• Файл

Ірина

Спеціаліст з тендерів

Вік:
39 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Ірина Павленко

Місце народження: м. Київ
Дата народження: 13.05.1986р. Вік: 38 років
Сімейний стан: заміжня, дітей не маю

Освіта:
2010р.-2011р. - Національний університет біоресурсів і природокористування України.
Диплом магістра за спеціальністю «Економіка підприємства».

Досвід роботи:
01.12.2004р. – 01.04.2005р. - ТОВ «Крокус». Юридична назва мережі салонів краси та мережі фото сервісу. Посада секретаря-референта: допомога керівнику у всьому, організація життєдіяльності офісу та його працівників на робочих місцях, закупка та розподіл канцелярських та інших товарів, пошук та налагодження зав’язків з новими клієнтами, складання фінансових звітів за допомогою зведених таблиць на основі зібраних мною даних в різних розрізах, організація та контроль роботи прибиральників та кур’єрів.

01.04.2005р. – 04.03.2006р. – ТОВ «Крокус». Посада бухгалтера-касира: Касові операції, підготовка звітів по надходженню-видаткам коштів, банківські операції в "Клієнт-Банк": реєстрація та проведення платежів, формування виписок по надходженню коштів. Початкова бухгалтерська документація.

02.04.2007 – 15.08.2008р. – ТОВ «Компанія Кристал». Організація по постачанню
стоматологічного обладнання і медичних препаратів іноземного виробництва. Посада бухгалтера: збір, складання товару по замовленню для клієнтів, складський облік, проведення інвентаризації. Внесення номенклатури товару до бази та ведення розрахунків в 1С.

01.09.2008р. – 31.01.2009р. ТОВ «Грасс». Організація по постачанню іноземної парфумерної продукції у відомі магазини по всій України. Посада заступника головного бухгалтера: номенклатурний та складський облік в 1С, робота в системі «Клієнт-Банк», проведення звірок з постачальниками, допомога при складанні та перевірці балансу підприємства, початкова бухгалтерська документація. Також за сумісництвом обов’язки спеціаліста відділу кадрів: ведення справ працівників фірми, трудових книжок

23.02.2009р. – 03.05.2016р. ДУ «Національний інститут хірургії та трансплантології ім. О.О. Шалімова» НАМН України. Посада провідного економіста апарату управління: розрахунок собівартості та кінцевої вартості послуг, складання актів виконаних робіт на основі аналізу історії хвороб пацієнтів. Робота зі страховими компаніями: складання та аналіз договорів, проведення взаєморозрахунків та звірок, контроль по оплаті та заборгованості. Складання планових та фактичних кошторисів, статистична звітність, економічний аналіз попередніх періодів та ін.

23.05.2016р. – 15.02.2022р. ТОВ «Медицина ВМ». Посада економіста. Спеціаліст по розрахунку платних послуг: розрахунок проекту тарифів на послуги, аналіз виконаних та поточних робочих процесів, складання звітів. Робота з великим об’ємом інформації та зведеними таблицями. Складання та ведення договірної документації із замовниками, контроль розрахунків по договорам, проведення звірок по оплаті договорів. Ведення робочих процесів в bitrix24, ведення переговорів з великою кількістю клієнтів, щодо розрахунку послуг та юридичної документації, Підбір, консультування та навчання персоналу.
Спеціаліст з тендерних закупівель: складання та ведення тендерної документації, проведення та контроль процесів тендерних закупівель в ролі учасника від імені юридичного обличчя на електронних майданчиках E-Tender, Prozorro.
Помічник директора. Виконання будь-яких завдань, як робочих, так і особистих: організація і допомога при проведенні виїзних семінарів, бронювання квитків, знаходження контактів, ділове листування від імені директора, організація робочого дня керівника, організація робочих та особистих заходів, пошук актуальних презентів, відправка та отримання посилок і т.ін.

17.08.2022р.-20.04.2024р.: ТОВ «ДАНА МС». Посада начальника тендерного відділу. Аналіз тендерної документації, оцінка відповідності, вимогам. Підготовка та подання тендерної документації, супровід закупівлі від підготовки до поставки товару, аналіз пропозицій конкурентів, написання вимог та оскарження закупівель до АМКУ, організація та контроль всіх етапів участі у тендерних закупівлях, ведення електронного каталогу, реєстрація товару та пошук закупівель запиту ціни пропозиції, заключення договорів та додаткових документів для участі у закупівлях ПрозороМаркету.
Робота з прямими договорами: комунікація з замовниками та постачальниками, складання та обробка договорів, додаткових угод та додатків до них.
Сертифікація та реєстрація виробів медичного призначення іноземних виробників на території України: комунікація з іноземними виробниками та сертифікаційними органами, складання запитів та обробка технічної документації для подання на сертифікацію, складання декларацій відповідності, проходження процесу самодекларування в Державній службі лікарських засобів, оформлення гарантійних листів від дистриб’юторів та виробників, проведення аналізу та різноманітних звітів на основі складених таблиць та відомостей.
Логістичний напрямок: пошук логістичних шляхів для імпорту товарів, взаємодія з брокерами, зовнішніми логістами та перевізниками, складання та перевірка контрактів ЗЕД, підготовка відповідних документів для проходження митного контролю, складання листів коригування щодо невідповідності.
21.04.2024р.-31.01.2025р: ТОВ "АТЛАСМЕД". Посада директора.

Власна характеристика:
Порядна, зібрана, тактовна, комунікабельна, легко знаходжу спільну мову з людьми різного віку і професій, злагоджена робота в команді для досягнення спільної мети, швидко навчаюсь, направлена на результат при виконанні завдань.

Впевнений користувач Microsoft Office: Word, Excel (зведені таблиці, формули), Outlook, PowerPoint. Маю досвід по роботі з персоналом (підбір, навчання). Маю досвід роботи в програмах Актив +, Парус, 1С, bitrix24.
Маю диплом про закінчення курсів з логістики ЗЕД «Логістика ЗЕД».
Рівень англійської мови-B2.

Очікувана з/п: від 40 000,00 грн.

Контакти:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (viber)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (telegram)
Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: