Сайт пошуку роботи №1 в Україні
- Файл
Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/9805639/
Начальник відділу розвитку роздрібного бізнесу
- Розглядає посади:
- Начальник відділу розвитку роздрібного бізнесу, Фінансовий аналітик, Бухгалтер
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Завантажений файл
Версія для швидкого
перегляду
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Каленська Ірина Іванівна
Дата народження: 24 березня 1987
Місто: Київ
Адреса: м. Київ, вул. Кибальчича, 5б кв.66
Телефон: [відкрити контакти ](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта: [відкрити контакти ](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Досвід роботи:
з 03.2024 р. по теперішній час (1 рік)
АТ «Банк «Український капітал», Начальник відділу розвитку продуктів роздрібного бізнесу
- Розробка та актуалізація внутрішніх нормативних документів (порядків, положень, інструкцій, регламентів, технологічних карт, договорів, паспортів (стандартів) продуктів), що належать до процесів для роздрібних клієнтів;
- здійснення моніторингу ринку банківських продуктів із роздрібного бізнесу та тарифів банків – конкурентів, проведення комплексного аналізу конкурентоспроможності роздрібних продуктів та послуг Банку на ринку;
- розробка планових показників роздрібного бізнесу, в т.ч. для відділень, контроль та відповідальність за виконанням планових/бюджетних показників роздрібного бізнесу за активними та пасивними операціями, прибутковості роздрібного бізнесу;
- впровадження нових та розвиток існуючих каналів продажу;
- взаємодія з партнерами банку щодо поліпшення умов співпраці задля збільшення обсягів продажів роздрібних продуктів Банку;
- розробка навчальних матеріалів для працівників відділень, проведення навчання та тестування;
- проведення детального порівняння та аналізу тарифів та продуктів Банку.
з 04.2021 р. по 02.2024р. (2 роки 10 місяців)
АТ АБ «РАДАБАНК», Начальник відділу обслуговування фізичних осіб
• Здійснення загального керівництва відділу;
• активне залучення нових партнерів (автосалони, страхові компанії, будівельні компанії, платіжні системи та ін.);
• залучення та обслуговування фізичних осіб;
• оформлення депозитних договорів, відкриття і ведення поточних рахунків клієнтів, в т ч. перекази грошових коштів з цих рахунків за допомогою платіжних інструментів та зарахування коштів на них;
• відкриття та обслуговування карткових рахунків, депозитних сейфів, видача кредитних карток;
• іпотечне кредитування.
з 03.2019 р. по 04.2021 р. (2 роки 1 місяць)
АТ “Ощадбанк”, Начальник відділення
• Здійснення загального керівництва відділення;
• пошук та залучення клієнтів на обслуговування;
• активне залучення нових партнерів (юридичні особи, ЗКП, іпотечне кредитування);
• ведення звітності відділення;
• організація та контроль роботи персоналу;
• виконання планових показників;
• збільшення клієнтської бази відділення;
• контроль якості обслуговування клієнтів, проведення тестувань щодо знань співробітниками відділення продуктової лінійки з роздрібного бізнесу;
• підбір персоналу та формування команди відділення.
.з 09.2016 р. по 03.2019 р. (4 роки 1 місяць)
АТ “Ощадбанк”, Завідувач ТВБВ
Пошук та залучення клієнтів на обслуговування; ведення звітності відділення; організація та контроль роботи персоналу та відділення; виконання планових показників; збільшення клієнтської бази відділення.
з 11.2014 р. по 09.2016 р. (1 рік 10 місяців)
АТ “Ощадбанк”, провідний економіст по роботі з фізичними особами
Пошук та залучення клієнтів; відкриття та обслуговування поточних/депозитних/карткових рахунків фіз.осіб; функції валютного контролю; корпоративні картки, зарплатні проекти; формування звітів; активне залучення та подальше супроводження в отриманні та обслуговуванні кредитів, кредитних карток.
з 04.2013 р. по 11.2014 р. (1 рік 7 місяців)
АТ “Укрсиббанк”, Менеджер по роботі с клієнтами роздрібного бізнесу
Пошук та залучення клієнтів; відкриття та обслуговування поточних/депозитних/карткових рахунків фіз.осіб; функції валютного контролю; корпоративні картки, зарплатні проекти; формування звітів; активне залучення та подальше супроводження в отриманні та обслуговуванні кредитів, кредитних карток.
з 05.2012 р. по 04.2013 р. (11 місяців)
Банк «Траст”, Менеджер по роботі с клієнтами
Пошук та залучення клієнтів; відкриття та обслуговування поточних/депозитних/карткових рахунків фіз.осіб; активне залучення та подальше супроводження в отриманні та обслуговуванні кредитів; операційна діяльність.
з 05.2011 р. по 04.2012 р. (11 місяців)
ТД «Грегорі Арбер», продавець –консультант
Продаж чоловічого та жіночого вбрання. Робота з ПЗ 1-С, ведення звітності магазину.
з 11.2007 р. по 09.2008 р. (10 місяців)
ГУ статистики у Сумській області, фахівець з інтерв’ювання у відділі статистики Охтирського району.
Виконання поточних завдань відділу. Ведення постійної звітності (збір даних та їх аналіз).
Освіта
Вища
з 09.2004 р. по 06.2009 р. – Сумський Державний Університет, «Фінанси».
Професійні навички
Навички роботи з комп’ютером
Маю досвід роботи з ПК, досвідчений користувач Windows (Word, Excel, MS Office), Internet, Lotus, ALMEX, SR-Bank, АБС В2, Microsoft Outlook.
Додаткова інформація
Особисті якості: відповідальна, ініціативна, цілеспрямована, легко знаходжу спільну мову з людьми, відповідально та захоплено ставлюся до роботи, розвинені математичні здібності, легко адаптуюсь до нових робочих умов.
Дата народження: 24 березня 1987
Місто: Київ
Адреса: м. Київ, вул. Кибальчича, 5б кв.66
Телефон: [
Ел. пошта: [
Досвід роботи:
з 03.2024 р. по теперішній час (1 рік)
АТ «Банк «Український капітал», Начальник відділу розвитку продуктів роздрібного бізнесу
- Розробка та актуалізація внутрішніх нормативних документів (порядків, положень, інструкцій, регламентів, технологічних карт, договорів, паспортів (стандартів) продуктів), що належать до процесів для роздрібних клієнтів;
- здійснення моніторингу ринку банківських продуктів із роздрібного бізнесу та тарифів банків – конкурентів, проведення комплексного аналізу конкурентоспроможності роздрібних продуктів та послуг Банку на ринку;
- розробка планових показників роздрібного бізнесу, в т.ч. для відділень, контроль та відповідальність за виконанням планових/бюджетних показників роздрібного бізнесу за активними та пасивними операціями, прибутковості роздрібного бізнесу;
- впровадження нових та розвиток існуючих каналів продажу;
- взаємодія з партнерами банку щодо поліпшення умов співпраці задля збільшення обсягів продажів роздрібних продуктів Банку;
- розробка навчальних матеріалів для працівників відділень, проведення навчання та тестування;
- проведення детального порівняння та аналізу тарифів та продуктів Банку.
з 04.2021 р. по 02.2024р. (2 роки 10 місяців)
АТ АБ «РАДАБАНК», Начальник відділу обслуговування фізичних осіб
• Здійснення загального керівництва відділу;
• активне залучення нових партнерів (автосалони, страхові компанії, будівельні компанії, платіжні системи та ін.);
• залучення та обслуговування фізичних осіб;
• оформлення депозитних договорів, відкриття і ведення поточних рахунків клієнтів, в т ч. перекази грошових коштів з цих рахунків за допомогою платіжних інструментів та зарахування коштів на них;
• відкриття та обслуговування карткових рахунків, депозитних сейфів, видача кредитних карток;
• іпотечне кредитування.
з 03.2019 р. по 04.2021 р. (2 роки 1 місяць)
АТ “Ощадбанк”, Начальник відділення
• Здійснення загального керівництва відділення;
• пошук та залучення клієнтів на обслуговування;
• активне залучення нових партнерів (юридичні особи, ЗКП, іпотечне кредитування);
• ведення звітності відділення;
• організація та контроль роботи персоналу;
• виконання планових показників;
• збільшення клієнтської бази відділення;
• контроль якості обслуговування клієнтів, проведення тестувань щодо знань співробітниками відділення продуктової лінійки з роздрібного бізнесу;
• підбір персоналу та формування команди відділення.
.з 09.2016 р. по 03.2019 р. (4 роки 1 місяць)
АТ “Ощадбанк”, Завідувач ТВБВ
Пошук та залучення клієнтів на обслуговування; ведення звітності відділення; організація та контроль роботи персоналу та відділення; виконання планових показників; збільшення клієнтської бази відділення.
з 11.2014 р. по 09.2016 р. (1 рік 10 місяців)
АТ “Ощадбанк”, провідний економіст по роботі з фізичними особами
Пошук та залучення клієнтів; відкриття та обслуговування поточних/депозитних/карткових рахунків фіз.осіб; функції валютного контролю; корпоративні картки, зарплатні проекти; формування звітів; активне залучення та подальше супроводження в отриманні та обслуговуванні кредитів, кредитних карток.
з 04.2013 р. по 11.2014 р. (1 рік 7 місяців)
АТ “Укрсиббанк”, Менеджер по роботі с клієнтами роздрібного бізнесу
Пошук та залучення клієнтів; відкриття та обслуговування поточних/депозитних/карткових рахунків фіз.осіб; функції валютного контролю; корпоративні картки, зарплатні проекти; формування звітів; активне залучення та подальше супроводження в отриманні та обслуговуванні кредитів, кредитних карток.
з 05.2012 р. по 04.2013 р. (11 місяців)
Банк «Траст”, Менеджер по роботі с клієнтами
Пошук та залучення клієнтів; відкриття та обслуговування поточних/депозитних/карткових рахунків фіз.осіб; активне залучення та подальше супроводження в отриманні та обслуговуванні кредитів; операційна діяльність.
з 05.2011 р. по 04.2012 р. (11 місяців)
ТД «Грегорі Арбер», продавець –консультант
Продаж чоловічого та жіночого вбрання. Робота з ПЗ 1-С, ведення звітності магазину.
з 11.2007 р. по 09.2008 р. (10 місяців)
ГУ статистики у Сумській області, фахівець з інтерв’ювання у відділі статистики Охтирського району.
Виконання поточних завдань відділу. Ведення постійної звітності (збір даних та їх аналіз).
Освіта
Вища
з 09.2004 р. по 06.2009 р. – Сумський Державний Університет, «Фінанси».
Професійні навички
Навички роботи з комп’ютером
Маю досвід роботи з ПК, досвідчений користувач Windows (Word, Excel, MS Office), Internet, Lotus, ALMEX, SR-Bank, АБС В2, Microsoft Outlook.
Додаткова інформація
Особисті якості: відповідальна, ініціативна, цілеспрямована, легко знаходжу спільну мову з людьми, відповідально та захоплено ставлюся до роботи, розвинені математичні здібності, легко адаптуюсь до нових робочих умов.
Схожі кандидати
-
Керівник з розвитку
Київ -
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Київ, Дніпро , ще 4 міста -
Менеджер з розвитку
Київ -
Директор з розвитку
100000 грн, Київ, Івано-Франківськ , ще 3 міста -
Керівник з розвитку
70000 грн, Київ -
Керівник з розвитку
Київ