• Файл

Ольга

3D artist

Розглядає посади: 3D artist, Художник
Вік: 37 років
Місто проживання: Інші країни
Готовий працювати: Дистанційно, Інші країни
Розглядає посади:
3D artist, Художник
Вік:
37 років
Місто проживання:
Інші країни
Готовий працювати:
Дистанційно, Інші країни

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

VOLHA FILIPAVA
3D Artist

ABOUT ME
I have been working in 3D modeling for over 3 years, consistently improving my
skills in creating stylized 3D content for games and real-time engines.

PORTFOLIO https://sketchfab.com/filipolale

Work Experience

@kotuhamolodec Wood Cabin Games (Kazakhstan)
3D Artist
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Texturing a scene using a single texture atlas
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Optimizing assets to improve performance
2023
Working in Blender, Substance Painter, and Unity
Batumi Georgia Theproject-
LEТТERSOF Implementing and configuring the environment in the game engine

WAR Collaborate with technical artists to optimize resources

Software
Freelance 3D Artist
- Blender
November 2021 Created stylized low-poly 3D models for web-based real-time game engines
– Present (3 Modeled a variety of props and environment assets based on concept art
- Substance Painter years 9 Used a single texture atlas per scene to optimize performance
months)Self- Full pipeline: modeling, UVs, baking, texturing, material setup
employed / Tools: Blender, Substance Painter, Unity
- Adobe Photoshop
Freelance

- Unity

HARD SKILLS
Language - Modeling & Sculpting: High-poly / Low-poly modeling, props &
environments
Belarusian - Texturing: PBR workflow, stylized textures, baking maps (AO, Normal,
etc.)
Russian
- UV & Optimization: UV unwrapping, texel density control, UDIM

English (optional)
- Rigging & Integration: Custom rigs, importing assets into Unity & Unreal
Engine
- Rendering & Presentation: Scene setup, lighting, material creation

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: