрільбища та смуги перешкод для гри Warface.
Level Designer
з 01.2016 по 04.2018
(2 роки 3 місяці)
Crytek, Київ (IT)
Створення кооперативної PvE-карти для 5 гравців: від прототипу та блок-ауту до фінального рівня з деталізацією, освітленням та оптимізацією.
Співпраця з арт-, геймдизайн- та наративними відділами.
Досвід створення навчального/туторіального рівня для гри Warface.
Досвід створення та чорнової постановки анімованих катсцен у грі.
Full stack developer
з 02.2011 по нині
(14 років 6 місяців)
Denys Rudyi Games, Київ (IT)
Маю досвід повного циклу розробки ігор як незалежний розробник — від концепції до публікації. Самостійно створював ігри, працюючи над усіма аспектами розробки: левелдизайн, програмування, арт, наратив, оптимізація, маркетинг тощо. Ігри були випущені на платформах Itch.io, Steam або подібних.
Основні етапи, які охоплює соло-розробка гри:
Ідея та геймдизайн-документ
Прототипування основної механіки
Створення левелдизайну та ігрового світу
Програмування логіки (Blueprints/C++ або інші інструменти)
Робота з анімаціями та візуальними ефектами
Саунддизайн та інтеграція музики
Оптимізація продуктивності
UI/UX дизайн
Тестування та виправлення багів
Підготовка сторінки гри, трейлеру, опису
Реліз гри та технічна підтримка після запуску
Знання і навички
- Цілеспрямованість
- Здатність до навчання
- Креативність
- 2D-графіка
- 3D-графіка
- Графічний дизайн
- Дизайн інтерʼєру
- Adobe Photoshop
- Архітектурне проєктування
- Архітектурна візуалізація
- Управління проєктами
- Управління персоналом
- Ремонт електроніки
Знання мов
- Англійська — середній
- Українська — вільно
- Російська — вільно
Схожі кандидати
-
Javascript-програміст
125000 грн, Київ -
Python-разработчик
Київ -
Middle Full stack developer
Київ -
Full stack програміст
99000 грн, Київ -
React розробник
Київ, Вінниця , ще 6 міст -
Front-end developer
Київ