Дарія
Адміністратор, 26 000 грн
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9942620/
Досвід роботи
Менеджер
з 10.2024 по нині
(1 рік 3 місяці)
ТОВ "САХАРА ЛТД", Дніпро (Роздрібна торгівля)
1. Аналіз продажів, розподіл товару на підставі продажів. Замовлення товару на всю мережу.
2. Відкриття та закриття Торгових точок. В обов'язки входило: замовлення товару, переміщення між магазинами, розстановка товару в магазині, участь фізично у відкритті та закритті.
3. Робота із доставками Глово та Болт, а саме організація роботи доставки, навчання персоналу, вирішення всіх питань пов'язаних із поточними замовленнями, робота із запереченнями, аналіз продажів.
4. Робота із договорами, складення протоколу розбіжностей до договорів.
5. Робота із таблицями Ексель та програмою 1С. В Ексель: підготовка аналізу продажів, розподіл, внесення та узагальнення даних.
6. Робота з персоналом, частково проведення співбесід, допомога у вирішенні питань пов'язаних з поточною діяльністю підприємства (допомога з продажами та ротацією товару між магазинами).
Фахівець відділу оцінки якості стандартів обслуговування та Менеджер з управління персоналом
з 10.2023 по 09.2024
(1 рік)
МКЮ РІТЕЙЛ, Дніпро (Роздрібна торгівля)
З жовтня 2023 року працювала фахівцем з оцінки якості стандартів обслуговування.
Працювала в програмі 1С та Гугл Диск.
В мої обов'язки входило:
- оцінювати якість обслуговування торгового персоналу (по відео);
- фіксувати результати обслуговування та надсилати зворотній зв'язок, в якому буде вказано відповідність стандартам;
- спілкування з торговим персоналом (робота із запереченнями).
З квітня 2024 року була переведена на посаду менеджера з управління персоналом.
В мої обов'язки входило:
- пошук кандидатів на офісні вакансії та торговий персонал. Пошук здійснювала за допомогою сайтів Work, Robota, Olx та інші;
- розміщення вакансій на вище перерахованих сайтах;
- організація та проведення співбесід;
- підтримка кандидатів на протязі стажування.
Адміністратор
з 11.2022 по 08.2023
(10 місяців)
Магазин, Дніпро (Роздрібна торгівля)
Обов'язки:
1. Робота в програмі БАС Малий Бізнес.
2. Ведення обліку товарів та звітності, а саме приймання товару, внесення його в программу, націнення та продаж.
3. Робота із постачальниками ( створення замовлень на підставі аналізу продажів та побажань клієнтів; ведення замовлень на всіх етапах).
4. Створення графіку робіт співробітникам магазину, підрахунок заробітньої плати.
5. Ведення фінансової звітності (аналіз продажів, списання товару, проведення інвентарізацій, контроль графіку оплат постачальникам).
6. Робота із документами (внутрішні документи підприємства, прибуткові накладні, договори тощо).
7. Консультація клієнтів щодо асортименту магазину та безпосередньо робота із касою.
Помічник юриста
з 04.2021 по 06.2022
(1 рік 3 місяці)
Адвокатське Об'єднання, Дніпро (Юриспруденція)
Перевірка контрагентів, складання договорів, внесення правок в договори контаргентів, узгодження таких правок, складання листів, протоколів, додаткових угод до договорів тощо.
Освіта
Університет митної справи та фінансів
ННІ права та міжнародно-правових відносин, Право, Дніпро
Вища, з 2016 по 2022 (6 років)
У 2022 році здобула кваліфікацію "Магістр Права".
Знання і навички
- Проведення співбесід
- Пунктуальність
- Ведення документації
- Управління магазином
- Інвентаризація
- Комунікабельність
- Стресостійкість
- Робота в програмі BAS Малий бізнес
Схожі кандидати
-
Адміністратор
19000 грн, Дніпро -
Администратор
Дніпро, Запоріжжя, Дистанційно -
Адміністратор
Дніпро, Дистанційно -
Адміністратор
Дніпро, Запоріжжя , ще 3 міста -
Адміністратор рецепції
35000 грн, Дніпро -
Адміністратор
20000 грн, Дніпро