Сайт пошуку роботи №1 в Україні
- Файл
Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/9922382/
Адміністратор
- Місто:
- Луцьк
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Завантажений файл
Версія для швидкого
перегляду
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Маргарита Ігорівна Шелест
Дата народження: 19 жовтня 1992р.
Моб. телефон: [відкрити контакти ](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. адреса: [відкрити контакти ](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Досвідчений робітник з 2-ох річним досвідом роботи у сфері громадської діяльності, 1,5
років роботи у сфері продаж і річним досвідом адміністративно-господарської діяльності і
документообігу в якості сервіс-менеджера, адміністратора та офіс-менеджера шукає
можливість для покращення своїх професійно-ділових якостей і навичок.
Досвід
05.2023 р. — 08.2023 р. — сервіс-менеджер в дитячому центрі розвитку «Star Time».
07.2019 р. — офіційний спостерігач від Всеукраїнської громадської організації
“Громадянська мережа “Опора”.
03.2017 р. — 01.2018 р. — офіс-менеджер в компанії «InternetDevels»;
01.2017р. — 03.2017 р. — менеджер з реклами в медіахолдингу «CID MEDIA GROUP»;
05.2015 р. — 12.2016 р. — продавець-консультант в мережі магазинів «Zee»
04.2015 р. — громадський спостерігач з проведення зовнішнього незалежного оцінювання
навчальних досягнень випускників загальноосвітніх навчальних закладів;
10.2014 р. — член дільничної виборчої комісії з виборів народних депутатів України;
06.2012 р. — 08.2012 р. — інтерв’юер від Асоціації захисту прав молоді Волині;
04.2012 р. — участь в заході «Ярмарок кар'єри – 2017» в Луцьку в якості волонтера;
Освіта
2014 р. — Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, отримала
повну вищу освіту за спеціальність. «Соціологія», та здобула кваліфікацію магістра
соціології.
2009 р. — 2013 р. — Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки,
отримала базову вищу освіту за напрямком підготовки «Соціологія», та здобула
кваліфікацію бакалавра соціології;
2009 р. — Волинська комп’ютерна школа, кваліфікація «Оператор комп’ютерного
набору»;
1999 р. — 2009 р. — школа І-ІІІ ступенів смт. Дубище Рожищенського району Волинської
області;
Навички
- офісне програмне забезпечення Microsoft Office (Word, Powerpoint, Excel, Access);
- офісне програмне забезпечення на безкоштовній платформі від Google (GoogleDoc,
GoogleExcel, GoogleSlides) та ін. додатки від Google (н-п.: Google Hangouts, Google
Calendar, Google Keep і т.д.);
- навички користування програмного забезпечення по веденню, управлінню і звітності
телефонії Binotel;
- навички користування schoolToday, що використовувалась для обліку здійснених
оплат;
- інше програмне забезпечення про навички роботи з яким слід згадати: Abbyy Fine
Reader, SPSS і ОСА (ПЗ для збору і аналізу статистичних даних);
- впевнений користувач Ubuntu (безкоштовна ОС на базі Linux);
- вміння планувати та підбивати підсумки по бюджетах, що виділяються на ремонтні
роботи в організації та урочисті заходи, вміння їх організовувати і проводити;
- робота з документацію — з вхідною та вихідною кореспонденцією і з внутрішнім
документообігом;
- організація прийому та звільнення робітників (створення картки робітника та
ініціалізація процесу підготовки робочого місця так і позбавлення всіх доступів і
організації виводу з компанії у разі звільнення);
- слідкування за рівнем забезпечення життєдіяльністю офісу (замовлення води, кави,
канцелярії та ін. необхідних ресурсів для офісу);
- вміння координувати роботу водія, кур’єра та прибиральниці.
Інтереси та хобі
Подорожі, література по самовдосконаленню, англійська, косметологія, кулінарія, спорт.
Дата народження: 19 жовтня 1992р.
Моб. телефон: [
Ел. адреса: [
Досвідчений робітник з 2-ох річним досвідом роботи у сфері громадської діяльності, 1,5
років роботи у сфері продаж і річним досвідом адміністративно-господарської діяльності і
документообігу в якості сервіс-менеджера, адміністратора та офіс-менеджера шукає
можливість для покращення своїх професійно-ділових якостей і навичок.
Досвід
05.2023 р. — 08.2023 р. — сервіс-менеджер в дитячому центрі розвитку «Star Time».
07.2019 р. — офіційний спостерігач від Всеукраїнської громадської організації
“Громадянська мережа “Опора”.
03.2017 р. — 01.2018 р. — офіс-менеджер в компанії «InternetDevels»;
01.2017р. — 03.2017 р. — менеджер з реклами в медіахолдингу «CID MEDIA GROUP»;
05.2015 р. — 12.2016 р. — продавець-консультант в мережі магазинів «Zee»
04.2015 р. — громадський спостерігач з проведення зовнішнього незалежного оцінювання
навчальних досягнень випускників загальноосвітніх навчальних закладів;
10.2014 р. — член дільничної виборчої комісії з виборів народних депутатів України;
06.2012 р. — 08.2012 р. — інтерв’юер від Асоціації захисту прав молоді Волині;
04.2012 р. — участь в заході «Ярмарок кар'єри – 2017» в Луцьку в якості волонтера;
Освіта
2014 р. — Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, отримала
повну вищу освіту за спеціальність. «Соціологія», та здобула кваліфікацію магістра
соціології.
2009 р. — 2013 р. — Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки,
отримала базову вищу освіту за напрямком підготовки «Соціологія», та здобула
кваліфікацію бакалавра соціології;
2009 р. — Волинська комп’ютерна школа, кваліфікація «Оператор комп’ютерного
набору»;
1999 р. — 2009 р. — школа І-ІІІ ступенів смт. Дубище Рожищенського району Волинської
області;
Навички
- офісне програмне забезпечення Microsoft Office (Word, Powerpoint, Excel, Access);
- офісне програмне забезпечення на безкоштовній платформі від Google (GoogleDoc,
GoogleExcel, GoogleSlides) та ін. додатки від Google (н-п.: Google Hangouts, Google
Calendar, Google Keep і т.д.);
- навички користування програмного забезпечення по веденню, управлінню і звітності
телефонії Binotel;
- навички користування schoolToday, що використовувалась для обліку здійснених
оплат;
- інше програмне забезпечення про навички роботи з яким слід згадати: Abbyy Fine
Reader, SPSS і ОСА (ПЗ для збору і аналізу статистичних даних);
- впевнений користувач Ubuntu (безкоштовна ОС на базі Linux);
- вміння планувати та підбивати підсумки по бюджетах, що виділяються на ремонтні
роботи в організації та урочисті заходи, вміння їх організовувати і проводити;
- робота з документацію — з вхідною та вихідною кореспонденцією і з внутрішнім
документообігом;
- організація прийому та звільнення робітників (створення картки робітника та
ініціалізація процесу підготовки робочого місця так і позбавлення всіх доступів і
організації виводу з компанії у разі звільнення);
- слідкування за рівнем забезпечення життєдіяльністю офісу (замовлення води, кави,
канцелярії та ін. необхідних ресурсів для офісу);
- вміння координувати роботу водія, кур’єра та прибиральниці.
Інтереси та хобі
Подорожі, література по самовдосконаленню, англійська, косметологія, кулінарія, спорт.
Схожі кандидати
-
Менеджер з продажу, адміністратор
20000 грн, Луцьк, Дистанційно -
Адміністратор, менеджер
Луцьк -
Адміністратор
Луцьк -
Адміністратор
15000 грн, Луцьк -
Адміністратор
Луцьк -
Адміністратор
Луцьк