- Файл
Дмитро
Керівник відділу продажів
- Вік:
- 36 років
- Місто:
- Дніпро
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу, Instagram та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9849656/
Завантажений файл
Файл містить ще 1 сторінку
Версія для швидкого переглядуЦе резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Ім'я: Багацький Дмитро Віталійович, 36 років
Контактна інформація: [
Ціль:
Амбітний та досвідчений фахівець з продажів з більш ніж 5-річним успішним досвідом на керівних позиціях у сферах B2C та B2B. Моя головна перевага — системний підхід до управління продажами та командою, здатність виявляти та усувати неефективні процеси ("костилі") для досягнення стабільно високих результатів. Маю підтверджені кейси значного зростання показників (до +135% ВАЛ) завдяки впровадженню KPI, автоматизації, оптимізації процесів та ефективному навчанню персоналу. Прагну зайняти керівну посаду для стратегічного планування, ефективного управління командою та досягнення значних результатів у компанії, що прагне розвитку та інновацій.
Досвід роботи:
1. Березень 2020 - Листопад 2020
Старший оператор телекомунікаційних продажів, Альфа-банк (B2C)
Альфа-Банк (тепер — Сенс Банк) — одна з найбільших українських банківських установ, яка спеціалізувалася на наданні споживчих кредитів, обслуговуванні фізичних осіб і малого бізнесу, а також випуску кредитних і дебетових карток.
• Практично щомісяця входив у топ за ВАЛ-дохідністю з продажу споживчих кредитів, кількістю проданих кредитних і дебетових карток по холодній базі.
• Досягав найвищих результатів у відділі, моє фото неодноразово розміщували на дошках пошани.
• Фіналіст всеукраїнського конкурсу «Дзвіннер» у номінації «Продавець року» — 2 місце.
• Записи моїх дзвінків увійшли до «Зали слави» проєкту «Дзвіннер» (2020–2021).
2. Листопад 2020 - Вересень 2022
Оператор кол-центру та Тренер з Продажу, компанія Comfy (B2C)
Comfy — одна з найбільших мереж побутової техніки та електроніки в Україні, що працює в сегменті B2C. Компанія поєднує роздрібну торгівлю через фізичні магазини з активними онлайн-продажами та має власний контакт-центр.
• Працював оператором контакт-центру, демонструючи стабільно високі показники KPI.
• Часто очолював відділ за обсягом продажів аксесуарів, додаткових гарантій та загального ВАЛу. Записи моїх дзвінків ставили у приклад.
• Паралельно виконував функції тренера з продажу: проводив навчання новачків, адаптацію, передавав практичні навички. В тг-групі було 210 операторів. Навчання проводив в онлайн-режимі (через Zoom, рідше – Google Meet, Cisco Webex), по 20-30 осіб на тренінгу.
• Приблизно 70 операторів покращили свої продажі на 20-30% по загальному валу, аксесуарам та дод. гарантії.
• Часто давали доручення зв’язатись та обслужити ВІП клієнтів.
• Фіналіст всеукраїнського конкурсу «Дзвіннер»: 3 місце в номінації «Продавець року» (2021).
3. Жовтень 2022 - Березень 2023
Керівник відділу продажу, фінансова компанія (B2C)
• Мав підпорядковану команду з 25 осіб.
• Організував роботу команди менеджерів з продажів.
• Організував навчання співробітників і постійний контроль за рівнем знань.
• Впровадив KPI відділу продажів.
• Побудував систему взаємодії між підрозділами, що задіяні у бізнес-процесах.
• Контролював та управляв командою ( моніторинг виконання планів та аналіз результатів та виконання ключових показників, вирішення конфліктних/проблемних ситуацій, відповідальність за досягнення KPI менеджерів).
• Нарощував обсяги продажів, підвищував ефективність та якість роботи.
• Вів документацію та звітність.
Березень 2023 — Листопад 2023
Заступник керівника відділу продажів (B2C, контакт-центр + роздріб), компанія “Touch”
Компанія Touch займається роздрібним та онлайн-продажем смартфонів, аксесуарів і цифрової техніки (Apple, Xiaomi, Samsung тощо).
• Я відповідав за керування командою продажів, оптимізацію процесів у контакт-центрі та розвиток B2C-продажів.Керував командою з 25 менеджерів КЦ та працював з 4 роздрібними магазинами.
• Працював з Bitrix та Trello.
• Збільшив частку продажів аксесуарів на +79% за 4 місяці: провів аналітику, виявив слабкі точки, створив аргументовані скрипти, запустив навчання й контроль виконання.
• Впровадив KPI-систему, щоденну звітність, таймінги для обробки замовлень та стандарти обслуговування.
• Побудував взаємодію між КЦ, магазинами, складом і керівництвом, впорядкував процеси.
• Створював ТЗ для програмістів.
• Використовував формат “таємного покупця” для контролю виконання стандартів у роздробі.
• Оцифрував навчання (база знань + тестування в Google Forms), створив стандарт та автоматизував SMS-сповіщення клієнтів (вхідна/вихідна лінія, чати).
• Створив звітну систему з аналітикою ключових метрик:
▫️ Дзвінки: вхідні/вихідні, тривалість, середній час розмови
▫️ Замовлення: конверсія, відмови, середній чек
▫️ Продажі по категоріях: аксесуари, гаджети, техніка, дод. гарантії
▫️ Часткові співвідношення: аксесуари/техніка, СРС/техніка
▫️ Денна активність: кількість дзвінків, замовлень, гарантій
• Працював із метриками ефективності щоденно, давав аналітичний зріз по кожному менеджеру, тримав KPI в фокусі.
Листопад 2023 — дотепер
Керівник відділу продажів, ТОВ «Ізгіб» / ТОВ «Інстро-груп» (B2B)
Компанія займається постачанням ручного інструменту, комплектуючих, ЗІЗ, господарчих товарів та агропродукції. Я відповідав за побудову, розвиток та системну роботу B2B-продажів. Працював з «Інтерпайп», «Південмаш», «Логістик Юніон», «ЦКС», «Укрнафта», «ЮГОК» та багатьма іншими.
• Працював з 1С, Google Таблиці та Trello.
• Написав та впровадив ефективні скрипти для вхідної, вихідної лінії, методів обходу блокера, виходу на ОПР, follow-up та роботи із запереченнями.
• Побудував навчальний процес: онбординг, адаптація, індивідуальні тренінги, розділення знань на блоки (продажі, софт).
• Ініціював запуск тендерного відділу: аналіз ринку, участь у 12 тендерах, з яких 3 — виграно за 3 місяці.
• Реалізував проєкт «ФОТО SCU в 1С»: створено візуальну базу товарів, що підвищило ефективність продажів і адаптацію новачків.
• Розробив систему мотивації, засновану на перевиконанні плану; бонуси за холодні дзвінки, кількість угод, ВАЛ тощо.
• Розширив команду з 3 до 6 менеджерів за рахунок збільшення бази АКБ: закривав вакансії, проводив відбори і адаптацію нових менеджерів.
• Запустив дропшиппінг як окремий канал збуту: прописав пропозицію, організував продзвони, укладено нові договори.
• Створив дашборд у Google Таблицях — аналог CRM: контроль KPI, прозора аналітика, автоматичні зведення з 1С, захищені поля для кожного менеджера.
Моніторив наступні метрики та KPI (аналітика відділу):
• ВАЛ (по кожному менеджеру і по відділу): план/факт, щоденна/тижнева динаміка, % виконання, прогноз, частка цільових/нецільових клієнтів, середній чек, кількість замовлень.
• OLX / Prom: витрати на рекламу, кількість замовлень, кількість оголошень, конверсія, вартість клієнта, вклад в загальний ВАЛ.
• АКБ / ВКБ: обсяг, активність, частка, динаміка, зпрацювання, неактивні сегменти.
• Нові клієнти: тип першого контакту, канал, кількість, середній чек, SCU, LTV, реактивація.
• Дропшиппінг: замовлення, відвантаження, ефективність по менеджерах.
• Тендери: аналітика участі/виграшів, прибутковість, частка в загальному ВАЛ.
Результати за період (січень–травень, 2024–2025):
• Збільшив ВАЛ (План-Факт) у менеджерів рік до року:
Менеджер 1: +47,43% (план), +66,31% (факт)
Менеджер 2: +31,11% / +16,54%
Менеджер 3: +39,18% / +87,11%
Менеджер 4: +85,45% / +135,06%
Причини зростання: впровадження холодних дзвінків, активна робота з OLX/Prom, аналітика та робота з АКБ та ВКБ, робота з новими клієнтами і запроваджені скрипти.
Маю досвід користування такими системами, як SalesDrive, KeyCRM, а також телефонною платформою Binotel.
Хочу зізнатися:
Моя системність — це не просто навичка, про яку часто пишуть через Ctrl C + Ctrl V, а глибоко вкорінена риса характеру, яка сформувалася ще з дитинства. Я прагну порядку, логіки та оптимізації в усьому, що роблю, що дозволяє мені не лише виявляти, а й ефективно усувати будь-які неефективності у робочих процесах. Це проявлялося ще в дитинстві, коли я з зошитом біг дивитися мультики, щоб записувати назви всіх серій та їхній порядок. Подібний підхід до структурування та організації я переніс і в доросле життя: наприклад, всі мої особисті фото, відео та музика розподілені по чітких папках, за жанрами та тематиками.
Схожі кандидати
-
Директор з продажу
Дніпро -
Керівник відділу продажу
30000 грн, Дніпро -
Керівник відділу
Дніпро, Вінниця , ще 7 міст -
Керівник відділу ЗЕД
Дніпро, Запоріжжя , ще 3 міста -
Керівник відділу продажу
Дніпро -
Керівник відділу продажу
Дніпро, Київ, Вільногірськ