• PRO

Павло

HR-менеджер

Вид зайнятості:
повна
Вік:
29 років
Місто проживання:
Вінниця
Готовий працювати:
Вінниця, Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фахівець з технічного супроводу CRM

з 09.2023 по 06.2025 (1 рік 9 місяців)
KeyCRM, Дистанційно (IT)

- Аналітика бізнес-процесів та їх автоматизація
- Допомога у впровадженні, адаптації та подальшому використанні функціоналу системи
- Ефективна комунікація з вибагливими клієнтами
- Аналіз роботи менеджерів, виявлення вузьких місць у процесах та рекомендації з їх оптимізації залежно від можливостей системи

Досягнення:
- Розвинув здатність швидко адаптуватися та зберігати ефективність в умовах багатозадачності

Системний адміністратор, Support

з 03.2021 по 04.2023 (2 роки 1 місяць)
Форекс, Київ (Фінанси, банки, страхування)

- Адміністрування CRM;
- Знання та практичний досвід побудови, налаштування та експлуатації корпоративної ІР-телефонії (FreePbx, VOISO, Zadarma та інші);
- Робота з віртуалізацією (емулятор BlueStacks);
- Підтримка та налаштування RDP;
- Віддалене адміністрування працівників та вчасне реагування на їх запити. (TeamViewer, AnyDesk);
- Підготовка та налаштування нових робочих місць;
- Ведення та підтримка в актуальному стані тех. документації (інструкцій);
- Розпорядження фінансами виділених для організації робочого процесу;

Досягнення:
- Забезпечив зниження витрат на телефонію та оптимізацію комунікацій.
- Організував безпечний та швидкий віддалений доступу до робочих станцій для понад 40 працівників.
- Підвищив продуктивність роботи працівників через забезпечення стабільного доступу до необхідних ресурсів.
- Довів робочий процес до плавності незалежно від географічного розташування працівників.
- Забезпечував швидкий та безпроблемний запуск нових співробітників в максимально короткі терміни.
- Ефективно використовував виділені кошти для досягнення поставлених цілей з подальшою звітністю.

HR-менеджер

з 08.2018 по 01.2021 (2 роки 5 місяців)
ESCO, Київ (ЗМІ, медіа)

- Був відповідальний за ведення всього циклу персоналу, включаючи відбір, оцінку, навчання, розвиток та при необхідності звільнення працівників;
- Проведення ефективних інтерв'ю та оцінок навичок потенційних кандидатів, що призвело до зниження часу на рекрутинг і підвищення якості найманих працівників;
- Підтримував і розвивав корпоративну культуру працівників, що призвело до покращення клімату в колективі та зменшення показників втрати кадрів.

Досягнення:
- Спромігся ефективно поєднувати цю посаду з посадою керівника відділу технічного контролю в цій же компанії.
- Досяг максимальної довіри між мною та працівниками, зв'язок з деякими тримаю і досі, що допомогло збільшити їх відповідальність до роботи.
- Досягав поставлених цілей у встановлені терміни.

Керівник відділу технічного контролю

з 07.2018 по 01.2021 (2 роки 6 місяців)
ESCO, Київ (ЗМІ, медіа)

- Керівництво персоналом відділу технічного контролю, включаючи мотивацію, розвиток та оцінку працівників;
- Планування і координація діяльності відділу технічного контролю з метою забезпечення якості послуг компанії;
- Аналіз результатів контролю якості та виявлення тенденцій та аномалій, а також вжиття відповідних заходів для усунення причин несправностей;
- Забезпечення дотримання стандартів якості і вимог клієнтів, а також відповідність надання послуг;
- Співпраця з іншими відділами компанії для забезпечення взаємодії та якісного виконання поставлений цілей;
- Забезпечення дотримання термінів виконання завдань;
- Підготовка звітів та презентацій про стан контролю якості та досягнення цілей відділу для вищого керівництва компанії.

Також в обов'язки входив технічний супровід офісу, від VoIP, CRM, корпоративної пошти до вирішення проблем з ПК та периферією.

Досягнення:
- Збільшив об'єм виконаних задач працівниками;
- Підвищив рівень відповідальності працівників не застосовуючи покарання;
- Створив умови для плідної праці

Освіта

Національний університет «Києво-Могилянська академія»

Інженерія програмного забезпечення, Київ
Вища, з 2014 по 2018 (4 роки)

Знання і навички

  • VoIP
  • BlueStacks
  • MS Excel
  • Налаштування VPN
  • RDP
  • VLAN
  • CRM
  • Комунікабельність
  • Пунктуальність
  • MS Office
  • Підбір виробничого персоналу
  • Онбординг персоналу
  • Ведення кадрового обліку
  • Толерантність
  • Оцінка персоналу

Додаткова інформація

Моїх навиків досить, щоб опановувати нову для мене інформацію, вчитись та рости над собою. Легко адаптуюсь до нових завдань, включно з HR-напрямом, та демонструю результативність навіть у нових сферах.

Цікавим доповненням до резюме буде той факт, що впродовж останнього року працював вчителем інформатики поєднуючи дві роботи відповідно :)

Дякую за увагу до моєї кандидатури!

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: