• Файл

Дмитро

Проєктний менеджер

Розглядає посади:
Проєктний менеджер, Керівник проєкту, Проектный менеджер
Вік:
31 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ЄГОРОВ ДМИТРО
Готовий розглянути посаду проектного менеджеру для
перспективи розвитку своїх професійних якостей, реалізації
потенціалу, маю велике бажання працювати

ОСОБИСТІ ДАНІ КЛЮЧОВА ІНФОРМАЦІЯ
Громадянство: українець Я Кваліфікований фахівець з успішним досвідом роботи в сфері управління.
Дата народження: 28.12.1993 Здобув досвід в організації робочих процесів (планування, контроль).
Проживаю: м.Київ, Україна Маю навички в підборі кадрів (вмію створити сильну команду), управлінні
персоналом (готовий стати лідером команди).
Спроможний швидко зорієнтуватися та знаходити вихід в складних ситуаціях,
вмію налагодити роботу колективу, швидке та чітке формування стратегій в
залежності від цілей і завдань компанії.
КОНТАКТИ В трудовій діяльності відрізняюся своїми досягненнями у виконанні
Тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (Telegram, поставлених завдань. Ініціативний, працюю на результат, не відступаю перед
Viber) труднощами.
Пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД РОБОТИ
НАВИЧКИ ТОВ “Науково-дослідний та проектний інститут Зодчий», м.Київ
Системний підхід до роботи (Будівництво, архітектура, проектування)
Управління підприємством / великою Посада: проектний менеджер (08.2024 – по даний час)
командою ●​ Переговори з замовниками та вибудовування партнерських відносин;
Лідерські якості та вміння мотивувати ●​ Презентація компанії та послуг;
співробітників ●​ Формування комерційних пропозицій;
Хороші організаторські якості ●​ Розробка та погодження угод на виконання робіт;
Систематизація знань, правил, ●​ Координація проекту на різних стадіях (передпроект, проект, робоча
інформації про проект документація, авторський нагляд, будівельна документація,
Здатність критично мислити та дозвільна документація);
ефективно вирішувати проблеми ●​ Координація роботи команди (архітектори, інженери, конструктори)
Налагодження виробничих процесів ●​ Реалізація проекту у погодженні терміни, в рамках бюджету та з
Стратегічний менеджмент необхідним рівнем якості;
Планування і самоорганізація ●​ Поетапний контроль видачі робіт;
Технічна грамотність (усна і письмова) ●​ Узгодження зауважень з замовником (якщо вони виникають);
Психологічна стабільність в екстрених ●​ Закриття угоди (етапів) актами виконаних робіт;
ситуаціях ●​ Контроль своєчасної оплати від замовника.
Здатність знаходити, пропонувати,
захищати і втілювати в життя
нестандартні рішення «Buro-O», м.Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Володіння навичками ведення Посада: проектний менеджер (08.2021 - 07.2024)
особистих переговорів на ТОП рівні Основні обов'язки:
Навички в галузі планування, ●​ Переговори з замовниками та вибудовування партнерських відносин;
управління і розвитку підприємства ●​ Презентація компанії та послуг;
Націленість на результат, як власний, ●​ Формування комерційних пропозицій;
так і командний ●​ Розробка та погодження угод на виконання робіт;
Уміння брати відповідальність на себе і ●​ Координація проекту на різних стадіях (передпроект, проект, робоча
свою команду документація, авторський нагляд);
●​ Координація роботи команди (архітектори, дизайнери, візуалізатори)
●​ Реалізація проекту у погодженні терміни, в рамках бюджету та з
необхідним рівнем якості;
●​ Поетапний контроль видачі робіт;
ДОДАТКОВО ●​ Узгодження зауважень з замовником (якщо вони виникають);
РОБОТА З КОМП'ЮТЕРОМ: КОРИСТУВАЧ MICROSOFT ●​ Закриття угоди (етапів) актами виконаних робіт;
OFFICE (WORD, EXCEL), PAGES, NUMBERS, 1С, ●​ Контроль своєчасної оплати від замовника.
R-KEEPER

ВОДІЙ КАТЕГОРІЇ «В» ДО ВІДРЯДЖЕНЬ ГОТОВИЙ. Посада: керівник / менеджер ресторану / керуючий проекту
(03.2017 – 06.2021)
Ресторани: Buddha-Bar Kiev, «La famiglia» (Кувшин, Vero-Vero),
Campus Community,
ВОЛОДІННЯ МОВАМИ м.Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
АНГЛІЙСЬКА – А1 Основні обов'язки:
УКРАЇНСЬКА – РІДНА ●​ Організація роботи ресторану, включаючи літні тераси;
●​ Управління персоналом (підбір, адаптація, навчання, система
мотивації);
●​ Створення позитивного іміджу ресторану (організація доброзичливої
ЗАХОПЛЕННЯ атмосфери, вивчення споживчих уподобань гостей ресторану,
робота з претензіями та скаргами, усунення недоліків у роботі
Активний відпочинок
закладу);
Кінологія
●​ Організація та проведення різних банкетів;
●​ Робота з постачальниками.
Досягнення:
ОСВІТА ●​ Кожен клієнт повертався і був задоволений обслуговуванням
Державний університет ресторану;
інфраструктури та технологій ●​ Поліпшив роботу (ресторану, персоналу, сервісу обслуговування та
https://duit.edu.ua/ ін.).
Спеціальність: менеджмент
організацій
Рік закінчення: 2015 Buddha-Bar Kiev, м.Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Посада: менеджер ресторану / помічник керівника (09.2015 –
Успішно завершив Програму 02.2017)
Управління проектами: Основні обов'язки:
Девелопмент та Будівництво від ●​ Контроль за роботою персоналу ресторану з питань сервісу;
Школи професійного девелопменту ●​ Виконання організації банкетів, конференцій та інших заходів (понад
URBANLAND.PM 500 осіб);
з 19 листопада 2021 року по 29 січня ●​ Бронювання та оформлення документації ресторанних послуг;
2022 року (99 академічних годин) ●​ Ведення необхідної документації;
●​ Прийом, замовлення та облік матеріально-технічних цінностей;
●​ Контроль роботи всіх підрозділів ресторану;
РЕКОМЕНДАЦІЇ ●​ Вирішення конфліктних ситуацій (якщо такі виникали).
Готовий надати за вимогою Досягнення:
●​ Розробив різні акції для залучення клієнтів та підняття показників
загального виторгу та середнього чека.

«Шутерс», м.Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Посада: менеджер ресторану (09.2012 – 09.2015)
Основні обов'язки:
●​ Управління персоналом (понад 80 осіб), забезпечення дотримання
стандартів ресторану, контроль чистоти в закладі;
●​ Забезпечення якісного обслуговування гостей, підтримання затишної
атмосфери / вирішення конфліктних ситуацій;
●​ Контроль за системою меню, інвентарем, обслуговуванням
технічного обладнання;
●​ Організація бенкетів до 30 осіб, прийом іспитів у офіціантів та
барменів на знання меню та калькуляційних карток;
●​ Робота з гостями VIP-рівня, переважно з іноземцями;
●​ Виконання обов'язків по відкриттю / закриттю.
Досягнення:
●​ Вдалось збільшити значну кількість відпочиваючих гостей за час
роботи в ресторані.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: