• PRO

Інна

Адміністратор

Розглядає посади:
Адміністратор, Менеджер роботи з клієнтами, Стиліст, Продавець-консультант, Сомельє, Провізор, Адміністратор рецепції, Фахівець з продажу, Адміністратор салону краси, Бариста
Вид зайнятості:
повна
Вік:
20 років
Місто:
Житомир

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Продавець-консультант

з 11.2023 по 02.2025 (1 рік 3 місяці)
Cherry Berry, Житомир (Роздрібна торгівля)

Я дуже відповідально ставилась до своїх посадових обовʼязків та виконувала їх у повному обсязі. Серед них: консультування клієнтів, вирішення адміністративних питань, вирішення конфліктних ситуацій, проведення фінансових операцій, а також формування звітів. Дана робота дозволила проявити мій творчий потенціал. Це відображалось у візуальному оформленю магазину, зовнішньої реклами та створенню комфортного робочого простору

Освіта

Державний університет «Житомирська політехніка»

Архітектура та будівництво, Житомир
Незакінчена вища, з 2019 по 2026 (7 років)

Наразі я навчаюсь на 3-тьому курсі за спеціальністю «Будівнитво та цивільна інженерія». Освітній процес дозволяє отримати як теоретичні, так і практичні знання, що дозволяють в майбутньому стати висококваліфікованим працівником.
До того ж, маю професійну спеціальність - дизайнер. Середню освіту здобула у «Фаховому коледжі будівництва, архітектури та дизайну» Поліського національної університету. Процес навчання був надзвичайно цікавим та орієнтованим на розвиток професійної карʼєри. Тому я й надалі здобуваю вищу освіту за обраним напрямком.

Знання і навички

  • Комунікабельність
  • Уважність
  • Лідерство
  • Наполегливість
  • Організованість

Додаткова інформація

За освітою я - дизайнер інтерʼєру. Я обрала саме цю спеціальність, адже вона допомагає реалізувати мій творчий потенціал. Крім того, маю навички роботи в програмі AutoCAD.
Також, маю досвід роботи продавцем-консультантом та помічником адміністратора. Тому моїми пріоритетними якостями є відповідальність, комунікабельність та вміння працювати в колективі. Більше того, до своїх soft skills можу віднести: емпатичність, уважність до деталей, зосередженість та пунктуальність. Я завжди у повному обсязі та у зазначений термін виконую всі доручені завдання. Крім того, я проявляю високий рівень стресостійкості, а в умовах конфліктної ситуації завжди можу захистити власну позицію. Стосовно моїх hard skills, я впевнений користувач ПК, вільно володію
такими програмами як Word, Exel та Power Point.
Моїм хобі є читання книг. Найбільше мені подобається читати бізнес-літературу, а саме у напрямку управління, тайм-менеджменту та фінансової грамотності. Також мені до вподоби художня література. Саме вона є джерелом для отримання натхнення, що проявляється в мої творчих ідеях та креативному баченні.
Я завжди працюю на успішний результат, тому відкрита до цікавих пропозицій та плідної співпраці.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: