Наталія

Офіс-менеджер, консультант, адміністратор, 20 000 грн

Розглядає посади: Офіс-менеджер, консультант, адміністратор, Продавець-консультант, Адміністратор соцмереж, Адміністратор салону краси, Оператор call-центру, Адміністратор приймального пункту, Адміністратор стоматології, Адміністратор магазину, Консультант з продажу, Майстер епіляції
Вид зайнятості: повна
Вік: 37 років
Місто: Рівне
Розглядає посади:
Офіс-менеджер, консультант, адміністратор, Продавець-консультант, Адміністратор соцмереж, Адміністратор салону краси, Оператор call-центру, Адміністратор приймального пункту, Адміністратор стоматології, Адміністратор магазину, Консультант з продажу, Майстер епіляції
Вид зайнятості:
повна
Вік:
37 років
Місто:
Рівне

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Консультанта-менеджер дірект

з 06.2024 по 08.2025 (1 рік 3 місяці)
магазин одягу , баєр, Рівне (Роздрібна торгівля)

Продавець консультант брендового одягу та дірект менеджер баєр сторінки
Обробка замовлення, консультація клієнтів як у фізичному шоурумі так і онлайн

Офіс-менеджер

з 02.2018 по 06.2024 (6 років 5 місяців)
Готельна справа, Рівне (Нерухомість)

Робота з клієнтами в телефонному режимі, опрацювання замовлень/бронювань ,робота з персоналом , онлайн платформи/календарі, реклама, звітна документація, управління персоналом/ведення графіків роботи та іх виконання , життєдіяльність офісу.

Комунікабельна, пунктуальна, цілеспрямована, чесна, працьовита, весела )

Оператор call-центра

з 02.2017 по 01.2018 (1 рік)
Київстар, Рівне (Телекомунікації, зв'язок)

Холодні дзвінки
Продаж послуг
Ведення клієнта

Рецепціоніст

з 01.2014 по 05.2017 (3 роки 5 місяців)
ФітнессПорт, Рівне (Краса, фітнес, спорт)

Робота з клієнтами, прийом тел. дзвінків та оформлення абонементів

Освіта

Рівненський торгово професійний ліцей

Кухар , кондитер
Середня спеціальна, з 2005 по 2007 (2 роки)

Знання і навички

  • Управлінські навички
  • Робота з телефоном
  • Робота з клієнтами
  • Організація
  • Уміння аналізувати
  • Адаптивність
  • Оперативність
  • Ведення переговорів
  • Управління персоналом
  • Стресостійкість
  • Організованість
  • Забезпечення життєдіяльності офісу
  • Старанність
  • Комунікабельність
  • Управління командою
  • Ведення документації

Додаткова інформація

Готова навчатися новому!

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: