• PRO

Ольга

Адміністративний менеджер, 55 000 грн

Розглядає посади:
Адміністративний менеджер, Помічник керівника
Вид зайнятості:
повна
Вік:
30 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу, Facebook, Instagram та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Executive assistant

з 02.2025 по 06.2025 (4 місяці)
NDA company, Київ (IT)

- Організація робочого графіка керівника: планування зустрічей, координація дзвінків, нарад, поїздок і подій.
- Адміністративна підтримка: підготовка звітів, презентацій, листів і внутрішньої документації.
- Ведення ділової переписки українською та англійською мовами, включаючи конфіденційну інформацію.
- Забезпечення логістики відряджень: бронювання квитків, готелів, організація трансферів та візової підтримки.
- Взаємодія з партнерами, клієнтами та внутрішніми відділами компанії від імені керівника.
- Контроль виконання доручень, пріоритизація завдань і управління календарем зустрічей.
- Організація корпоративних заходів та внутрішніх ініціатив за участі керівництва.

Адміністративний менеджер

з 10.2021 по 10.2023 (2 роки)
Natus Vincere, Київ (IT)

Адміністративна підтримка та офіс-менеджмент:

- Забезпечення ефективної адміністративної підтримки керівництва та співробітників компанії.
- Організація офісного простору: закупівля канцтоварів, господарських товарів, продуктів, меблів тощо.
- Робота з кур'єрськими та поштовими службами: оформлення, відправка, отримання та розсилка кореспонденції.
- Робота з оргтехнікою, забезпечення її належного функціонування.
- Підготовка внутрішньої документації, звітів в Excel, доповідей та презентацій.
- Ведення первинної документації, допомога в оформленні кадрових документів.

Тревел-менеджмент:

- Планування та організація ділових поїздок: бронювання квитків, готелів, трансферів.
- Візова підтримка, оформлення страхових полісів, підготовка супровідних документів.

Організація внутрішніх процесів і заходів:

- Організація роботи допоміжного персоналу: клінінг, завгосп, технічний персонал.
- Контроль за чистотою та порядком в офісі, моніторинг якості виконання побутових завдань.
- Координація та комунікація між відділами, контроль виконання адміністративних завдань.
- Організація корпоративних заходів, тімбілдингів, привітань зі святами для співробітників та партнерів.

Додаткові обов'язки:

- Обробка вхідної та вихідної кореспонденції, телефонних дзвінків, листування.
- Пошук і аналіз необхідної інформації для потреб офісу чи керівництва.

Персональний асистент

з 02.2021 по 08.2021 (6 місяців)
QRD dental clinic, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

- Переклад документації з української мови на англійську на павпаки
- Забезпечення клініки всім необхідним (канцтовари, побутові товари, продукти харчування, стоматологічні товари та обладнання тощо)
- Закупівля необхідної офісної техніки, посуду з нуля
- Робота з кур'єрськими службами (відправлення/отримання пошти, розподіл, реєстрація)
- Організація документообігу, підготовка звітів у Excel
- Виконання особистих завдань керівника
- Робота з офісною технікою
- Робота з первинною документацією
- Організація роботи молодшого медичного персоналу (створення гайду для полегшення роботи та дотримання стандартів клініки)
- Складання графіку молодшому медичному персоналу
- Пошук і аналіз необхідної інформації
- Закупівля подарунків на дні народження співробітників, партнерів, на професійні свята
- Координація та контроль виконання завдань, спілкування з іншими співробітниками компанії
- Контроль за прибиранням
- Обробка вхідних і вихідних дзвінків і листів
- Співпраця з Укрпоштою та Новою Поштою
- Робота з iClinic
- Повна підтримка іноземних пацієнтів протягом лікування в клініці (нативний переклад з української на англійську на прийомі, переклад рекомендацій, плану лікування і т.д)

Адміністратор рецепції

з 12.2019 по 02.2021 (1 рік 2 місяці)
Vilida dental clinic, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

- Консультування клієнтів щодо послуг, наданих клінікою
- Зустріч пацієнтів клініки (чай, кава)
- Виконання доручень керівника
- Організація робочого процесу в клініці
- Робота з первинною документацією
- Робота з офісною технікою
- Робота з архівом і касовим апаратом

Освіта

НМУ ім. О.О. Богомольця

Стоматологія, Київ
Вища, з 2012 по 2019 (7 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Business English for IT (EnglishDom)

2021, 3 місяці

Знання і навички

  • Планування бюджету
  • Управління командою
  • Організація заходів
  • Організація службових відряджень
  • Забезпечення життєдіяльності офісу
  • Ведення документації

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

- Уважна до деталей та здатна виконувати декілька завдань одночасно
- Командний гравець з високими організаційними навичками
- Здатна брати ініціативу у вирішенні складних питань
- Маю високу культурну свідомість та здатність адаптуватися до нового середовища і людей

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: