- Файл
Світлана
Юрисконсульт
- Вік:
- 48 років
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Дніпро, Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9775951/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Контактна інформація:
Телефон / viber / telegram: [
e-mail: [
Дата нарождения: 23.02.1977
Сімейне положення: розлучена, дитина – 19 років
Освіта: (базова) вища, міжнародний інститут управління бізнесу і права
Факультет: економіко-правовий
Спеціальність: юрист- консультант з правових питань економіки
ДОСВІД РОБОТИ
1996р. – 2002р. ТОВ Орендно-торгівельне виробниче підприємство «Олексіївський» на посаді юрисконсульта
2004р. - 2009р. ТОВ «Слов'янська Індустріальна Спілка «Сода» на посаді юрисконсульта
2009р. – 2015р. Комунальне підприємство Слов’янської міської ради
«Словміськводоканал» на посаді юрисконсульта
2015р. – 2017р. Донецька Дирекція ПАТ «Укрпошта» на посаді юрисконсульта
2017р. – 2017р. Комунальне підприємство Слов’янської районної ради
«Центр з обслуговування закладів освіти» на посаді юриста
2018р. – 2019р. ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» на посаді юрисконсульта
2019р. – 2022р. ТОВ «КОМПАНІЯАЛЕКС» на посаді юрисконсульта
З 2023р. по теперішній час працюю в управлінні соціального захисту населення на
посаді головного спеціаліста юрисконсульта
Професійні навики
• значний досвід договірної роботи
• складання процесуальних документів, ділових паперів
• організація та проведення переговорів з контрагентами, клієнтами
• супровід справ та представництво підприємств в судових, контролюючих, правоохоронних інстанціях, центральних/регіональних/місцевих органах виконавчої влади,
• досвід підготовки, оформлення, організація та проведення загальних зборів учасників
• супровід значних правочинів
• формування та реєстрація правовстановлюючих документів
• розробка статутних документів
• правочини з корпоративними правами
• робота з державними реєстрами
• досвід роботи в команді
• супровід в сфері публічних закупівель
Функціональні обов'язки
- очолюю і координую договірну роботу;
- розробка проектів різних видів договорів (розробка форм договорів, протоколів, додаткових угод, забезпечення і дотримання їх вимогам чинного законодавства, беру участь в їх укладанні, в тому числі нерезидентами, ЗЕД;
- підготовка і оформлення процесуальних документів,
- претензійно-позовна робота;
- підготовка позовних заяв, наказні провадження, відзивів, заперечень, пояснень та необхідних матеріалів до суду - цивільний, господарський, адміністративний, Апеляційних, Вищі спеціалізовані суди України;
- приймаю участь і представляю інтереси підприємства в судових засіданнях судів першої інстанції, апеляційних, касаційних;
- виступаю цивільним позивачем у кримінальних справах;
- приймаю участь у виконавчому провадженні, ведення роботи з ВДВС, юстицією;
- здійснення роботи та надання відповіді за поданням приписів прокурора, екологічної прокуратури, СБУ, за документами Національної Поліції України;
- супровід та проходження перевірок контролюючих органів;
- прийняття участі в розгляді та оспорюванні матеріалів за результатами перевірок ДПС, держслужби України з питань праці, даю правові висновки за фактами виявлених порушень;
- дотримання законодавства в сфері захисту прав споживачів;
- здійснення контролю, розробка, підготовка, узгодження і допомога в веденні кадрової документації;
- узгодження організаційно-розпорядчих документів;
- проведення інформаційної роботи на підприємстві стосовно нововведень в законодавстві України, їх застосування, тлумачення норм права;
- очолюю роботу з питань дотримання вимог і законності чинного законодавства України;
- супровід в сфері публічних закупівель;
- здійснюю підготовку документів для участі у комерційних та державних процедурах публічних закупівель, відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», як зі сторони Замовника, так і зі сторони Учасника;
- розробка тендерної документації та договорів на закупівлю товарів, робіт і послуг;
- процедури оскарження закупівель;
- здійснення роботи і контролю щодо дотримання трудового законодавства (КЗпП);
- приймаю участь в розробці і складанні колективного договору, посадових інструкцій, положень;
- розробка наказів по підприємству;
- актів необхідних для роботи підприємства;
- надання консультаційної допомоги працівникам підприємства;
Додаткова інформація
- володіння комп'ютером, оргтехнікою, як користувач.
Особисті якості
Цілеспрямованість, відповідальність, порядність, організованість, комунікабельність, маю аналітичне мислення, пунктуальність, впевненість, скрупульозність в роботі, участь у семінарах, підвищення кваліфікації, швидко навчаюсь та прагну до нового досвіду, прагнення досягти найкращого результату.
Ділові якості
Виконавча дисципліна, постійне вдосконалення навичок.
Додаткові відомості
Готовність до відряджень, без шкідливих звичок.
Інші резюме цього кандидата
Дніпро, Київ
Незнамова Світлана Мулланурівна Контактна інформація: Телефон / viber / telegram: e-mail: Дата нарождения: 23.02.1977 Сімейне положення: розлучена, дитина – 19 років Освіта: (базова) вища...
Схожі кандидати
-
Юрисконсульт
55000 грн, Київ -
Фахівець з публічних закупівель, юрист тендерного відділу
Київ, Інші країни -
Юрист
Київ -
Старший юрист, керівник юр. відділу, адвокат
Київ, Бровари -
Юрист з житлово-комунальних послуг
Київ, Вишневе (Київська обл.), Крюківщина -
Юрист, фахівець з публічних закупівель, начальник юридичного відділу
Київ